Nieuwkomer

Cornel

Rookie
3 mrt 2008
20
0
Hallo f 800 liefhebbers,

Als boreling op dit forum wil ik mij even voorstellen; Ik heet gewoon Cor. De naam Cornel is afgeleid van Cornelis en is gebruikt omdat er al een Cor op het forum stond aangemeld. Buiten andere merken rij ik al zo'n 10 jr BMW waarvan de laatste 3 jr naar volle tevredenheid een R 1150 RT. Vanwege gewrichtsproblemen moet ik naar een wat handzamere machine en heb ik gekozen voor de F 800. Het wordt een grijze ST met alles der op en der an. Binnen enkele weken hoop ik m'n nieuwe maatje in ontvangst te mogen nemen *O*. Als ik jullie berichten mag geloven hoef ik daar geen spijt van te krijgen. Mede door Carl ben ik op het spoor van de 800 gezet. Carl heb ik ontmoet bij Joost Motoren in Maarssen. Wat mij betreft het beste adres voor je BMW!!! Maar terzake, Carl zijn niet aflatende enthousiasme, de wetenschap dat ik naar een lichtere machine moest en daaraan gekopppeld een uitgebreide proefrit hebben uiteindelijk de doorslag gegeven. Ik hoop Carl nog eens te ontmoeten bij Joost. Kunnen we onder het genot van een bakkie troost ervaring uitwisselen. Zijn motormaatje Freek heb ik enkele weken terug nog ontmoet bij Joost en ook deze was zeer tespreken over zijn torretje. Binnenkort hoop ik jullie verslag te doen van mijn ervaringen met de nieuwe aanwinst.
Ik wens jullie een plezierig en vooral gezond motorjaar. :]
 
Laatst bewerkt:
:W Cor :)
full


full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan