Nieuwerikje

Chrizje

MF'er
27 sep 2004
44
0
Amsterdam
Hallo, ik ben nieuw hier. Ben een lady-rider en moet nog mijn roze papiertje halen (maandag a.s. examen voertuigbeheersing, pfffff), maar mijn Yamaha SZR 660 staat al te blinken. Heb een echt klein damesmotortje, maar (stiekem) al geprobeerd in Frankrijk te berijden en dat was echt tof! Hij stuurt echt super. En het geluid van een supermono werkt echt verslavend!
Leuk als je reageert, ik vind het hele motorgebeuren namelijk erg leuk!!!
greezz,
:] C.
 
THNXS... volgens mijn instructeur moet ik het makkelijk kunnen halen duss.... ik vertrouw daar maar op...
 
Hopelijk houdt deze Chris ook de namen hoog van al die andere Chrissen ;)

full
 
Welkom hier,
Ben zelf ook net nieuw hier. Kijken wie sneller dat papiertje heeft ;) Ik ga over 2 weken beginnen met rijden en gevolgd door een spoedcursus.... Vorige week geslaagd voor theorie dus daar heb ik geen omkijken meer naar.

Succes en greetz
Paul
 
mmmmm..... gelukkig heb ik mijn theorie ook al gehaald, dus daar haal je me niet meer in.... :)
Maar ja, ik had nog nooit brommer/scooter gereden, en dan merk je wel aan je lesmaatjes dat dat heel handig was geweest! Heb wel wat achterop gezeten bij vrienden, maar ja, die doen allemaal dingen met de moto die je maar beter pas na je rijexamen kunt doen...... ;)
C.
 
mmmmm..... gelukkig heb ik mijn theorie ook al gehaald, dus daar haal je me niet meer in.... :)
Maar ja, ik had nog nooit brommer/scooter gereden, en dan merk je wel aan je lesmaatjes dat dat heel handig was geweest! Heb wel wat achterop gezeten bij vrienden, maar ja, die doen allemaal dingen met de moto die je maar beter pas na je rijexamen kunt doen...... ;)
C.

Aha, ok dan is het 1-0 voor jou in de rust :P
Heb ook nog nooit op een schakelbrommer gereden maar dat schijnt juist in je voordeel te zijn omdat je dan niets hoeft af te leren.

By the way, eerste rijles donderdag 30 sept. 13:30.... dus blijf maar binnen ;)

Greetz
Paul
 
Goed weer één erbij ga vooral door...............en het komt allemaal goed.
Suc6 ermee. :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan