Nieuwjaars motor-forum meeting?

locatie voor de meeting

  • tt circuit assen

    Stemmen: 11 15,7%
  • zwolle

    Stemmen: 2 2,9%
  • nijmegen

    Stemmen: 3 4,3%
  • vianen

    Stemmen: 54 77,1%

  • Totaal aantal stemmers
    70
ik laat de stemming nog ff doorlopen maar het ziet er naar uit dat het vianen( onder utrecht aan A27)wordt. de datum zal zo'n beetje rond maart april komen te liggen. ik laat later meer van mij horen
 
Ja, 'tuurlijk rijden met die handel.....vianen(utr) is prima.....
Maar wel voor de "kaueklauwerit" van 26/01/2003 !!!!
Het weekeinde na oud en nieuw ???? 4 of 5 /01/2003 ????

Maar ben er wel voor dat we ergens naar toe gaan......Big Daddy's Road House in Nieuwegein ..... is gezellig, genoeg plek voor de motoren, Ik bedoel willen we er een meeting of rit van maken ??

dat big daddy`s road house klinkt goed en nieuwegein is ook lekker centraal.
evngoed nog zo`n 120km red ik het net niet met 1 tank heen :(
kan ik mooi ff een koppie doen bij een tankstation als het nog erg koud is :)
 
Jefrey,

Hoe komt het dat je een foto van MIJN motor als avatar gebruikt? (plaatje is nogal herkenbaar vanwege de achtergrond met dat Suzuki logo. in het volgende bericht heb ik de bewerkte foto en de originele foto gezet). Heb je die van www.moto-mania.nl geleend?
Maakt niet uit hoor. (Toen had mijn gixxer nog een originle uitlaat, HotCam die er nu op ligt staat en klinkt beter). Stuur me een foto van je eigen fiets en ik plak hem voor je over het Suzuki logo. Dan kun je die voortaan gebruiken als je wilt.


gtz

PS Het icoontje dat ik gebruik is ook niet mijn fiets, is de fiets van een andere 013gixxer die ik ken en waar heel mooi 013 op stond...totdat ze zijn fiets zonder vragen kwamen lenen en niet meer terug hebben gebracht.

O ja, als het niet te hard regent, ijzelt of beneden vriespunt is kom ik ook naar...Vianen was het toch he? Zaterdag na oudejaar? Hoe laat? Waar precies in Vianen?

Bijlage: mygixxer.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch nog eens proberen hoe je zo'n plaatje in je bericht krijgt.
Via HTML???
Nope werkte niet...
Stukje kopieren uit een bericht van een ander waar een plaatje in staat???
Nope werkte niet...
Hee FAQ...eens kijken
O zit dat zo...opnieuw proberen
Ja gelukt.
Zit blijkbaar goed in elkaar dit forum. Compliment!


mygixxer.jpg

mygixxerbefore.jpg



gtz

013gixxer
 
Laatst bewerkt:
ik laat de stemming nog ff doorlopen maar het ziet er naar uit dat het vianen( onder utrecht aan A27)wordt. de datum zal zo'n beetje rond maart april komen te liggen. ik laat later meer van mij horen


Op vrijdag 13 december 2002 20:15 schreef 013gixxer het volgende:
Jefrey,

O ja, als het niet te hard regent, ijzelt of beneden vriespunt is kom ik ook naar...Vianen was het toch he? Zaterdag na oudejaar? Hoe laat? Waar precies in Vianen?
Om te voorkomen dat je daar misschien alleen staat,zie boven ;) .
En mooie piccie's trouwens,succes.
 
Jefrey,

Hoe komt het dat je een foto van MIJN motor als avatar gebruikt? (plaatje is nogal herkenbaar vanwege de achtergrond met dat Suzuki logo. in het volgende bericht heb ik de bewerkte foto en de originele foto gezet). Heb je die van www.moto-mania.nl geleend?
Maakt niet uit hoor. (Toen had mijn gixxer nog een originle uitlaat, HotCam die er nu op ligt staat en klinkt beter). Stuur me een foto van je eigen fiets en ik plak hem voor je over het Suzuki logo. Dan kun je die voortaan gebruiken als je wilt.


gtz

PS Het icoontje dat ik gebruik is ook niet mijn fiets, is de fiets van een andere 013gixxer die ik ken en waar heel mooi 013 op stond...totdat ze zijn fiets zonder vragen kwamen lenen en niet meer terug hebben gebracht.

O ja, als het niet te hard regent, ijzelt of beneden vriespunt is kom ik ook naar...Vianen was het toch he? Zaterdag na oudejaar? Hoe laat? Waar precies in Vianen?


He 013 Grixxer

Ik heb inderdaad die foto ergens weggejat maar waar en wanneer weet ik niet meer als ik op internet ben kijk ik meestal alleen op motorsites en natuurlijk op de WWW.MAFKEZEN.COM site daar staat mijn motor ook wel op >> bij fotoalbum en dan kun je zien dat het de zelfde motor is de zelfde kleuren en ook een 750. Omdat dit type met deze kleuren niet zo veel voor komen was ik al blij dat ik een mooi plaatje had gevonden. En deze is zeker wel mooi genoeg om hem als icoon te gebruiken (dus een compliment voor jou 013grixxer).

dit is mijn motor :]
10289

10290

Er zit nu nog een onbekend merk uitlaat onder (open),een paar stikkers eraf, kleine knipperlichtjes en hoogglans gepolijste velgen daar wordt die nog een stukje mooier van......
Er komt waarschijnlijk binnenkort een Yoshimura RS-3 onder :9~ :9~ :9~
 
Jefrey,

Dat lijkt inderdaad heel erg veel op mijn bike. Ziet er mooi uit van die gepolijste velgen.
Ik heb er nu een HotCam op, maar een Yoshimura is ook erg mooi en klinkt ook fantastisch.
Als ik zin en tijd heb zal ik een van je foto's bewerken en op het suzuki logo plaatsen.

gtz

013gixxer (a.k.a. Tilt, wat overigens gewoon rijmt op mijn naam, maar verder niets te maken heeft met mijn rijstijl...)
 
Jefrey,

Hier een van je eigen foto's op het suzuki logo. Waarschijnlijk is dit leuker om als icoontje te gebruiken.

Ik meende op de foto te zien dat bij jouw ook de stickers op de topkuip ter plaatse van de koplamp (deels) ontbreken. Bij mij is dit in ieder geval zo. Stickers waren van slechte kwaliteit en lieten na een rondje Zuid Frankrijk, steenslag etc. los. Ik krijg de lijmresten allen niet zo goed verwijderd. Zie je weinig van, maar bij mooi weer blijven de muggen extra goed plakken |( . Weet je daar misschien wat op?


gtz


013gixxer

Bijlage: jefreygixxer.jpg
 
Ik zie nou al een tijdje niks meer over die meeting....
Is die topic verplaatst of gaat 't hele spul nie door ;( ..??
Dat zou toch zonde wezen... '(
 
hallo ben ik weer. dit topic is inderdaad ff pleite geweest maar wordt weer actief. het wordt VIANEN ik zit te denken om bij motorport te verzamelen en de eerste suggestie qua datum is ZATERDAG 5 APRIL.
tot later
 
Terug
Bovenaan Onderaan