Nieuwjaars motor-forum meeting?

locatie voor de meeting

  • tt circuit assen

    Stemmen: 11 15,7%
  • zwolle

    Stemmen: 2 2,9%
  • nijmegen

    Stemmen: 3 4,3%
  • vianen

    Stemmen: 54 77,1%

  • Totaal aantal stemmers
    70

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
een meeting om volgend het seizoen te openen. ik weet dat er mensen doorrijden in de winter, maar als het weer zodanig is en iedereen kan/wil rijden is het mischien geinig om die forum-koppen even te zien en natuurlijk de motorfietsen(hetzij de nieuwe of de veranderde or whatever) ik hoor graag jullie reacties
 
Ook voor niet-Nederlanders?
Voor Belgen dan? ;)
Zou er graag bij zijn...
 
Ik doe ook wel mee... :)

(maarre... kdenk dat de OBT:KKR de eerste meeting van het nieuwe jaar wordt hoor...)
 
Westen dan maar, hebben we alle windstreken weer gehad tenminste.
 
Het lijkt mij ook wel leuk ben nog niet zo lang bij de M-F dus lijkt me geinig om de koppen en motoren (vooral motoren) :] te zien die bij de Nickname horen...

Als het toch nog een discussie is van waar het wordt gehouden ik ben voor het midden van het land 8-)
 
een meeting om volgend het seizoen te openen. ik weet dat er mensen doorrijden in de winter, maar als het weer zodanig is en iedereen kan/wil rijden is het mischien geinig om die forum-koppen even te zien en natuurlijk de motorfietsen(hetzij de nieuwe of de veranderde or whatever) ik hoor graag jullie reacties

Ik ben er voor in....en waar het gehouden word maakt niet zoveel uit, als het maar gezellig is....en heel belangerijk, als het goed weer is!!

Op mij kun je dus zeker rekenen.... *D
 
Heel goed ideee, ben ook wel benieuwd naar de koppen en motoren!!!

Maar ik stem voor het zuiden van het land, want ik het zuiden is het nu eenmaal warmer dan in het noorden :+
 
Ja, ben ik helemaal voor, count me in... als het maar droog is en de wegen niet besneeuwd of beijzeld erbij liggen...
 
ok. de locaties

-tt circuit assen, ruimte(voor wheelies ed) geen verkeer vreetkeet goeie ambiance wel ver voor zuiderburen
-zwolle afspreken bij mac mijn woonplaats rijden op veluwe goed bereikbaar
-nijmegen afspreken op waalkade zit horeca rijden veluwe of betuwe goed bereikbaar voor zuiderburen
- vianen centraal mooi om te rijden(dijkjes) goed bereikbaar hoofdkantoor van mijn werk zit daar en daar is volop parkeerruimte motoportzaak in de buurt

wie weet hoe je een poll aanmaakt voor deze vier plaatsen?help
ik kom later terug over een geschikte datum
 
Terug
Bovenaan Onderaan