Nieuws omtrent de ZX10R deeltje 12 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is mijn tankpad,vond ik wel vet op zwart heb het bij motoport vandaan
full
 
full

dat was het wel voorlopig
En morgen mijn nieuwe helm ophalen en dan ben ik voorlopig klaar
en ondertussen zitten we al weer op 400 km :]
 
[afbeelding]
dat was het wel voorlopig
En morgen mijn nieuwe helm ophalen en dan ben ik voorlopig klaar
en ondertussen zitten we al weer op 400 km :]
Mooooooie bike, Baby face !

Ik lees wel vaker mee maar kon het niet laten om even te reageren ... Smaken verschillen maar het 2008 model is bij mij niet zo goed gevallen, vind vooral de achterkant van de 2007 echt mooier (en dat is de kant die de meesten zullen zien !)

Hier toevallig iemand aanwezig die van een ZX12R naar een ZX10R is gegaan ?
Zomaar ... toevallig O-)
Ben wel benieuwd naar de ervaringen daarmee; het vermogen van de 12 is formidabel maar het mag best wat wendbaarder ..
 
Mooooooie bike, Baby face !

Ik lees wel vaker mee maar kon het niet laten om even te reageren ... Smaken verschillen maar het 2008 model is bij mij niet zo goed gevallen, vind vooral de achterkant van de 2007 echt mooier (en dat is de kant die de meesten zullen zien !)

Hier toevallig iemand aanwezig die van een ZX12R naar een ZX10R is gegaan ?
Zomaar ... toevallig O-)
Ben wel benieuwd naar de ervaringen daarmee; het vermogen van de 12 is formidabel maar het mag best wat wendbaarder ..
dankjewel :) ik zou over een zx12 niet weten hoe ze rijden,vind ze wel mooi,zag er vandaag nog 1tje bij de dealer
 
dankjewel :) ik zou over een zx12 niet weten hoe ze rijden,vind ze wel mooi,zag er vandaag nog 1tje bij de dealer
178 pk is mooi (191 met ramair) :Y maar 240 kg leeggewicht is niet zo mooi :N
Verder dik tevreden met de 12, maar het blijft een bakbeest voor mijn 65 kilootjes.

Heb laatst gekeken naar een Gixx 750 Yoshi en 1000 K6, maar ja .. Kawa heeft toch altijd iets 'speciaals' in mijn ogen.
 
Mooie bak Baby-face!!
En de mooiste kleur natuurlijk. :P
Zo'n mooie had ik vorige week ook nog. '(
Totdat ik 'm afgelopen zondag waarschijnlijk TL reed.
Ik zou willen dat ik een spectaculair verhaal had zoals bijvoorbeeld KeesKapstok.
Met 280km/u uit de bocht vliegen en het nog overleven ook! :}
Maar helaas de snelheid is bij mij niet boven de 30 km per uur geweest.
Goed gelezen, geen 130, geen 230 maar DERTIGkm/u.
Ik reed van mijn oprit af de straat in en na 35 meter lag ik al op m'n bek. :(
Hoe en waarom weet ik zelf niet eens.
Ik reed de straat in, liet het gas los voor een zijstraat van links, geen verkeer, weer gas gegeven en twee seconden later lag ik de bodem te inspecteren.
Mijn achterwiel schoot eronderuit en mijn motor kwam met het voorwiel tegen een lantaarnpaal aan.
Daarna draaide de motor nog een halve ronde op de grond door zodat de neus weer richting huis wees.
Ik had de avond er voor nog mijn ketting gesmeerd en er extra op gelet dat ik mijn achterband niet volgekliederd had.
Dat was niet het geval, er zaten wel wat spettertjes op mijn band maar dat kan volgens mij niet de oorzaak geweest zijn.
Misschien koude banden en te enthousiast gas gegeven!?
Schade: topkuip, zijkuip, onderkuip l+r, kont, duokap, spiegel, uitlaat, tank, velg, clipon, koppelingshendel, schakelpook, voetsteun, en het klapstuk frame gescheurd.:X
Ik zou een dagje naar de Ring gaan maar stond na 5 minuten weer thuis aan de deur. B|
Dus weet er nog iemand een zwarte 06/07 te staan.
Moet zeggen dat ik het 08model met de kleinere knippers en een andere demper in het zwart toch ook wel mooi begin te vinden. 8-)
[afbeelding]
Zo dat is wel klote zeg.. Ik viel uiteindelijk trouwens met iets van 200 maar goed.. Ik ken trouwens iemand die pas met een zwarte zx-10r uit 2006 van een dijk is gereden. Total loss was ie.. uiteindelijk werd de dagwaarde op 11500,- vastgesteld. Succes!

@babyface en Gerrit: Gefelciteerd met jullie mooie bike!!
 
Laatst bewerkt:
@Muiz,

Was je veel kwijt voor dat BMC filter en de pcIII ?

Nog even voor mij een vraag (ik ben niet zon technicus)..
wat doet zo'n pcIII precies?


En hoor je het verschil in geluid goed met die kat vervanger?
(is ie wel van titanium? kleurt hij wel blauwe mee met de rest?)
www.powercommander.nl
is de goedkoopste
staan de prijzen van de BMC filter en de PCIII
let wel op dat je er voor de 2006/2007 model 2 eliminators bijkomen van 17,50 euri

geluid is voller met de kat vervanger, zal filmpje testbank van t weekend posten
cat vervanger is RVS en kleurt wel mee....kleurt hetzelfde als de originele katalysator

De Power commander is een computer waarmee je het mengsel van een motor rijker of armer kan afstellen per toerengebied en gasklep tand, zodat de motor de optimale brandstof luchtverhouding krijgt. De Power commander is voorzien van een map die voor elk merk en type motorfiets verschillend is. je kunt een map downloaden, en uploaden naar uw Power commander. Deze map bepaald de lucht brandstof verhouding,

je hebt dus een ideaal afstelling van je blok en dat levert vaak vermogen op
ook je gasreactie wordt beter en door het mooier lopen van je blok eb vaak verminderen de trillingen daardoor
 
ik heb nog geen trillingen in het stuur.
dankje :W

@muis als je een kat vervanger monteerd meot ie dan opnieuwe afgesteld worden?
Als je een PCIII hebt zou ik het wel doen
standaard valt er niks af te stellen
de tegendruk veranderd wel natuurlijk


Ik kreeg mee van Hans Kerkhoven dat de 10 over het algemeen veel te rijk stond
 
zou zo weer eens willen om te zien wat het nu doet met de akra's er onder....160.6 en 114 in de standaardsetup.....begin dit jaar
[afbeelding]
wij (fanclub Allard Kerkhoven) organiseren volgend jaar wederom een Dyno motordag dus jullie zijn van harte welkom

3 jaar op 1 rij gedaan met veel plezier en leuke reacties

lokatie Hoevelaken (exact wordt nog bekend gemaakt)
testbak : mobiele bank Dynojet


altijd gezellig met hapje en drankje
eventueel een rit als je dat wilt
een evenement ( nog niet bekend,onderhandelingen moeten nog opstarten)stuntrijders of iets dergelijks

alle opbrengsten komen ten goede aan Allard
 
zal Kawa nog een dag organiseren dat wij de nieuwe modellen kunnen zijn, wie weet daar wat van? Motornewz gaat dit jaar ook niet door. Ook geen Rai. Dan wordt het de motorbeurs te Utregggg, dat duurt mij te lang........
 
Laatst bewerkt:
@MuiZ@
trouwens bedankt voor tip van kat remover,is ie een beetje makkelijk te monteren?
die van mij is nog helemaal standaard
ja.

onderkuip er af
linker zijpaneel eraf
stekkers lambda sonde's loshalen
6 boutjes voorkant katalysator losdraaien
klem achterkant katalysatordeel losdraaien
pakking verwijderen/eventueel vernieuwen
katalysator draaien met de klok mee ongeveer halve slag
dan naar voren trekken
klaar
lambda sondes loshalen
in katalysator inbrengen zoals je de oude eruit gehaald hebt
katalysatorvervanger draaien kweqrtslag tefgen de klok in
pakking er tussen alles vastbouten klaar
 
wij (fanclub Allard Kerkhoven) organiseren volgend jaar wederom een Dyno motordag dus jullie zijn van harte welkom

3 jaar op 1 rij gedaan met veel plezier en leuke reacties

lokatie Hoevelaken (exact wordt nog bekend gemaakt)
testbak : mobiele bank Dynojet


altijd gezellig met hapje en drankje
eventueel een rit als je dat wilt
een evenement ( nog niet bekend,onderhandelingen moeten nog opstarten)stuntrijders of iets dergelijks

alle opbrengsten komen ten goede aan Allard


Mag mijn koekblik er dan ook op Muiz..... }) }) }) }) })

5.2 op de 100......is 4 wielen....

dus op 2 zou zijn 2.6........

wat doet je kawa???????? :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan