Nieuws omtrent de ZX10R deeltje 12 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie bak Baby-face!!
En de mooiste kleur natuurlijk. :P
Zo'n mooie had ik vorige week ook nog. '(
Totdat ik 'm afgelopen zondag waarschijnlijk TL reed.
Ik zou willen dat ik een spectaculair verhaal had zoals bijvoorbeeld KeesKapstok.
Met 280km/u uit de bocht vliegen en het nog overleven ook! :}
Maar helaas de snelheid is bij mij niet boven de 30 km per uur geweest.
Goed gelezen, geen 130, geen 230 maar DERTIGkm/u.
Ik reed van mijn oprit af de straat in en na 35 meter lag ik al op m'n bek. :(
Hoe en waarom weet ik zelf niet eens.
Ik reed de straat in, liet het gas los voor een zijstraat van links, geen verkeer, weer gas gegeven en twee seconden later lag ik de bodem te inspecteren.
Mijn achterwiel schoot eronderuit en mijn motor kwam met het voorwiel tegen een lantaarnpaal aan.
Daarna draaide de motor nog een halve ronde op de grond door zodat de neus weer richting huis wees.
Ik had de avond er voor nog mijn ketting gesmeerd en er extra op gelet dat ik mijn achterband niet volgekliederd had.
Dat was niet het geval, er zaten wel wat spettertjes op mijn band maar dat kan volgens mij niet de oorzaak geweest zijn.
Misschien koude banden en te enthousiast gas gegeven!?
Schade: topkuip, zijkuip, onderkuip l+r, kont, duokap, spiegel, uitlaat, tank, velg, clipon, koppelingshendel, schakelpook, voetsteun, en het klapstuk frame gescheurd.:X
Ik zou een dagje naar de Ring gaan maar stond na 5 minuten weer thuis aan de deur. B|
Dus weet er nog iemand een zwarte 06/07 te staan.
Moet zeggen dat ik het 08model met de kleinere knippers en een andere demper in het zwart toch ook wel mooi begin te vinden. 8-)
[afbeelding]

dit is echt klote voor je en volgens mij is het ook de kombinatie tussen koude banden en het te enthousiast gas geven... :Y Maarja , daar ben je nu niets meer, het is gebeurd.
Maar een tip 8-) Is het voor jullie Nederlanders niet mogelijk om hier in Belgie een nieuwe fiets te komen halen? Een nieuwe 06/07 staat hier zomaar eventjes 10.000euro geprijsd omdat ze er niet vanaf geraken. Doen jullie daar geen profijt bij?
 
Hmmm, volgens mij moet je nog 3 jaar tot je pensioen :? , is dat wel verstandig geweest, een ZX-10R kopen? _O-

In ieder geval, veel plesier dermee! :]

:W

Heel verstandig :Y Datum in mijn profiel is een grap. Ik had hiervoor een SP1 en ze zaten in dat topic te zeuren over de leeftijd, dus toen even een aanpassing gedaan.

For the record, ik ben 37 jaar jong en rij al zón 18 jaar motor (niet dat dit iets zegt over mijn rijders kwaliteiten ;)

Maar de 10 is dus voor mij een hele logische keus.


Grtz,

Gerrit
 
Mooie bak Baby-face!!
En de mooiste kleur natuurlijk. :P
Zo'n mooie had ik vorige week ook nog. '(
Totdat ik 'm afgelopen zondag waarschijnlijk TL reed.
Ik zou willen dat ik een spectaculair verhaal had zoals bijvoorbeeld KeesKapstok.
Met 280km/u uit de bocht vliegen en het nog overleven ook! :}
Maar helaas de snelheid is bij mij niet boven de 30 km per uur geweest.
Goed gelezen, geen 130, geen 230 maar DERTIGkm/u.
Ik reed van mijn oprit af de straat in en na 35 meter lag ik al op m'n bek. :(
Hoe en waarom weet ik zelf niet eens.
Ik reed de straat in, liet het gas los voor een zijstraat van links, geen verkeer, weer gas gegeven en twee seconden later lag ik de bodem te inspecteren.
Mijn achterwiel schoot eronderuit en mijn motor kwam met het voorwiel tegen een lantaarnpaal aan.
Daarna draaide de motor nog een halve ronde op de grond door zodat de neus weer richting huis wees.
Ik had de avond er voor nog mijn ketting gesmeerd en er extra op gelet dat ik mijn achterband niet volgekliederd had.
Dat was niet het geval, er zaten wel wat spettertjes op mijn band maar dat kan volgens mij niet de oorzaak geweest zijn.
Misschien koude banden en te enthousiast gas gegeven!?
Schade: topkuip, zijkuip, onderkuip l+r, kont, duokap, spiegel, uitlaat, tank, velg, clipon, koppelingshendel, schakelpook, voetsteun, en het klapstuk frame gescheurd.:X
Ik zou een dagje naar de Ring gaan maar stond na 5 minuten weer thuis aan de deur. B|
Dus weet er nog iemand een zwarte 06/07 te staan.
Moet zeggen dat ik het 08model met de kleinere knippers en een andere demper in het zwart toch ook wel mooi begin te vinden. 8-)
[afbeelding]

Non de juu,dat is klote
Ben je All-risk verzekerd?
Wel een zwak frame zeg,zeker een maandag morgen frame |(
 
@Muiz,

Was je veel kwijt voor dat BMC filter en de pcIII ?

Nog even voor mij een vraag (ik ben niet zon technicus)..
wat doet zo'n pcIII precies?


En hoor je het verschil in geluid goed met die kat vervanger?
(is ie wel van titanium? kleurt hij wel blauwe mee met de rest?)
 
@Muiz,

Was je veel kwijt voor dat BMC filter en de pcIII ?

Nog even voor mij een vraag (ik ben niet zon technicus)..
wat doet zo'n pcIII precies?


En hoor je het verschil in geluid goed met die kat vervanger?
(is ie wel van titanium? kleurt hij wel blauwe mee met de rest?)

En waar kun je die kat-vervanger kopen ? 8-)
 
Heel verstandig :Y Datum in mijn profiel is een grap. Ik had hiervoor een SP1 en ze zaten in dat topic te zeuren over de leeftijd, dus toen even een aanpassing gedaan.

Ja zoiets verwachtte ik al ja.

Maar goed, je weet 't nooit natuurlijk, laatst bood iemand van 62 z'n ZX-9R aan op MP. :Y , altijd rustig mee gereden schreef ie. ja dat geloof ik wel ja. :Y


For the record, ik ben 37 jaar jong en rij al zón 18 jaar motor (niet dat dit iets zegt over mijn rijders kwaliteiten ;)

Maar de 10 is dus voor mij een hele logische keus.


Grtz,

Gerrit

Kijk dat klinkt beter ja. Na 18 jaar kan dat best wel, zo'n 1000 cc. Gefeliciteerd met deze logische keus :) en veel :]

:W Sander
 
Kijk dat klinkt beter ja. Na 18 jaar kan dat best wel, zo'n 1000 cc. Gefeliciteerd met deze logische keus :) en veel :]

:W Sander

Na een paar jaar kun je ook 1000cc rijden.
Ligt allemaal aan je rechterhand :9 ,had met mijn 21ste een ZX-9R '03 (1ste motor met rijbewijs) onder mijn kont en nu met mijn 25ste een dikke 10................. heb nog niet het asfalt gekust en ik leef nog steeds *O*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal!
Gewoon een stomme actie van mijzelf. |(
Ik ben in ieder geval allrisk verzekerd dus het zal allemaal nog wel goed komen.
Mijn volgende fiets wordt in ieder geval gewoon weer een 10.
2006/2007 of misschien wel 2008?
Ik rijdt normaal gesproken het hele jaar door, in de zomer natuurlijk wel minder dan in de winter.
Als ik een 06/07model koop kan ik zo weer rijden.
Als ik voor het 2008model zou gaan zou ik pas in maart? of zoiets kunnen rijden.
Weet iemand nog een zwarte 06/07 te staan, gebruikt of nieuw?
Keuzes, keuzes, keuzes.....
Eerst de verzekering maar afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Band was trouwens wel een Dunlop, alleen geen Qualifier maar een GP. :X
full
 
Laatst bewerkt:
dit is echt klote voor je en volgens mij is het ook de kombinatie tussen koude banden en het te enthousiast gas geven... :Y Maarja , daar ben je nu niets meer, het is gebeurd.
Maar een tip 8-) Is het voor jullie Nederlanders niet mogelijk om hier in Belgie een nieuwe fiets te komen halen? Een nieuwe 06/07 staat hier zomaar eventjes 10.000euro geprijsd omdat ze er niet vanaf geraken. Doen jullie daar geen profijt bij?

Over een nieuwe fiets betalen wij nog zo'n 19%BTW en daar komt nog eens de BPM bij.
Dan zijn ze net zo duur als hier.
Zo'n 13000 euro dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan