Nieuws omtrent de ZX-6R 2005

Oogt gelijk al weer anders dan die statische foto's maar wel erg wennen en nog steeds vind ik de mijne ( oudje 04 ) mooier. Toch maar op de RAI live aanschouwen.
 
mooie motor verder (zx-6r is altijd mijn favo)

maar deze is ook al vern**kt door de seatpipes..... :(

heel jammer, dus niets voor mij. ik moet gewoon dikke pot ernaast hebben hangen later.
 
Ben nog steeds blij dat ik een R6 04 heb gekocht O-) Had een zx-6r uit 99 ;)

Natuurlijk zijn de:

-voorvork
-remmen
-rem schijven

Beter/mooier als R6 2004 Maar de rest vind ik de R6 toch netter :9 Uitlaat moet er ook naast hangen 8-) Koop je een vervangingsuitlaat zie je hem ook ;) voor je geld :+
 
nog een

full
 
Hij wordt wel steeds mooier. Volgens mij is dit een Amerikaan en ik ga er eigenlijk vanuit dat de Europese versie dezelfde voorknipperlichten heeft als de 10. Alleen die seatpipes zijn echt niet mijn ding :r

toch oppassen wat ik zeg want je weet nooit hoe een dubbeltje kan rollen :X ;)
 
ik vind dat het kawa aardig is gelukt! :) alleen dat taart schep mega ding is weer iets te overdreven! :+
 
ben net als bij de 10R niet zo weg van de zijaanblik van de voorkant met dat gat en die koplampen. verder vind ik de knippers er wel heel erg ver uitsteken en kan ik niet geloven dat ie zo in europa komt. en de uitlaat lijkt wel erg op die van de cbr'en.

maar ik vind het best een strakke fiets en kawa heeft een knappe 600 in het programma op deze manier. ben benieuwd naar de specs.
 
Ik vind hem wel oke, ben er nog niet kapot van.

Neus, super super mooi. 8.5
Frame, mooi. 7.5
Ahcterbrug super mooi. 8
Wielen super mooi. 8
Kontje/seatpipe, kan beter. 6
Tank, super mooi. 8

Al met al een goed geslaagde fiets.

gr. Mike
 
ben net als bij de 10R niet zo weg van de zijaanblik van de voorkant met dat gat en die koplampen. verder vind ik de knippers er wel heel erg ver uitsteken en kan ik niet geloven dat ie zo in europa komt. en de uitlaat lijkt wel erg op die van de cbr'en.

Aan het begin van deze thread (van MCN) zie je de europese versie met ingebouwde knippers...
 
De dingen die ik aan het 2004 model niet zo mooi vond, vooral de voorkant, hebben ze mooi aangepast.
More Sexy Less Edgy..... but still to expensive for me *D
 
Ik vind het een ZX10 voor kinderen. Net als de R6 van Yamaha een speelgoed R1 is en de CBR600 een copy van de 1000.

Had dat ding een eigen kop gegeven! Ik weet dat je een motor op z'n prestaties koopt en het leuk vindt als hij er ook nog leuk uit ziet maar waarom altijd een aftreksel van het origineel?

Hij ziet er niet uit! Goed naar de concurentie geleken voor de uitlaat Kawasaki! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan