Nieuwe ZX6r: Mooi of lelijk?

Hoi,

Vinden jullie de nieuwe zx6r mooi of lelijk. Stem via de poll en/of laat een bericht achter.

groetjes,

Erik B.





PS: onder de poll staat een link naar een foto van de nieuwe zx6r

Bijlage: zx6rnew.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


:9~

Wat een service
 
Ik vind het persoonlijk een hele mooie fiet,s misschien niet helemaaal orgineel aangezien ik ,m wat van de R6 vind hebben.
Maar in ,t zwart issie top :9~
Nou hopen dat de ZX-9R er in grote lijnen ook zo uit gaat zien, dan krijg ik nog moeilijkere keuzes in de toekomst.
 
Ik kan 'm niet mooi vinden - zelfs niet mooi van lelijkheid.

Verder vind ik het een schaamteloze kopie van een R1.
 
Ik vind hem echt njam :9~ er komt een zx-6r met 636 cc en zx-6rr met 600cc :) zodat ze kunnen blijven rijden in supersport :}
Dashboard ziet er ook wel lekker uit: alles digitaal :P
 
Stuk beter dan de 636 imho:

Ziet er lekker agressief uit met die scherpe lijnen en die voorvork vind ik cool. Verder ook een stuk slanker, dus da's ook prima.


Ok, beetje veel R6 erin, maareh:

Beter goed gejat dan slecht bedacht!
 
Lijkt inderdaad wel een kopie van een R1, alleen is die neus wel... apart. Ik geef 'm een (mager) zeventje.
 
De koplampen met die luchthapper zijn erg wennen, de meeste foto's die ik tot nu toe gezien heb zijn allemaal vanuit een laag camerastandpunt gemaakt. Als je van wat hoger op de koplampen kijkt, ziet het er misschien beter uit. Van de zijkant ziet ie er wel erg goed uit, met name de achterkant: dat spitse omhoog wijzende kontje, met die extra bolling in de seatcover is erg :9~

Btw je ziet de koplampen toch niet als je aan het :] bent.
 
Ik denk dat zoals met auto de fietsen veel op elkaar gaan lijken, ze moeten zich allemaal aan dezelfde aerodynamica wetten houden, maar een beetje origineel zijn mag soms wel, en die zx6r vindt ik niet echt een kopie van de yamaha r-reeks, wel een mooie fiets een 8 dus
 
Ik heb niks met kawa's en al helemaal niet met groene, maar ik vind deze wel erg mooi. Misschien wel omdat ik zo'n motor niet van Kawa had verwacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan