Nieuweling zegt hoi!

14 apr 2022
40
34
Zuid-Holland
Hoi!

Erik hier, uit het mooie Rotterdam. In maart gestart met lessen en het bevalt me enorm goed. Wat fijn om echt ergens puur mee bezig te kunnen zijn (ik ben net begonnen dus ben als ik rij niet bezig met welke boodschappen er nog gedaan moeten worden of wat dan ook… even puur rijden), heerlijk!

Ik volg de lessen bij de toppers van Rijschool Haan en heb mijn hele garderobe bij elkaar gevonden tussen de vele mogelijkheden bij MotorKledingStore in Capelle (big fan!).

Binnenkort AVB examen en dan verder de weg op, hopelijk zet het CBR nog flink wat extra mensen in om de achterstanden weg te nemen. AVD was nu pas mogelijk in augustus. Zó veel lessen verwacht ik niet nodig te hebben hoor ;-)

Ik kijk ernaar uit om over een tijdje mooie ritten met mijn vriendin te kunnen maken. Oh en verdiepingsslagen te maken met aanvullende trainingen/cursussen. Hoe meer je weet & ervaart, hoe beter. Ik heb er zin in!
 
Welkom Erik.
Die rijinstructeurs van Haan zijn inderdaad toppers. Iedere instructeur heeft een beetje zijn eigen stijl, en ik vond het juist fijn om afwisselend les te krijgen.
Die motor kleding store in Capelle aan den IJssel ben ik nog niet geweest. Toch maar eens bezoeken want dat is om de hoek voor mij.
 
Welkom Erik.
Die rijinstructeurs van Haan zijn inderdaad toppers. Iedere instructeur heeft een beetje zijn eigen stijl, en ik vond het juist fijn om afwisselend les te krijgen.
Die motor kleding store in Capelle aan den IJssel ben ik nog niet geweest. Toch maar eens bezoeken want dat is om de hoek voor mij.
Dank @Kreun! Die afwisseling is inderdaad heel fijn.

Alvast veel plezier bij MKS 😃
 
Hoi Erik!

Leuke introductie!, zojuist ook mijn eigen 'voorstel post' geplaatst.

Heel herkenbaar wat je schrijft! sterker nog, ik les ook bij De Haan (echte toppers) en heb mijn kleding gekocht bij MotorKledingStore!
Heb mijn AVB op zak, over 1 week mijn theorie en half juni AVD halen.

Bij mij spelen normaal gesproken non stop 'werkgedachten' door mijn hoofd, op de motor ben ik dit ook helemaal kwijt :)
 
Welkom Erik op MF! *O*

Succes met je AVB examen binnenkort.
Veel plezier nog met je lessen! :t
Hopelijk mag je snel afrijden.

MotorKledingStore Capelle is inderaad een grote zaak en hebben veel staan.
Is zo'n kleine 10 minuten van mijn huis af.
 
Hoi Erik!

Leuke introductie!, zojuist ook mijn eigen 'voorstel post' geplaatst.

Heel herkenbaar wat je schrijft! sterker nog, ik les ook bij De Haan (echte toppers) en heb mijn kleding gekocht bij MotorKledingStore!
Heb mijn AVB op zak, over 1 week mijn theorie en half juni AVD halen.

Bij mij spelen normaal gesproken non stop 'werkgedachten' door mijn hoofd, op de motor ben ik dit ook helemaal kwijt :)
Dank @Tyoungster ! Jij ook welkom hier dan en wat tof dat we bij dezelfde rijschool lessen en dezelfde winkel hebben leeggetrokken.

Succes met je theorie!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan