Nieuwerwets Brik Gekocht

Repsol_RR

MF veteraan
30 jan 2005
16.823
0
Fryslan
full


Vanavond aangeschaft Honda GB 500TT,6093 mijl.
Vond dit altijd al een aardig modelletje kon hem vanmiddag overnemen,stond in de woonkamer bij verkoper.
 
Zijn leuke fietsen, vooral met spaakwielen. Ik weet er nog een te staan voor onderdelen (heeft waarschijnlijk een grote revisie nodig).
 
leuk ding, hier in de schuur staat exact dezelfde (zelfde showroomstaat) en lekker wendbaar ding; een fiets is er niks bij :)
 
Er zit een kort voorspatbordje op zie ik. (moest hem natuurlijk nog ff bekijken :P :9 )
Daardoor geen onderste beugel, met daaraan een geleide-oog voor de km-tellerkabel
Ik ben benieuwd hoe de tellerkabel loopt, zonder langs het voorwiel te schuren.


Kun je er misschien een detailfoto maken?

Alvast bedankt!
 
Er zit een kort voorspatbordje op zie ik. (moest hem natuurlijk nog ff bekijken :P :9 )
Daardoor geen onderste beugel, met daaraan een geleide-oog voor de km-tellerkabel
Ik ben benieuwd hoe de tellerkabel loopt, zonder langs het voorwiel te schuren.


Kun je er misschien een detailfoto maken?

Alvast bedankt!
Er zit een verchroomde ronde kabelgeleider op het voorspatbord,zal morgen ff detail fototje maken,vanavond 3 uur aan het poetsen geweest,was tie al in showroom staat,istie het nu helemaal,piccie volgen,ben ze aan het overzetten.
Had vanmiddag wel schik btw,kom thuis met dat brik en wat denk je,he laat mij (friezinnetje)ff een rondje rijden,ik zeg da's goed,vervolgens blijft ze een poos weg,komt weer thuis laaiend enthousiast,ik zeg wat is er met jou aan de hand,zegt ze ;wat rijd dit toch geinig,reed net door het dorp bij een terras langs waar allemaal motorrijders zaten,zie ze wijzen en gebaren naar hun mede ridders van iets in de trant van ;kijk daar eens een ......,de vuile poseres,beetje met m'n brikkie de show stelen,maar dan komt het ergste nog,gelijk na de M.Rai een nieuwe Yam.R46 besteld voor haar,in Mei afgelev.zegt ze vanavond onder het eten ;ik vond dit nog leuker dan toen ik m'n nieuwe R46 kreeg :( :( :( Vrouwen,wie ze snapt mag het zeggen... :? ;) ;) ;) *O*
 
:} :} haha opletten hoor, die "brikken" zijn echt verslavend!!
en binnekort wil je niets anders meer :)

ik vindt persoonlijk dat de fiets een wat RUIGE look mist :?


Maar anders istie echt wel :9~ hoor, kun je lekker veel mee doen :Y
 
:} :} haha opletten hoor, die "brikken" zijn echt verslavend!!
en binnekort wil je niets anders meer :)

ik vindt persoonlijk dat de fiets een wat RUIGE look mist :?


Maar anders istie echt wel :9~ hoor, kun je lekker veel mee doen :Y
Ja ,hij is ietsjes fijntjes stoer met een nostalgische look. })
 
Er zit een kort voorspatbordje op zie ik. (moest hem natuurlijk nog ff bekijken :P :9 )
Daardoor geen onderste beugel, met daaraan een geleide-oog voor de km-tellerkabel
Ik ben benieuwd hoe de tellerkabel loopt, zonder langs het voorwiel te schuren.


Kun je er misschien een detailfoto maken?

Alvast bedankt!


heb hier in de schuur ff gekeken en als je goed kijkt op bovenstaande foto ook zichtbaar ;)

op/onder/aan de beugel van het spatbord zit een verchroomd beugeltje waar zowel de remslang als de kabel snelheidsmeter doorheen lopen. voor de laatste zit tevens aan de kroonplaat nog een extra oog waar die doorheen gaat :)
 
heb hier in de schuur ff gekeken en als je goed kijkt op bovenstaande foto ook zichtbaar ;)

op/onder/aan de beugel van het spatbord zit een verchroomd beugeltje waar zowel de remslang als de kabel snelheidsmeter doorheen lopen. voor de laatste zit tevens aan de kroonplaat nog een extra oog waar die doorheen gaat :)


Bedankt dat je ff gekeken hebt! :Y

Ik wil nl op mijn 400f ook een korter spatbordje, zodat die beugels kunnen verdwijnen.
Zit dan wel met de flabberende tellerkabel, die ik per se niet in mijn wiel wil krijgen...... :N
Dus : beter goed gejat dan slecht verzonnen. 8-)
Daarom : zou je er toch een detailplaatje van willen maken?

Alvast bedakt voor de moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan