Nieuwprijs van een Yamaha FZR 600 Genesis ... ?

rEPLICa

Die hard MF'er
1 okt 2001
331
1
Eindhoven
Weet iemand wat de nieuwprijs van een FZR 600 Genesis in 1993 was? Of weet iemand een website waar dit soort informatie te vinden is? :? (Weet wel wat de prijs was in Amerika, maar ik heb het idee dat hij hier wat duurder was)
 
Bel een verzekering die kan het zo voor je nakijken,tenminste, met auto\'s is dat wel zo.
Klopt, verzekeraars hebben een database waarin alle nieuwprijzen staan van motoren.

Tenminste, FBTO heeft dit wel, die zou je eens kunnen bellen.
 
Trouwens, je gaat dus toch voor de FZR600 begrijp ik? :)

Goeie keus denk ik, leuk om op te starten, hij is niet gruwelijk snel (net zelf 2 dagen op gestuurd), door het wat hogere gewicht en het vergeleken met een moderne 600 wat lagere vermogen (geloof 91 PK) is hij wat geschikter om op te beginnen dan een racemonster zoals een R6 bijvoorbeeld.
 
Jep, de FZR 600 wordt mijn motor. Precies om de redenen die je noemt Revolution. ;)

Ik wil een sportmotor, maar om nou gelijk van een Diversion op een \"echte\" supersport te stappen. :+
Kan ik ook nooit van z\'n leven betalen, dus dat maakt de keus ook weer makkelijker.
 
Perfecte motor :-) , ik heb er sinds augustus nl. ook een . mijn eerste motor en bevalt prima. heb maar 1 probleem en dat is het slotje van het zadel dat versleten is, altijd weer een verassing of het ding eraf wil of niet.

Ik dacht dat de nieuwprijs rond de 17.000 voor de \'92\' er lag ofzo. Maar dat heb je toch alleen nodig als je voor all-risk gaat ?
 
De nieuwprijs van mijn FZR400 uit 1991 lag toen op 16.000 gulden meende ik, zal de FZR600 dus wel iets duurder zijn.
 
Trouwens, je gaat dus toch voor de FZR600 begrijp ik? :)

Goeie keus denk ik, leuk om op te starten, hij is niet gruwelijk snel (net zelf 2 dagen op gestuurd), door het wat hogere gewicht en het vergeleken met een moderne 600 wat lagere vermogen (geloof 91 PK) is hij wat geschikter om op te beginnen dan een racemonster zoals een R6 bijvoorbeeld.

Ach wat is niet gruwelijk hard, die dingen lopen 240 ofzo, dus even \'hard\' of even \'langzaam\' als de Fazer 600. Hard zat lijkt me. Je bent wel dood als je met die snelheid tegen een boom of gebouw klapt.
 
Ach wat is niet gruwelijk hard, die dingen lopen 240 ofzo, dus even \'hard\' of even \'langzaam\' als de Fazer 600. Hard zat lijkt me. Je bent wel dood als je met die snelheid tegen een boom of gebouw klapt.
Ik bedoel vooral dat hij iets vergevingsgezinder is, dus iets minder aggressief op het gas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan