Nieuwe zx6

Nog wat piccies:

Kawasaki_ZX6RR_st1mz.jpg


ZX6RR !


Kawasaki_ZX-636R_st4mz.jpg
 
Te laat.
Jeroen is me weer eens te snel af ;(

Hi hi. ;)
Specs van de ZX6RR (auto translated van Frans naar Engels):
Intended for a use tracks, Zx-6 RR will be produced in limited series. In conformity with réglement world Supersport, it announces an exact cubic capacity of 599 Cm3 and 113 CH for 172 kg dry. With the program, electronic injection and air inlet forced, compact framework aluminum, solid reversed fork diam. 41 mm very rectified, clamps of radial brakes 4 pistons, footing 1 400 mm.
 
Nou....wat zei ik jullie...

ZWART :} :} :}

Alleen de voorkant is idd behoorlijk wennen..
Zwart is leuk, maar...
Niet! met die akelige rode ZX-6R stickers op de zijkant... Pas niet zo mooi bij de rest van de fiets... De voorkant vinnik ook niet superlekker, de koplampen hadden wat scherper mogen zijn... Maar toch, eerst in de showroom zien, dan beslissen of het een leuke fiets is... In het echie is het toch weer net wat anders... :)
 
Hi hi. ;)
Specs van de ZX6RR (auto translated van Frans naar Engels):
Intended for a use tracks, Zx-6 RR will be produced in limited series. In conformity with réglement world Supersport, it announces an exact cubic capacity of 599 Cm3 and 113 CH for 172 kg dry. With the program, electronic injection and air inlet forced, compact framework aluminum, solid reversed fork diam. 41 mm very rectified, clamps of radial brakes 4 pistons, footing 1 400 mm.

In dit verhaal staat dat ie een inhoud heeft van 599 cc...

Dit lijkt me heeeeel stug aangezien kawa het 636 blok zou gaan gebruiken... (en dus 636cc)
 
In dit verhaal staat dat ie een inhoud heeft van 599 cc...

Dit lijkt me heeeeel stug aangezien kawa het 636 blok zou gaan gebruiken... (en dus 636cc)

Ja maar ze moeten wel als ze hiermee ook willen Superbiken. Ik heb dat opboren naar 636cc nooit begrepen. Dan is een Zx6 toch geen supersport meer en dus is er sprake van valse competitie met Honda en Yamaha wegmotoren.
 
Ja maar ze moeten wel als ze hiermee ook willen Superbiken. Ik heb dat opboren naar 636cc nooit begrepen. Dan is een Zx6 toch geen supersport meer en dus is er sprake van valse competitie met Honda en Yamaha wegmotoren.
Mee eens, maar dan wel vreemd dat er bij de zwarte een sticker "636"op zit (onder de voorkuip).
 
De groene is een RR versie, een limited edition met 600cc ipv 636, speciaal voor de supersports gemaakt.
 
[me]Revolution vindt die zwarte toch ook wel heel erg :9 [/me]

Alleen dat rare zwarte kentekenhouder ding, dat moet er echt af. :r
 
Over twee jaartjes heb ik die zwarte kawa tussen mijn benen. Eerst nog leren sturen op mn zxr400, wat cursusjes volgen, sparen en...DREAM ON Biede!!!!

Ik zie wel, heel heftig fietsje! 8-)

Mzzl
 
Ik vraag mij af of het wel een nieuwe ZX-6R is.

Het is helemaal tegen de politiek in van Kawa om maar 1 jaar met een model te doen. ZX-6R heeft net een kleine face-lift gehad en normaliter doet men 2 jaar met een model.

Verder zit er wel heel veel R6 in verwerkt. Zou het niet een stunt zijn van Yamaha die aan het test rijden waren met een nieuwe R6. Spuit hem kawagroen en breng veel verwarring.

Er zou gelet op de cyclus tenslotte dit jaar een nieuwe R6 moeten komen.

Mocht het wel een nieuwe ZX-6 zijn dan vindt ik het een zeer slechte aktie van Kawa, want de 636 is dan in 1 klap geen zak meer waard. En wil je met dit model gaan meedoen in de supersport dan zal het aantal cc's weer moeten dalen.

Is het wel een nieuwe 6 dan zal de grote broer in 2004 (ZX-10R) erg veel zal lijken op deze fiets.

Je begrijpr er helemaal niks van |(

De 600 en 636 cc inhoud blijven allebij.
Alleen de 600 is de RR uitvoering die ze speciaal blijven produceren voor Mille Pajic haha en de overige supersport
 
Je begrijpr er helemaal niks van |(

De 600 en 636 cc inhoud blijven allebij.
Alleen de 600 is de RR uitvoering die ze speciaal blijven produceren voor Mille Pajic haha en de overige supersport

:^

Zou de RR veel duurder zijn dan de R ... en heeft die naast het 600 cc blok ook andere leuke (andere vering/demping) extra's? Of misschien wel meer topvermogen, door hetere nokkenassen of iets dergelijks.

Ben namelijk erg principieel en wil graag een 600 :P
 
De 636 zal wel meer vermogen hebben, anders heeft het geen zin om er 2 met verschillende inhoud uit te brengen.
De 600 is alleen om mee te mogen doen met de 600 klasse.

Ze komen btw wel met een vette naked zeg die Z1000, die is echt mooi.

inhoud2.jpg
 
Laatst bewerkt:
De 636 zal wel meer vermogen hebben, anders heeft het geen zin om er 2 met verschillende inhoud uit te brengen.
De 600 is alleen om mee te mogen doen met de 600 klasse.

Ze komen btw wel met een vette naked zeg die Z1000, die is echt mooi

De 636 heeft iig een veel vetter middengebied. Maar op toeren maakt het ook niet veel uit met een gixxer of R6. Lijkt me wel geinig als Kawa met de RR een echte race rep neerzet.
 
Erg strakke achterkant :9~ Maar wel meteen al die zwarte plastic zooi eraf gooien en de kentekenplaat strak tegen de undertray monteren...
Hier rijd Joris dus op in 2003....en een mooi hoog pijppie erop Joris :? ,het achterkantje vind ik zeer mooi....na lange tijd komt Kawa met een nieuwe look *D .....nu nog een 1000..met veeeeelllllll pktejs's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan