Nieuws Valentino Rossi vanaf 2006 in de F1

Moet Rossi de F1 in en kan hij het waarmaken

  • Ja,hij kan het waarmaken

    Stemmen: 38 55,9%
  • Ja, maar kan het niet waarmaken

    Stemmen: 11 16,2%
  • Nee,helemaal niet

    Stemmen: 18 26,5%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    68

toine77

MF'er
18 okt 2004
53
0
papendrecht
Nieuws dit staat op http://www.f1racing.nl (www.f1racing.nl)


22 oktober 2004
"Rossi vanaf 2006 in Formule 1"

Valentino Rossi zal in 2006 wellicht de overstap wagen naar de Formule 1. De Italiaanse domineert het Moto GP-kampioenschap op een ongekende manier en de hele Formule 1-wereld lijkt te wachten op het moment dat hij zijn stuurmanskunsten gaat uitproberen in de koningsklasse van de autosport.
Volgens Graziano Rossi, de vader van Valentino, is de kans wel degelijk groot dat zijn zoon in de toekomst over zal stappen naar de Formule 1. Volgens Graziano zou 2006 een mooi moment zijn om de 'move' te maken. "Als we nog langer wachten, zou het misschien alweer te laat kunnen zijn voor een mooie Formule 1-loopbaan", aldus papa Rossi.
misc

Graziano heeft ook een duidelijke voorkeur voor een team waar zijn zoon zou moeten rijden in de Formule 1. "Ferrari zou mooi zijn. Tijdens een testrit in april was Valentino al snel in de Ferrari en ik denk dat het team bij hem zou passen. Hij is in ieder geval snel genoeg."

Greetz,
Toine
 
eeeeeecccccch weel

ik geloof er zeker in.
Deze coureur is echt van aale markten thuis. ;)

Greetz Toine

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/132622/dab7ce47a79ea2ba50cd66e5636694ab (rossif1.jpg)​
 
Ja, zat er wel in. Rossi is niet de persoon die tig keer 1-en-het-zelfde wereldkampioenschap wil halen, zoals de Doohans en Schumachers van deze wereld. Niet genoeg uitdaging. Wel lang geleden trouwens dat een motor-kampioen de stap naar 4 wielen maakt.
 
Ik ben gelukkig geprezen dat ik het allebei leuk vind.
Heb ik gelukkig elke zondag wat te doen O-)

Ik hoop het ik hoop het en blijf het hopen

Greetz,
Toine
 
Nouja, het kan geen kwaad denk ik. Winnen in de motoGP doetie toch wel, en wellicht wordt de F1 dan ook weer enigsinds interessant.
 
Ja, zat er wel in. Rossi is niet de persoon die tig keer 1-en-het-zelfde wereldkampioenschap wil halen, zoals de Doohans en Schumachers van deze wereld. Niet genoeg uitdaging.
:^ Ik wil niet zeggen dat het zal gebeuren, maar het zou me idd niet verbazen.

Aan de andere kant, hij heeft nog genoeg merken in de MotoGP om wereldkampioen op te worden :+
 
Als dat doorgaat hebben we tenminste niet zo'n serieuze pik in dat formule 1 wereldje :}
 
Rossi heeft nu ook geen lol meer in de motogp..hij wint toch alles.. :r
Als Rossi nou eens op die Suzuki van Roberts gaat rijden dan maakt hij het leuk er voor zichzelf in die klasse......

Rossi in een auto lijkt me nu nog niks..... Hij reed vorig jaar eens een rally maar lag na een rit al in de sloot...

Hij moet het lekker zelf weten !!
 
Goed zo MR dax? je snapt het inderdaad??? ;)

Maar ff on-topic weer ik snap het dat je zo denkt maar het is gebleken dat meneer Rossi wel ballen heeft door op een YAM-YUb te gaan rijden.
En toch ff wereld champion werd.(of was je dat vergeten??) grapje

Greetz,
Toine :}
 
Nieuws dit staat op http://www.f1racing.nl (www.f1racing.nl)


22 oktober 2004
"Rossi vanaf 2006 in Formule1

Valentina Rossi zal in 2006 wellicht de overstap wagen naar de Formule 1. De Italiaanse domineert het MotoGP-kampioenschap op een ongekende manier en de hele Formule1-wereld lijkt te wachten op het moment dat hij zijn stuurmanskunsten gaat uitproberen in de koningsklasse van de autosport.
Volgens Graziano Rossi, de vader van Valentina, is de kans wel degelijk groot dat zijn zoon in de toekomst over zal stappen naar de Formule 1. Volgens Graziano zou 2006 een mooi moment zijn om de 'move' te maken. "Als we nog langer wachten, zou het misschien alweer te laat kunnen zijn voor een mooie Formule 1-loopbaan", aldus papa Rossi.
misc

Graziano heeft ook een duidelijke voorkeur voor een team waar zijn dochter zou moeten rijden in de Formule 1. "Ferrari zou mooi zijn. Tijdens een testrit in april was Valentina al snel in de Ferrari en ik denk dat het team bij haar zou passen. Hij is in ieder geval snel genoeg."

Greetz,
Toine
Weet je zeker dat 't over Valentino gaat :?

Go Valentina, go go!! :}
 
Rossi heeft nu ook geen lol meer in de motogp..hij wint toch alles.. :r
Als Rossi nou eens op die Suzuki van Roberts gaat rijden dan maakt hij het leuk er voor zichzelf in die klasse......
Pffff, dat zeiden ze vóór dit seizoen ook. Toen ging Rossi van Honda naar Yamaha, een move die door iedereen als "dapper" werd bestempeld. Nu wordt ie weer kampioen en is het weer niet goed?

Die man kan gewoon rijden.
 
Goed zo MR dax? je snapt het inderdaad??? ;)

Maar ff on-topic weer ik snap het dat je zo denkt maar het is gebleken dat meneer Rossi wel ballen heeft door op een YAM-YUb te gaan rijden.
En toch ff wereld champion werd.(of was je dat vergeten??) grapje

Greetz,
Toine :}
Rossi ging bij yamahaai rijden omdat hij een nieuwe uitdaging wilde..maar die is nu ook alweer voltooid dus moet rossi weer iets nieuws zoeken........vind ik :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan