Nieuwe zijspanrijder

Das idd bij mij om de hoek!
Volgens mij heb ik zelfs een advertentie gezien op Marktplaats van een R100GS PD te koop wegens aanschaf zijspan, toen dacht ik nog; Heee, een zijspanrijder erbij in de regio, altijd goed.
Dat kan haast niet missen toch?
 
Oh, dat BOT-gebeuren is natuurlijk hartstikkene leuk. Maar helaas heb ik dan al een dagrit met een andere club rijders én (niet onbelangrijk) voor mij is het ongeveer 4 uur heen en weer 4 uur terug ... En kóud daar in het noorden (noorderlijker kan niet, want er gaat tenslotte niets boven, niet waar).


Kou is niet het probleem, de aardbevingen nemen weer toe naar mate de kachels opgestookt worden.
 
Iemand moet hem daar toch installeren O-)

En juist daarom mogen jullie saampjes op m'n dak gaan zitten. Het is er groot genoeg voor. :+


Kleine aanvulling; Het is ook hier in Zeeland behoorlijk fris 's nachts. Dus weet wat je doet voordat je ja zegt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Das idd bij mij om de hoek!
Volgens mij heb ik zelfs een advertentie gezien op Marktplaats van een R100GS PD te koop wegens aanschaf zijspan, toen dacht ik nog; Heee, een zijspanrijder erbij in de regio, altijd goed.
Dat kan haast niet missen toch?

Idd, mijn GS staat te koop.
Zaterdag rondje Roosendaal gemaakt met clubje. Leden dachten dat het een langzaam ritje zou worden. Lekker over de kleine wegen. Niet gedacht aan de bietencampagne }) ...voor mij geen probleem, ook nooit op de GS, maar leden hadden daar andere ideeen over...
Moest wel voor het eerst flink poetsen op zondag :)
 
Het is inderdaad lekker glibberen en glijden zo hier en daar. Ik ben zondag ook een rondje wezen doen maar dan net de andere kant op; Made, Drimmelen en door de Bredase bossen terug.
Gelukkig was ik op de F650, die heeft lekkere noppenbandjes waardoor ik ook erg weinig last van de rotzooi op de weg had.
 
ik ben op de ST4 naar BOT gereden maar ik vond er echt geen bal aan met dit weer en deze wegdekomstandigheden... een sportieve brommer heeft dan niets te zoeken op straat. Al helemaal niet lekker binnendoor, maar zelfs op doorgaande wegen maakte ik continue ongecontroleerde zwiepers :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan