Nieuwe zending Pirelli banden geland!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo!

MF veteraan
25 aug 2004
1.004
8
Echt
We gebruiken ze zelf voor op het circuit... maar moeten in het groot worden ingekocht. Vandaar dat we voor de sportieve MF-er momenteel weer wat in de aanbieding hebben!

Verschillende sets Pirelli Supercorsa Pro SC2

190-55-17 --- 120-70-17
180-55-17 --- 120-70-17

Zijn op het circuit voor je ingerubt door een professioneel coureur!
Voor op de weg als nieuw, voor het circuit nog 1 a 2 dagen vers!


Ben woonachtig in Midden-Limburg!
 
Heb je ook wel eens andere banden dan de Supercorsa?

Nee... De banden zijn afkomstig van een raceteam. Die maken vanzelfsprekend maar gebruik van één bandenmerk. In dit geval Pirelli.

Maar... ik zweer erbij! Ik wil niks anders. Ik rij nu drie seizoenen intensief op circuits en ben (ff afkloppen) nog niet op mijn muil gegaan. Terwijl er toch stevig wordt doorgegast. De bandjes zijn heel vergevingsgezind; zowel voor straat- alsook circuitgebruik; je voelt aan wanneer je te ver dreigt te gaan!
 
je had meel ;)

bandjes van leo zijn echt wel ok :W

netjes 't speklaagje deraf gereden en gelijkmatig afgeslete zonder happen of dergelijke ( pssst nu krijg ik wel wat korting zeker :P )

ik kom binnen 1 a 2 weken een keertje af zoals afgesproken...
 
kostdat? hoeveel sessies zijn ermee gereden? versturen?


Midden-Limburg is voor velen ver.
Versturen van banden is geen probleem. Heb het al eerder gedaan. Eén dag... en je hebt ze in huis!
 
Brach is bij mij echt om de hoek, wat vraag je voor een SC2? (pure interesse, ik heb een andere maat achter, echter op het voorwiel heb ik een SC1)
 
Brach is bij mij echt om de hoek, wat vraag je voor een SC2? (pure interesse, ik heb een andere maat achter, echter op het voorwiel heb ik een SC1)


Remunj is idd lekker dichtbij! Je hebt meel.
 
Remunj is idd lekker dichtbij! Je hebt meel.

bedankt!

ik heb op het moment geen voorband nodig, ligt nog niet zo lang een nieuwe SC1 voorop en ik heb nog een SC1 reserve liggen.. en daarbij staat de motor te koop.. maar ik neem aan dat je wel vaker bandjes krijgt? :)

ik zal het in ieder geval in mn achterhoofd bewaren :Y
 
Hallo

Heb je ook slicks??
En die SC wat mogen die nog kosten voor een setje voor een fireblade 600RR(circuit) ;)

Grtz DBII *O*



Soms kan ik ook slicks krijgen... Wel alleen 120 / 190!
Ik heb jou even een persoonlijk mailtje gestuurd.
 
waarom is er nog steeds geen prijs vermeld?
Ik denk dat iedereen daar wel intresse in heeft.

Dus ik vraag het ook nog maar eens:
Wat moet het kosten? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan