nieuwe Z 1400 van Kawasaki

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
full
Oordeel zelf...lijkt mij geen fotoshop.....
 
(Afbeelding)Oordeel zelf...lijkt mij geen fotoshop.....

Is een fotoretouche :Y

Deze fotos stonden ook in Duitsebladen en daar stond bij dat t fotoretouches zijn.

Kijk ook bijv. naar oranje kleur van kuipje en de rest.... Maar het zou deze richting uit kunnen gaan. Maar ik geloof dat ze de Z1000 eerst gaan vernieuwen, dat zou ook logischer zijn.
 
weet je waar ik opeens zin in heb, een ZZR1400 kopen, kuip eraf (en ergens veilig in de garage verstoppen), een hoog (geen shoppertoestanden hè)streetbike-stuurtje,originele knalpotten eraf (en hetzelfde mee doen als met de kuip) 4in1-uitlaatje van Akra eronder en klaar is kees (gekomen),
ben ik nu gek ? en wie dit wel ziet zitten is dus even gek als ik.
 
Nog even een reactie van mijn kant:

Ik vind de 2e ook wel mooi, maar als ik mocht kiezen werd het de 1e :9

De 2e oogt een beetje teveel op de z1000, maar van beide motoren wordt na iets langer kijken de delen bij het voorspatbord storend.

De uitlaten van beide zijn mooi :Y al is er van beide niet meer van orgineel te spreken (wanneer nog wel :? zx6r 2007 misschien? zie sport gedeelte).

Verder vind ik de kont van de 1e veel mooier dan die van de 2e. Bij de blauwe zal de kont er trouwens eerst veel beter uitgezien hebben, want daar hebben ze overduidelijk een ronde hap uit genomen.
 
weet je waar ik opeens zin in heb, een ZZR1400 kopen, kuip eraf (en ergens veilig in de garage verstoppen), een hoog (geen shoppertoestanden hè)streetbike-stuurtje,originele knalpotten eraf (en hetzelfde mee doen als met de kuip) 4in1-uitlaatje van Akra eronder en klaar is kees (gekomen),
ben ik nu gek ? en wie dit wel ziet zitten is dus even gek als ik.

Lijkt mij een prima idee :Y

Misschien kan je die batterij lampen ook naakt monteren.... lijkt mij ook wel wat. BMW 1200r :W
 
Minimaal 190 paardjes en een 154Nm aan koppel.
Als je dan een rondje gaat maken en je laat bij de start een scheet, dan rij je bij terugkomst nog door de lucht. *D
 


Denk dat voor dit 2007 model van de Z1000,ook zo'n korte uitlaten verkocht zullen worden gelijk nu al het geval is bij de SS cvan 2006.

Die korte uitlaten vind ik persoonlijk maar niks.
Volgend jaar koop ek mij nen Z1000 van 2006 want het 2007 model is nie zoveel anders,behalve dan die uitlaten en die pinkers vanvoor die ingewerkt zitten.

En de prijs zal ook serieus verschillen. 8-)
 
vind de uitlaten nie echt wat, maar voor de rest is het dikke strakke plasser alert
 
Er is nog een andere foto van de ZX6R... En die ziet er heel wat realistischer uit :Y

Dit is echt helemaal niks |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan