Nieuws Valentino Rossi vanaf 2006 in de F1

Moet Rossi de F1 in en kan hij het waarmaken

  • Ja,hij kan het waarmaken

    Stemmen: 38 55,9%
  • Ja, maar kan het niet waarmaken

    Stemmen: 11 16,2%
  • Nee,helemaal niet

    Stemmen: 18 26,5%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    68
ken je geschiedenis !

in de jaren 70 had je een coureur die zowel in F1 en MotoGP kamioen was in hetzelfde jaar. Hoe deze persoon heette weet ik ff niet..
ken je geschiedenis.

Het was John Surtees en hij 7x wereldkampioen geworden in diverse klassen. Laatste titel haalde hij in 1960, het jaar dat hij de overstap maakte naar 4 wielen. In 1964 werd hij wereldkampioen F1 voor Ferrari.

(hij is de enige coureur die zowel op 2 en 4 wielen wereldkampioen is geworden. Er is dus nooit een coureur in hetzelfde jaar wereldkampioen 2 én 4 wielen geworden.
 
Laatst bewerkt:
ken je geschiedenis.

Het was John Surtees en hij 7x wereldkampioen geworden in diverse klassen. Laatste titel haalde hij in 1960, het jaar dat hij de overstap maakte naar 4 wielen. In 1964 werd hij wereldkampioen F1 voor Ferrari.

(hij is de enige coureur die zowel op 2 en 4 wielen wereldkampioen is geworden. Er is dus nooit een coureur in hetzelfde jaar wereldkampioen 2 én 4 wielen geworden.

Zoho, kicxstartje uit 2004 gelezen :}
 
3 weken geleden heeft rossi al testritten gedaan bij ferrari het resultaat was verbluffend was snelller dan de testrijders bij ferrari en bleef maar 3 seconden onder de tijd van schumacher dit wel na 2 dagen testrijden maar toch hebben ze grote ogen getrokken bij ferrari en schumi krabde in zijn haar
 
Ferrari :?

dan ben ik toch benieuwd wie daar zn stoeltje af zal moeten staan, de heer M. zal het zeker niet zijn, de heer B. twijfel ik over, en ik vraag me af of het de bedoeling is dat hij als testrijder aan de bak gaat.
 
3 weken geleden heeft rossi al testritten gedaan bij ferrari het resultaat was verbluffend was snelller dan de testrijders bij ferrari en bleef maar 3 seconden onder de tijd van schumacher dit wel na 2 dagen testrijden maar toch hebben ze grote ogen getrokken bij ferrari en schumi krabde in zijn haar
bron??
 
Het stond vandaag op de voorpagina van "het dagblad van het noorden" , ik vind het allemaal beetje overdreven ..
 
Daar is ie weer.
Ik denk nog steeds dat dit een reele kans is voor Dhr Rossi.
Ik denk echter aan de reacties te zien dat we niet echt meer beseffen dat Rossi echt een wonderjong is.
De persoon Rossi is gewoon goed :9
Wat een factor is is dat de persoon Rossi gewoon door wil met zijn talenten en alles geprobeerd wil hebben, dus niet alleen op die (heilige tweewieler) maar ook met vierwieltjes.
 
Het is allemaal heel goed mogelijk echter zullen we de confrontatie Schumacher - Rossi niet mee gaan maken. Ik weet wel zeker dat als Rossi naar de F1 overstapt én bij Ferrari terecht kan dit zeker niet naast Schumacher zal zijn. Die laatste kijkt wel uit om een mogelijk echte concurrent naast zich te dulden. Tegen die tijd zal het wel Schumacher's tijd om afscheid te nemen zijn en wordt hij wellicht eerder de teambaas van onze vrolijke Italiaan.

Er is in ieder geval in de F1 nóg meer geld te verdienen dus financieel aantrekkelijk zal het voor Rossi, naast een sportieve uitdaging ook zeker zijn!

Daarnaast is het ook heel goed mogelijk dat men een publiekstrekker als Rossi inderdaad zeer graag naar de F1 zal willen halen te meer in 2007 het Concorde Agreement afloopt wat inhoud dat alle teams zich niet meer hoeven te houden aan de afspraken binnen Bernie's spelletje en lijkt het er naar uit te zien dat er een scheiding zal komen tussen verschillende teams en er rivaliserende raceklassen gaan ontstaan. Mercedes, Renault, BMW en FIAT (Ferrari) hebben de eerste stappen al gezet in een soort samenwerkend verband om zoiets in de toekomst op te starten.

Ze zullen dan allemaal graag een Rossi in 'hun' klasse willen hebben...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de BBC had Suzi :9~ nog een snel interview met Rossi die zei dat hij nog een "few years" in de MotoGP aktief wilde zijn voordat hij wat anders ging doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan