nieuwe z750: welke kleuren???

17 nov 2002
198
0
Hilversum
Ik ga in de race voor een nieuwe z750, wilde eerste een 2e hands zx9-r, maar denk dat het beter is om dat niet te doen, alleen heb ik de volgende vraag:

Op de site van motoport zie ik alleen een blauwe, zwarte en grijze. issie ook in groen??????

dat vind ik nl het mooiste.(en mijn pak en helm is in de kleuren)
 
Nee, niet in groen verkrijgbaar. Beetje vreemd van Kawasaki. Dat is dan ook de voornaamtste reden dat ik niet voor de z750 heb gekozen.
 
Er rijdt wel een groene rond, maar dat is een stukje huisvlijt.......zie linksvoor.

full



Zie anders http://www.kawasaki.nl
 
Ik ga in de race voor een nieuwe z750, wilde eerste een 2e hands zx9-r, maar denk dat het beter is om dat niet te doen, alleen heb ik de volgende vraag:

Op de site van motoport zie ik alleen een blauwe, zwarte en grijze. issie ook in groen??????

dat vind ik nl het mooiste.(en mijn pak en helm is in de kleuren)
Koop je een Z1000 ...die is er wel in Kawagroen :+
 
En die Honda is er wel in het Kawa groen :? |(

Verder niks mee met de CB600 natuurlijk ;)

Nee, een Honda wil je natuurlijk niet in het kawa groen |( Ik vond de beschikbare kleuren van de z750 gewoon niet mooi, maar was wel erg gecharmeerd van de matblauwe kleur van Honda. Ik denk alleen dat Kawasaki meer z750's zou verkopen als hij er in het groen zou zijn. Daarom vind ik het vreemd dat ze die niet leveren.
 
De kleuren verschillen per jaar en niet ieder jaar is er een groene. Is t'ie niet ook in het titanium? Vind ik ook wel mooi.
Anders idd een groene Z1000 kopen.
 
Ik ga in de race voor een nieuwe z750, wilde eerste een 2e hands zx9-r, maar denk dat het beter is om dat niet te doen, alleen heb ik de volgende vraag:

Op de site van motoport zie ik alleen een blauwe, zwarte en grijze. issie ook in groen??????

dat vind ik nl het mooiste.(en mijn pak en helm is in de kleuren)

Hee lotgenoot, ik ben ook aan het sparen voor een Z750, maar wacht even de winter af. Er zijn nu 4 orginele kleuren beschikbaar.
Bij Motorport hebben ze landelijk wel een paar staan ook tweedehands/demo modellen hebben ze ook wel. scheelt toch weer rond de €1000,- met hele lage kilometerstanden.

Personelijk vindt ik de zwarte nog het mooiste.
 
Koop je een Z1000 ...die is er wel in Kawagroen :+

De kleuren verschillen per jaar en niet ieder jaar is er een groene. Is t'ie niet ook in het titanium? Vind ik ook wel mooi.
Anders idd een groene Z1000 kopen.

Wil de pret niet drukken, maar ook die is niet nieuw verkrijgbaar.... alleen in 2003 is die te koop geweest....

[me]Marco snapt Kawa ff niet helemaal met deze taktiek.... [/me] :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan