Nieuws omtrent de ZX-6R 2005

vond nog een fototje
full
 
Wie gaat zo en ding nu kopen na 2jaar rij je met een oud model, ben ik blij dat ik de mijne neergelegd heb enkele maanden gelelden, kheb er denk nog meer van gekeregen met schade dan ik er nu zonder schade zou van krijgen.
 
Echt mooi kan ik hem niet vinden :? Die spiegels zitten naar mijn idee wel debiel ver naar voren en ik vind het jammer dat de hoekige vormen uit de kuip zijn. Ben toch nog blij dat ik een "oude" 2004 heb :+ .
Seatpipe ben ik ook niet stuk van trouwens. Weave breaks zijn natuurlijk wel :9 . Kijk trouwens eens naar de spatlapnummerbordplaathoudersteunachterkant :+ die raakt volgens mij bijna de grond :? Slipperclutch op een 600....krijg ie 180 pk ofzo????? Prijs zal ook wel richting 750cc gaan vrees/denk ik.
 
ben ik dan de enigste die hem fucking gruwlijk vindt?Ik vin hem er echt stoer uit zien,tja die seatpipes ik vindt het er heel strak uit zien :9~ en die koplampen })
ik denk tog dat ik maar eens na moet gaan denken voor een nieuwe
 
ben ik dan de enigste die hem fucking gruwlijk vindt?Ik vin hem er echt stoer uit zien,tja die seatpipes ik vindt het er heel strak uit zien :9~ en die koplampen })
ik denk tog dat ik maar eens na moet gaan denken voor een nieuwe

Ik vind deze ook wel mooi hoor. Bij mij overheerst alleen het gevoel dat ik momenteel een mooiere in de garage heb staan...gelukkig maar...denkt m'n vriendin ;)

PS seatpipes halen het echt niet t.o.v. mijn hoogglans Yoshi Tri-oval 8-)
 
Naja je moet hem toch eerst eens in het echt zien, al is het oude kontje toch veel mooier.
 
Twee verschillende achterbruggen :?

Vind hem eigenlijk wel mooi, maar niet mooi genoeg om naar de dealer te rennen.

Seatpipes wordt wel heel erg éénheidsworst :r
 
tsja eerst maar in het echt gaan aanschouwen, zo op eerste gezicht wel ok maar ik weet het niet, seatpipe :r , tank :r
 
Ik vind de oude zx6 wat "speelser" eruit zien, de nieuwe is zo scherp gelijnt. Ben er niet wild van.
 
Wel erg veel plastic opvuldingetjes. Tussen tank en frame een stukje plastic met golfbal idee en onder het kontje zitten de knippers aan een end plastic vast. De kont is wel erg lomp...........niks dus wat mij betreft :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan