Nieuws omtrent de ZX-10R deel 10!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
deel tien alweer
ff een fotootje maar dan *O*

full
 
mooie plaatjes clan , maar ik heb een mindere mededeling.
ik ga kawa verlaten :Y
kheb net wat anders gekocht.
uiteraard blijf ik het vriendentopic wel volgen en zal ook af en toe wat posten.
vanaf volgende week donderdag ben ik mijn kawa kwijt.
ik kon vandaag zeer goed zaken doen dus net de knoop gelijk doorgehakt omdat mijn dealer op het punt stond om op vakantie te gaan.!!!!!!!!!!!!!!
 
mooie plaatjes clan , maar ik heb een mindere mededeling.
ik ga kawa verlaten :Y
kheb net wat anders gekocht.
uiteraard blijf ik het vriendentopic wel volgen en zal ook af en toe wat posten.
vanaf volgende week donderdag ben ik mijn kawa kwijt.
ik kon vandaag zeer goed zaken doen dus net de knoop gelijk doorgehakt omdat mijn dealer op het punt stond om op vakantie te gaan.!!!!!!!!!!!!!!

Wat heb je gekocht?
 
Ai! Dat zal zeer doen. Hoe komt dat dan die gescheurde enkelbanden?

Gescheurde enkelband (ruptuur)

In de voet lopen pezige banden van de enkelknobbels naar de botten van de hiel.

Bij een gescheurde enkelband is de voet flink gekanteld geweest, waardoor deze banden gescheurd zijn.

Meestal ontstaat daarbij een zwelling op en onder de enkel aan de buitenzijde. Vaak gaat het ook gepaard met een bloeduitstorting aan binnen- en/of buitenkant.


:P
 
mooie plaatjes clan , maar ik heb een mindere mededeling.
ik ga kawa verlaten :Y
kheb net wat anders gekocht.
uiteraard blijf ik het vriendentopic wel volgen en zal ook af en toe wat posten.
vanaf volgende week donderdag ben ik mijn kawa kwijt.
ik kon vandaag zeer goed zaken doen dus net de knoop gelijk doorgehakt omdat mijn dealer op het punt stond om op vakantie te gaan.!!!!!!!!!!!!!!


:) niet te bang zijn!

laat me raden, nieuwe racer en nieuwe straatbike???
 
dus als er nog iemand intresse heeft in een rapid bike een DNA filter en een yoshi uitlaat , mail maar ff , mail staat in profiel.
kmoet nu weg
 
Lijkt de Superbike TT wel on the Isle of Man! :P ;)

full


We waren daar ingisteren geweest en wat me wel opviel was toen we net wegreden van die plek om naar huis te gaan de politie net aan kwam rijden. Wij reden echter parallel, maar volgens mij waren ze gebeldt.
 
Gescheurde enkelband (ruptuur)

In de voet lopen pezige banden van de enkelknobbels naar de botten van de hiel.

Bij een gescheurde enkelband is de voet flink gekanteld geweest, waardoor deze banden gescheurd zijn.

Meestal ontstaat daarbij een zwelling op en onder de enkel aan de buitenzijde. Vaak gaat het ook gepaard met een bloeduitstorting aan binnen- en/of buitenkant.


:P

8-)

Nee of het door een crash komt. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan