Nieuws omtrend de zx10r

Status
Niet open voor verdere reacties.
kreeg net een cdtje met nog meer foto's van mijn overleden 10, wat mij opviel is dat nu ook het linker stepje op exact de zelfde wijze is afgebroken tijdens de klap als destijds het rechterstepje op het klaverblad.

Dezelfde breuk op precies dezelfde plek als de rechterzijde. Een vervangend setje zou misschien ook geen verkeerde investering zijn op de 10.

@Tech-9 de stuurdemper is volledig afgebroken, zie pic

(Afbeelding)
`

Het is wel fijn als de steppies half afbreken ik ken er 1 die onderuit was gegaan en dus gewoon verder kon rijden omdat het steppie half afgebroken was.
 
Maar zijn er hier nog meer met bijna dood ervaringen
2X .....en de laatste keer was zo'n zelfde situatie als Zoeperman alleen was er
toen nog maar weinig van m'n rechterhand over!!
Maar kan 'm nog voor 42% gebruiken (gelukkig)na een hoop reconstucties.
 
en dan zit jij hier met gepaste trots te vertellen dat je wheelies doet...in zijn 5? mmm...lekker je hand is al meer kapot dan levend...is dat wel hand(ig) :)
 
kreeg net een cdtje met nog meer foto's van mijn overleden 10, wat mij opviel is dat nu ook het linker stepje op exact de zelfde wijze is afgebroken tijdens de klap als destijds het rechterstepje op het klaverblad.

Dezelfde breuk op precies dezelfde plek als de rechterzijde. Een vervangend setje zou misschien ook geen verkeerde investering zijn op de 10.

@Tech-9 de stuurdemper is volledig afgebroken, zie pic

(Afbeelding)

Jammer maar helaas, jonge jonge dit wil ik niet mee maken.
 
Hee' Zoeperman.
Je bent dus nog niet helemaal super,
maar dat komt zeker weer goed.
Succes met je herstel periode.
Alles is tijdelijk, dit ook.

Mzzl *D
 
Laatst bewerkt:
Maar al met al zijn die jongens van Kawa goed bezig met de wissel van de wielen.
 
Ja, mee eens!
Kreeg vandaag telefoontje van mijn dealer dat ook voor mij het nieuwe wieltje binnen is.
Had ik nooit verwacht dat het allemaal zo snel opgelost zou worden.
Prima! :} :} :}
 
JEZUS wat heb jij een geluk gehad !!!
Die fiets ziet er niet uit.

Hoop dat je snel weer de oude bent !!



Gr.

Mike

ik vind t wel mee vallen je ziet z ewel gekker hoor !!!
wat schuift dat nou test crash piloot bij kawa ?? en je hebt t wieltje idd niet stuk gekregen (waarsch. super voorzorg van kawa ..)
wens je beterschap beste zuper!!


gr FF
 
en dan zit jij hier met gepaste trots te vertellen dat je wheelies doet...in zijn 5? mmm...lekker je hand is al meer kapot dan levend...is dat wel hand(ig) :)

Mike`s says, NO show off wheelies for me !!

Vriend van mij met zijn zx9r lekker af en toe wheelie-en, tot op een dag hij al wheelie-nd op een nieuw stuk tarmac terecht, gevolg viel naar achter.
Nu komt het ergste, zijn spijkerbroek was al binnen luttele seconden verschroeid in zijn huid, tot op zijn anus alles kapot gesleten. Lekker revalideren, als hij moest poepen viel hij flauw van de pijn, en moest de zuster zijn kont schoon vegen/spoelen.

lekker kontje heeft ie niet meer.

Ik werk in het weekeind in een motor zaak en ik sta versteld van hoeveel ongelukken er gebeuren door wheelies, just be carfull


Happy wheelie-ing .


Gr.

Mike
 
ik vind t wel mee vallen je ziet z ewel gekker hoor !!!
wat schuift dat nou test crash piloot bij kawa ?? en je hebt t wieltje idd niet stuk gekregen (waarsch. super voorzorg van kawa ..)
wens je beterschap beste zuper!!


gr FF

Freek, a.s. woensdag MAC-en op zandvoort, ik ben er om 15:30.
Dit mits het goed weer is natuurlijk.

Gr.


Mike
 
wie kan mijn nou eens vertellen wat er persiec aan de hand was met die kawa zx10r voor wiel
als ik er een ga kopen moet ik wel weten wat er aan de hand is???
 
wie kan mijn nou eens vertellen wat er persiec aan de hand was met die kawa zx10r voor wiel
als ik er een ga kopen moet ik wel weten wat er aan de hand is???
 
helemaal niets meer, van de 19000 voorwielen hebben ze er 3 ontdekt welke buiten specs zouden vallen (materiaal dichtheid). de leverancier zijn rontgenapperaat stond nie goed dus sommige velgen vielen buiten de gewenste tolerantie. (kijk eens naar het voorwiel van zoeperman niks mis mee) Inmiddels hebben de meeste hier een nieuwe of een afspraak voor een nieuw voorwiel. Dus als je nu een nieuwe kawa koopt krijg je er 1 met een nieuw voorwiel. Maar waarom een 10 kopen (wij weten het hier wel) ?
 
ik had al een kawa voor mijn sp1 en wil weer terug naar kawa
ik wil brute kracht :) :) :) :) :)
ik kan er een kopen twee de hands uit duitsland maar wil wel weten
of hij goed is
dus als je mij wat tips kan geven waar naar ik moet kijk bij die kawa(voor wiel)
 
kijk naar de productie datum mijn nieuwe wiel is van 7 04 dit staat in de spaak onderin bij de velg . Daarnaast zou het partnummer anders moeten zijn maar dat zou je effe bij een dealer na moeten vragen
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent " Nieuws omtrend de zx10r 2"......????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent " Nieuws omtrend de zx10r 2"......????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)


Is geschied.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan