Nieuwste 25kw racers

Nog een mooie 25 KW fiets voor weinig namelijk 1000 euro te koop

116481



Ik kon aardig bij blijven op de snelweg met +/- 180 en keiharde wind
tijdens de MFMM 12-9-2004 :]
 
IMG_0299.jpg

kijk dit is een van de cbr125r waar ze mee racen. Heb een vriend die de races organiseert. De kosten zijn echt extreem laag. Voor 500 euro koop je bij hun die motor helemaal met race kappen. Ze zijn zo goedkoop omdat de organisatie gesponsort is door repsol en honda. De organisatie zelf is eigenlijk een spaans magazine( moto jornal). Je krijg ook hulp door monteurs. Klote is dat het in spanje is en niet hier.
 
Het beste vind ik Suzuki gs500f kost wel wat meer dan 125rs maar in ieder geval kom je geen 50cc er van tegen. En het kost ook wat minder dan de Cagiva mito.

ohh nee er bestaat ook een 50cc brommer versie van! nu gaat iedereen je echt wel uitlachen daarvoor |(

waarvoor koop jij je motor? om ermee te rijden of om anderen tevreden te stellen...
 
De ER-5 is trouwens echt lelijk, gelukkig heeft niemand in dit topic die, kan ik dus gerust zeggen.

Zullen wij eens kijken wie volgendjaar de lelijkste bike heb dan, ik heb namelijk een er-5,maar volgend jaar mag ik zwaarrijden en dan gaan we zeker kijken wie er dan de mooiere heb. Voel me wel een beetje beledigd dat je deze machines lelijk noemt :(
Maar owke smaken verschillen.
 
en trouwens de RS125 model '04 heeft 21kw net als de tuono... is net hetzelfde enkel geen kappen en daarom wat goedkoper.. er is ook een zwarte versie van de RS125 beschikbaar indien je het nog niet moest weten:

foto_mod_pg_638_1091019634.jpg
 
nee hoor 1 kw meer. De bestaat helemaal geen 50cc suzuki die op gs500f lijkt.
Der was vroeger een gsx50 maar die lijkt er niet op hoor. Derbi gpr lijk er ook geen meter op want die lijkt op een cbr1000r met r1 samengevoerd.

Nou zo'n kampioens motor is ut niet eens je pogiali 125rs replica. Pogiali zuigt en ken alleen zijn laarzen hun schuld geven.
Koop ook maar eens een witte leren pak ziet er beter uit dan zwarte cloover goretex. Ken een bedrijf ken zo ook replica pake laten make.

http://www.topskinmotorkleding.nl/index2.html

Koop toch liever die suzuki ken je na 2 jaar 35 kw laten maken of verkopen. In ieder geval kom je je motor minder tegen.
 
Hij is hier al eerder gepost, de Kawa ZX6( ZX636). Ik ben er tot nu toe echt te vreden van. Rijdt zalig. Krijg hem makkelijker in de bocht dan de SVs en hij remt ook veel beter. En ja de prestaties..... lichter, meer power....
 
ik heb de cbr125r, fijn fietsje hoor, komt alleen wat topsnelheid te kort. Met twee personen is het ook niet echt fijn, voor de rest ziet hij er toppie uit, het is een 4-takt en niet duur! :]
 
Die nieuwe GS500 is inderdaad best wel een leuk motortje zeker voor zijn prestaties en het geld wat je ervoor neerlegt. Toch blijft een RF600R de ultieme 25KW motor waar je meer als 2 jaar plezier aan beleeft !
 
http://www.objectivogp.com/en/motos.asp

2aprovaGrupo3.JPG


nou aprilia rs of wel piaggio rs. wordt er niet mee geraced. Die wordt er niet mee geraced. in de125cc race op de eurosport , worden allemaal motoren gebruikt dat niet op de straat te koop zijn. Dus prototypes. Je moet niet denken dat je motortje net zo snel is al hun. Maar jouw rsje wordt nooit gebruikt voor races.

De honda werd gelijk binne paar maanden toen ie uit kwam gelijk gebruikt voor races en kreeg een aantal circuit testen.

jouw motor ken je alleen zien racen met een 50cc motor er onder en niet eens hun eigen maar van yamaha Minarelli.

objectivogpcorridaestgal008.jpg
 
Deze nog:

Sachs XTC 125
361.jpg


191554.JPG


Type Motor: 1-cil., viertakt, olie/luchtgekoeld, 4 kl./cil., carb.
Boring x slag: n.b.
Cilinderinhoud: 125 cc
Vermogen: 11 kW (15pk)/10.500 o.p.m.
Koppel: n.b.
Transmissie: ketting
Versnellingen: 5
Remmen: Voor: enkele 316 mm remschijf met vierzuigerremklauw. Achter: 220 mm remschijf met éénzuigerremklauw
Vering: Voor: niet regelbare 41 mm conventionele voorvork. Achter: qua voorspanning instelbare monoshock, veerweg n.b.
Banden: Voor: 110/70 R17. Achter: 150/60 R17
Wielbasis: n.b.
Naloop: n.b.
Balhoofdshoek: n.b.
Zithoogte: 800 mm
Gewicht: 129 kg
Tankinhoud: 10 l. (res.: 3 l.)
Prijs: B: € 5.360,00 - Nl: € 5.960,00


Kawazaki ZZ-R 250
141.jpg

Type Motor: 2-cil. in lijn, viertakt, watergekoeld, 4 kl./cil., carb.
Boring x slag: 62,0 x 41,2 mm
Cilinderinhoud: 248 cc
Vermogen: 24 kW (33 pk)/12.000 o.p.m.
Koppel: 21 Nm/9.500 o.p.m.
Transmissie: ketting
Versnellingen: 6
Remmen: Voor: enkele 300 mm schijf met vierzuigerremklauw. Achter: enkele 220 mm schijf met éénzuigerremklauw.
Vering: Voor: niet regelbare 37 mm conventionele voorvork, veerweg 125 mm. Achter: Qua veervoorspanning regelbare monoshock, veerweg 100 mm
Banden: Voor: 100/80-17. Achter: 140/70-17
Wielbasis: 1.405 mm
Naloop: 88 mm
Balhoofdshoek: 26,5°
Zithoogte: 760 mm
Gewicht: 150 kg
Tankinhoud: 18 l.
Prijs: B: n.b. - Nl: niet in het gamma
25 kW: Ja
 
Laatst bewerkt:
Met mijn SV650S 25kw liet ik een Mercedes CL500 toch wel achter aan het verkeerslicht. Bij 100km/h zag ik hem aanstormen en spurte hij me voorbij.

En de ervaren 25kW-er veert net op en doet alsof de race is afgelopen wanneer 'ie merkt dat de auto dichterbij komt :) Heb je altijd gewonnen 8-)
 
Eyeuhm...vraagske...
ik heb mij pas een Suz GSX-R 750 gekocht en vroeg mij af of deze ook officieel te begrenzen valt? Ik heb al een Suzuki-Center in de buurt gebeld,maar ze zeiden mij dat alleen de nieuwere modellen van Suzuki te begrenzen zijn (mijne is van 1995 of 1996, daarmee)! Weet gij misschien hoe of waar ik deze officieel kan laten begrenzen? eigelijk zijn voor mij de papieren alleen genoeg,hoor!Maar het moet officieel zijn, dat is het probleem!!!
Merci, grtz Dweepy
 
Terug
Bovenaan Onderaan