Nieuwsgierig vraagje over GSX-R 750

PlayboyNL

Rookie
26 jun 2008
17
0
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwsgierig vraagje ik ben zelf een beginnend motor rijder.
En nu heb ik mijn eerste motor gekocht een suzuki GSX-R 750 van bouwjaar 2000 K1 model.
Weten jullie misschien binnen hoeveel seconden deze optrekt naar 100 km?
 
lekker boeiend denk :?

Laat ik het zo zegge. Jij bent een lange tijd verder voordat jij hem volgens fabrieksopgave naar de 100 trekt ;)
Niet zo bitchy, Danielle ... kijk even naar z'n nickname; tuurlijk is het dan belangrijk !

full


:Y

:+
 
van 0 - 100 rond de 4s
van 0 - 200 rond de 7s -> !
van 0 - 300 rond de 23s

Check ook filmpje even stopwatch erbij houden natuurlijk! ;)

Persoonlijk zou ik als eerste een paar knee sliders aanschaffen en proberen het KD-en meester te maken, is veel leuker! (maar dat is mijn mening) :+
 
Dat ding trekt snel genoeg op om zo'n beetje elke wagen ter wereld voor te blijven, en jezelf binnen dezelfde tijd rechtstreeks het ziekenhuis of kist in te rijden...

Veel plezier ermee, en welkom in de wondere wereld van het motor rijden :]
 
Haahah ja ik weet inderdaad dat die bloed snel is was alleen nieuwsgierig. En weten jullie misschien ook wat de gemiddelde banden spanning van deze dingen zijn ik heb het in het boekje niet gezien. Ik die de voorband op 2.5 bar en achter band 2.9 is dit goed of niet ? alvat bedankt
 
Haahah ja ik weet inderdaad dat die bloed snel is was alleen nieuwsgierig. En weten jullie misschien ook wat de gemiddelde banden spanning van deze dingen zijn ik heb het in het boekje niet gezien. Ik die de voorband op 2.5 bar en achter band 2.9 is dit goed of niet ? alvat bedankt
Staat bij de bandenfabrikant op de site. Maar normaal zit je met die druk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan