Nieuws omtrend de zx10r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoeperman update :

Het gaat iets beter met hem.
Uit naam van hem : Bedankt voor diegene die een kaartje hebben gestuurd!(Brander, Spider, etc.)
 
Qua rijden of niet, kawa wil geen aansprakelijkheids problemen, die zeggen dus tegen de dealers en de eigenaars afzonderlijk dat ze niet mogen rijden. Lijkt me duidelijk, maar wat is het risico? wil je dat nemen of niet.

Kortom het ligt bij de bestuurders of ze wel of niet gaan rijden, ongeacht wat iedereen zegt.
 
Laatst bewerkt:
Zoeperman update :

Het gaat iets beter met hem.
Uit naam van hem : Bedankt voor diegene die een kaartje hebben gestuurd!(Brander, Spider, etc.)
wens zoeperman namens mij een verspoedig herstel en als ie geen zwarte 10 meer kan krijgen staat er in sweet lake city nog een groene!!
 
Zoepermans vriendin vroeg mij de volgende posting te plaatsen :

Hallo, hier weer een update-tje over Zoeperman. Ik begin wel bij afgelopen vrijdag. De nacht van donderdag op vrijdag heeft Zoeperman slecht geslapen. Zijn bloed was niet goed, te weinig ijzer en daardoor voelde hij zich heel lamlendig. De doktoren waren bang voor een inwendige (nieuwe) bloeding. Na de echo die begin van de middag is gemaakt bleek -gezien de omstandigheden- goed.
Bovendien bleek hij niet zwanger te zijn wat hem erg gerust stelde ;) . Die dag heeft hij nog een zakje bloed gekregen, waarna hij opknapte. Zaterdag knapte hij weer wat op. En zondagochtend had hij goed geslapen en toen ik hem zag dacht ik; lijkt wel of ik je drie dagen niet gezien heb, zo veel was hij opgeknapt. Maandagmorgen is met wat pijn en moeite uit bed geholpen en in een rolstoel gelanceerd. Daar heeft hij 1,5 uur in gezeten, waarvan 1 uur buiten voor het ziekenhuis (in de schaduw). Daarna ging hij weer naar bed, om verder te gaan met het oefenen van het been en uit te rusten.
Het deed hem echt goed zo na een kleine week de buitenlucht weer in. En weer eens andere mensen zien dan zijn vriendinnetje en de 'witte' verplegers.

Zoeperman is nu hard bezig met het oefenen van het been. Qua buikwond mag hij nu wel naar huis volgens mij. Maar qua been nog niet. Vooral de orthopeet wil hem liever gisteren dan vandaag op krukken hebben, zo snel mogelijk dat been weer gebruiken en in beweging..... daar ligt zijn (pijnlijke) uitdaging dan ook.
Voor alle duidelijkheid. Hij heeft zijn bovenbeen gebroken maar zijn knie is in tact.
Zo langzamerhand krijgt hij veel kaartjes, erg leuk! En zo langzamerhand kan hij ook wel wat (korte) bezoekjes ontvangen.

Zoepermans vriendin
 
Zoepermans vriendin vroeg mij de volgende posting te plaatsen :

Hallo, hier weer een update-tje over Zoeperman. Ik begin wel bij afgelopen vrijdag. De nacht van donderdag op vrijdag heeft Zoeperman slecht geslapen. Zijn bloed was niet goed, te weinig ijzer en daardoor voelde hij zich heel lamlendig. De doktoren waren bang voor een inwendige (nieuwe) bloeding. Na de echo die begin van de middag is gemaakt bleek -gezien de omstandigheden- goed.
Bovendien bleek hij niet zwanger te zijn wat hem erg gerust stelde ;) . Die dag heeft hij nog een zakje bloed gekregen, waarna hij opknapte. Zaterdag knapte hij weer wat op. En zondagochtend had hij goed geslapen en toen ik hem zag dacht ik; lijkt wel of ik je drie dagen niet gezien heb, zo veel was hij opgeknapt. Maandagmorgen is met wat pijn en moeite uit bed geholpen en in een rolstoel gelanceerd. Daar heeft hij 1,5 uur in gezeten, waarvan 1 uur buiten voor het ziekenhuis (in de schaduw). Daarna ging hij weer naar bed, om verder te gaan met het oefenen van het been en uit te rusten.
Het deed hem echt goed zo na een kleine week de buitenlucht weer in. En weer eens andere mensen zien dan zijn vriendinnetje en de 'witte' verplegers.

Zoeperman is nu hard bezig met het oefenen van het been. Qua buikwond mag hij nu wel naar huis volgens mij. Maar qua been nog niet. Vooral de orthopeet wil hem liever gisteren dan vandaag op krukken hebben, zo snel mogelijk dat been weer gebruiken en in beweging..... daar ligt zijn (pijnlijke) uitdaging dan ook.
Voor alle duidelijkheid. Hij heeft zijn bovenbeen gebroken maar zijn knie is in tact.
Zo langzamerhand krijgt hij veel kaartjes, erg leuk! En zo langzamerhand kan hij ook wel wat (korte) bezoekjes ontvangen.

Zoepermans vriendin

Kijk dat geeft de burger weer moed, leuk dat het beter met hem gaat.
Zie zijn post`s weer te gemoed.

Wens hem maar veel sterkte en hopen dat hij snel weer te been is.


Gr. Mike
 
hallo. Iemand nog intresse voor een twee weken oude ZX10R met nog geen 400km op de teller met een Akropovic carbon gp demper.Ik doe de motor weg omdat ik een ongeluk heb gehad hiervoor met een nw r1.maar krijg het gevoel niet terug wat ik zou moeten.dus bij deze. ;(
 
hallo. Iemand nog intresse voor een twee weken oude ZX10R met nog geen 400km op de teller met een Akropovic carbon gp demper.Ik doe de motor weg omdat ik een ongeluk heb gehad hiervoor met een nw r1.maar krijg het gevoel niet terug wat ik zou moeten.dus bij deze. ;(
Kleur?Prijs?Piccie?
 
Lekker is dat! Ben ik net 1000 KM van huis, heeft m'n dealer de voicemail ingesproken. "Er is een probleem met het voorwiel van je 10, je mag niet meer rijden. Ik neem contact op, zodra ik terug ben van vakantie..." :?
Tja, daar zit je dan en wat nu? Kennissen gebeld en verzocht om op internet te zoeken naar info. Uiteindelijk zelf maar via een pc op de camping de Duitse Kawa site bekeken en daar stond het antwoord. Toen werd ik helemaal niet vrolijk.
Ik ben toch doorgereden naar Oostenrijk, maar toch reed het niet meer lekker. Daar aangekomen werd ik direct door de NL-buurman aangesproken. Hij had namelijk iets gelezen in een krant over een terugroepactie van Kawa. Zucht, "Ja, het betreft dit type." Al met al een leuke vakantie gehad, maar veel minder passen gereden dan gepland en niet even de topsnelheid op de Duitse autobahn getest zonder bagage. (Ik werd toch ineens iets voorzichtiger. :Z )
Gisteren op weg naar huis op de N34 nog even een "big moment" gehad toen ik met mijn 10 een BMW Z3 (ouwe lul met blonde snol) die 80 reed wilde passeren. Terug naar 3 en gas, voorwiel beetje los, begint het achterwiel te glijden op een gelijmd stuk. Slik!

Overigens weet iemand hoe je de resten van sportbagagetassen van je uitlaat krijgt? Na 200 KM hingen de "vellen" erbij, zo heet wordt de uitlaat van de 10. Met een extra spanband de tassen achter nog verder aangespannen, maar helaas het bood geen soelaas.

Tenslotte wil ik Zoeperman heel veel sterkte en een spoedig herstel wensen.
 
Deze mooie zx-10R heeft de volgende add-on`s

Evo 2
PCIII, custom made map in Enkhuizen.
(bmc komt er aan)

ik heb de uitdraai gezien en die bleef hangen op 163pk(rear wheel)
Ik heb hier een stukje op mogen rijden :9~

Ik was met namen benieuwd of het gas soepel reageerden. Ik moet zeggen hij pak beter op als een standaard 10.

Ik hoop volgend jaar ook zo`n systeem op mijn 10 te monteren.

evo2.jpg

evo2a.jpg



Gr.

Mike
 
Voor wat het waard is, een maat van mij heeft gisteren z'n nieuwe wiel gekregen bij MCR in Roosendaal. Is toch redelijk snel, als je in gedachten houd dat er eerst van medio september werd uitgegaan.
 
op de spinder was een keer een 10 met een two brothers pijp,maar een hele andere pijp kwa vorm als normaal,maar wat eeen superrrrrrrrgeluid echt gaaf.

blijven mooie fietsen
 
;( ;( ;(


full



ik begon zoveel van haar te houden, ik begon steeds meer grip op haar te krijgen en zij op mij, hoewel totale controle nog zover weg was, maar wat een feest hebben we gehad samen, totdat we zo abrupt uit elkaar gerukt werden....


alle gekheid op een stokje, damn wat een klotezooi, het blijft gewoon prijsschieten op de openbare weg!!! :(

verder dank ik de... tja wat dan ook.... :} dat ik weer een kans krijg...
 
als ik dit zie is mij duidelijk dat je heel veel geluk hebt gehad. inderdaad is het op de OBW gewoon prijsschieten. Fantastisch dat je weer thuis bent en ik hoop dat dit je nooit weer overkomt. Beterschap en veel succes bij het uizoeken van een nieuwe motor. niet weer een kawa nemen he? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan