Nieuws omtrent de ZX-10R deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan zit het nieuwe wiel er al in dus no prop, hoest met de R1 rené nog geen 10 proberen ?
 
van die gefreedse "vaste" setjes kunnen errug gevaarlijk zijn, ik heb er ooit één in m'n been gehad toen ik viel. ze snijden als een mes door je pak heen. ik zou altijd voor ronde, of inklapbare setjes gaan.

zie: Post van diekstra in topic 'Beterschap voor Zoeperman...'
klopt ik heb er een soort van nylon onderstepjes voor gemaakt maar heb ze allen nog niet gemonteerd op mn eigen motor ,voor de racerij werden ze zo idd afgekeurd!! post nog wel een plaatje tzt ! :}
Er zijn trouwens ook gelijk ronde steps bij of voor te krijgen !!
 
Maar dan zit het nieuwe wiel er al in dus no prop, hoest met de R1 rené nog geen 10 proberen ?

Er komen vast nog wel een aantal mooie dagen.

Proberen altijd maar ik ben uitermate tevreden met mijn brommer, zeker na een dag blèren op de Ring. Wat gaat de ontwikkeling snel, je scheurt er zóveel stabieler en sneller mee rond dan mijn vorige motor. Wel fijn als niemand je inhaalt, hoef je niet steeds in de spiegels te kijken ;) !
 
Goed dat je er schik mee hebt Rene, way to go!
Zag vandaag nog een 2004 R1 me voorbij scheuren (in me auto)
Wat een geluid zeg, prachtig! :} :}
 
Het lijkt wel of dit topic sinds het 2e deel een beetje begint uit te sterven ;(
 
Je zou eigenlijk een waterscooter
moeten hebben met dit k..... weer :r
Is ook heel leuk :9~
full
 
Heh was dit nou :Z

ben ik effe 2,5 week met de brommerd op vakantie wordt er gelijk een ander topic geopend :P

@Zoeperman goed te lezen dat het weer ok gaat kerel :)
 
hee boys die kawa rijd super :] :] :] wat een power *D *D *D

maar ga pas volgende jaar kijk want het seizoen is toch bijna afgelopen
en volgende jaar zijn ze weer wat goed koper ;) ;) ;)
 
Heh was dit nou :Z

ben ik effe 2,5 week met de brommerd op vakantie wordt er gelijk een ander topic geopend :P

@Zoeperman goed te lezen dat het weer ok gaat kerel :)

Ben net weer terug van 5 dagen ziekenhuis :( op de plek waar stuk darm verwijderd is zijn de darmen zijn gaan ontsteken... 2e poging thuis nu...
 
nog heel veel meer beterschap, maar hoe is het met de rest van het lichaam gesteld?
 
Heh Zoep nou hoop dat het snel weer ECHT beter gaat :)

geen wonder dat die wielen vervangen moesten wordn moet je kijken wat een luchtbellen er in het gietwerk zitten 8-)

full
 
Maar goed dat die vervangen is, snap niet dat ze dat niet eerder gedaan hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan