Nieuwe zadel voor BMW R1200RT

R0nnie

MF veteraan
4 okt 2019
1.003
737
Beste mede-forumleden,

Ik bemerk dat de comfort uit mijn zadel aan het verdwijnen is en eigenlijk tijd is om de zadel te vervangen. Nu had ik rondgekeken en kwam uit o.a. uit op deze website. Echter kom ik weinig tegen op deze forum over deze website. Is er wel iemand hier bekend met deze website? Wellicht een ander website dan wel bedrijf die aan te raden valt voor een nieuwe zadel?

Alvast mijn dank.
 
is allemaal nogal afhankelijk van je budget. en er zijn veel meer opties als vervangen. bij Tijger Leathers - Tijgerleathers en vele anderen kan je prima helpen met je zadel aanpassen naar wens met ander schuim, vorm en overtrek in de kleuren die je graag hebt. en de prijs zal je waarschijnlijk meevallen. en dan zijn en natuurlijk ook nog de bekende vervangingsmerken zoals corbin, bagster en sargent.
en er zijn er een hoop waar je jouw oude zadel moet opsturen als ruilobject omdat ze de bodemplaat hergebruiken voor hun eigen creatie's en er zijn er ook die een compleet zadel met bodemplaat zelf maken en in die bodemplaat hele andere keuzes maken als BMW en dat merk je in het zitcomfort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan