Nieuwste 25kw racers

lazytjai

MF'er
4 aug 2004
78
0
Maassluis
honda cbr125r
Ziet wel wat mager uit maar in spanje is wel een speciale kampioenschap bezig met deze kleine racer :] . 9,7 kw €2690,-

cbr125r_002_2004_l.jpg

aprilia racing replica 125cc
Tja in principe het zelfde model en der is ook een 50cc versie ervan. Ik vind dat deze aprilia RS wel eens een nieuwe vorm moet krijgen. 22kw €4699,-

foto_mod_pg_172_1091020203.jpg


Cagiva mito
998 ducati race look maar met 125cc ziet het beste uit. UIterlijk is al aantal jaren het zelfde. Beter geven ze hem de uiterlijk van een 999 ducati. 11kw €6199,-

mito125_2.jpg


Suzuki gs500f
This verkrijgbaar als 35 kw of 25 kw. De looks zijn meest overgenomen van de grote broer gsx-r. 25kw €5190,-/€5690,-

ZiybhvyGaP.jpeg


Voor de rest zijn het grote motoren die je moet afvoeren. Tip voer geen dingen af die boven de 50 kw zijn.

Het goedkoopste wel minste Pk is Honda cbr125r. Voor echte beginners die niet zoveel geld hebben maar wel een betrouwbare nieuwe motor wilt inplaats van 2ehands afval.

Het beste vind ik Suzuki gs500f kost wel wat meer dan 125rs maar in ieder geval kom je geen 50cc er van tegen. En het kost ook wat minder dan de Cagiva mito.

ZmlucfzGuQ.jpeg


:] :}
 
Laatst bewerkt:
kost een mito nieuwe serieus 6000 euro? mijn god.. dat die er uberhaupt rijden.. wie koopt zo'n ding nieuw?
 
Cagiva mito
998 ducati race look maar met 125cc ziet het beste uit. UIterlijk is al aantal jaren het zelfde. Beter geven ze hem de uiterlijk van een 999 ducati. 11kw €6199,-

http://www.ridersclub.jp/newmc/cagiva/mito125_2.jpg ((Afbeelding))
Ook verkrijgbaar als 25kw!!
 
full


Honda CBR600F PC31 F3, 25kW precies, goed koppel, trekt hard voor een 25kW, echte vrouwenmagneet, allerallersnelste en allerallermooiste 25kW-motor.

Onbetaalbaar
 
die nieuwe GS is :}

edit:

iemand enig idee hoe ik een proefrit kan regelen met die CBR125?
 
die nieuwe GS is :}

edit:

iemand enig idee hoe ik een proefrit kan regelen met die CBR125?


:^

proefrit? ff checken welke dealer er eentje heeft staan denk ik

die cbr125 :X
ik heb er op gezeten op de motorbeurs, maar wat een skraal ding is dat zeg!
kleiner dan een schakelbrommertje, iele bandjes, weinig vermogen... :X

hier nog een hele fijne 25kw motor :)

de bandit 600 (n).
fijn zittende sportieve toermotor. 't blok is vooral op koppel gebouwd, niet zo zeer op topsnelheid. dus voor kwatters is het perfect. voorvering is wat slapjes en meer op comfort gericht, maar met een setjes WP's is het lekker strak sturen. ik heb ook nog de achterkant opgehoogt dus dat is dan helemaal gooien en smijten :} dus voor 250 euro meer heb je een hele lekkere motor. :)

ploatie :P

full
 
:^ :^ :^
Idd, koop een sportieve tourder non 25kw en laat die begrenzen.
Dat ie minder hard accelereerd kan je opvangen door een kleiner voor tandwiel (of een groter achtertandwiel).
Na 2 jaar de 25kw kit eruit even wennen aan het grotere vermogen en je kan op je eigen vertrouwde motor (waar je reeds ervaring op hebt) weer verder tuffen... :]
 
:^ :^ :^
Idd, koop een sportieve tourder non 25kw en laat die begrenzen.
Dat ie minder hard accelereerd kan je opvangen door een kleiner voor tandwiel (of een groter achtertandwiel).
Na 2 jaar de 25kw kit eruit even wennen aan het grotere vermogen en je kan op je eigen vertrouwde motor (waar je reeds ervaring op hebt) weer verder tuffen... :]

de 25kw bandit heeft al genoeg koppel om jezelf te vermaken.
je sprint niet weg met 120, maar onder de 100 doet ie nog veel :)
als je tenminste tussen de 5000 en 10000 toeren blijft.
 
de 25kw bandit heeft al genoeg koppel om jezelf te vermaken.
je sprint niet weg met 120, maar onder de 100 doet ie nog veel :)
als je tenminste tussen de 5000 en 10000 toeren blijft.

Toch merk ik duidelijk dat ie vanaf 120 doortrekt tot de 160 en dan is het over '(

waar is trouwens je msn :?
 
Ohw zie het al, racers. Ach die GS is met twee vingers in je neus ook nog wel bij te houden met de ER-5. maarja sorry geen racer dus
 
je vergeet trouwens deze (voor de wat welvarendere mensen onder ons)

Suzuki GSXR600 2004, prijs teveel :+

full
 
tja ik bleef wat rond 5000 euro , niet iedereen is zo rijk om gelijk 10.000 euro uit te geven voor een motor.

als ik eerder ook zei liefs geen motoren afvoeren die standaar boven de 50 kw zijn

tja je heb ook nog de Aprilia rs125 tuono net 21kw, 1k minder en ook 300 euro goedkoper.€4399

Raptor 125 is ook wel gaaf maar ik had het eigenlijk over racers. 11 kw €5299

honda xl125v met bijna precies de uiterlijk van cbf600 tophalf. 11kw €4890

honda cbf250 met bijna precies de uiterlijk van cbf600/500. 15kw €3990

ktm duke met 40kw zou je van mij wel naar 25 kw mogen afvoeren. 40 kw(54 pk) €9758


afvoeren naar een kwart van z'n standaard kw vind ik niet zo een goed idee.
 
tja ik bleef wat rond 5000 euro , niet iedereen is zo rijk om gelijk 10.000 euro uit te geven voor een motor.

als ik eerder ook zei liefs geen motoren afvoeren die standaar boven de 50 kw zijn

tja je heb ook nog de Aprilia rs125 tuono net 21kw, 1k minder en ook 300 euro goedkoper.€4399

Raptor 125 is ook wel gaaf maar ik had het eigenlijk over racers. 11 kw €5299

honda xl125v met bijna precies de uiterlijk van cbf600 tophalf. 11kw €4890

honda cbf250 met bijna precies de uiterlijk van cbf600/500. 15kw €3990

ktm duke met 40kw zou je van mij wel naar 25 kw mogen afvoeren. 40 kw(54 pk) €9758


afvoeren naar een kwart van z'n standaard kw vind ik niet zo een goed idee.

Die van mij mag je meenemen voor 5000 euro hoor :P

full
 
afvoeren naar een kwart van z'n standaard kw vind ik niet zo een goed idee.
Waarom eigenlijk niet :?

Is sneller als een standaard 125cc 25kW hoor... En loopt perfect. Enigste nadeel is dat wanneer je voor een stoplicht ofzo staat, en er komt een andere 600CC naast je staan dat men niet weet dat ie 25kW is...
 
wacht een ik verandert het wel 100 kw mag daar boven niet meer.CBR600f vind ik de nieuwere model mooier en die ken je niet meer als 25 kw nieuw in de winkel kopen. Je ga toch ook niet een cbr1000rr fireblade afvoeren. Ik weet niet eens of ie dan nog 100 km/h haal met z'n zware gewicht.
 
wacht een ik verandert het wel 100 kw mag daar boven niet meer.CBR600f vind ik de nieuwere model mooier en die ken je niet meer als 25 kw nieuw in de winkel kopen. Je ga toch ook niet een cbr1000rr fireblade afvoeren. Ik weet niet eens of ie dan nog 100 km/h haal met z'n zware gewicht.

Ik heb een Fireblade 25kW gereden... Zo traag als dikke driet, haalde de 125 km/h niet en was over de gehele linie traag, echt traag ivm een 600 25kW.
 
dit is toch het mooiste wat er is? ;)
rechts die van den the man, linker mijne :P

full
 
Gaaf! M'n opa heeft er ook één, vol vermogen he. M'n tante van 45 wil er ook één, maar twijfelt nog tussen de Yamaha Bulldog en deze.

:+

Flauw hoor om iemand anders zijn brommer af te zeiken
Smaken zijn gelukkig persoonlijk, laat iedereen daar mee. Vind ze trouwens erg gaaf
 
Gaaf! M'n opa heeft er ook één, vol vermogen he. M'n tante van 45 wil er ook één, maar twijfelt nog tussen de Yamaha Bulldog en deze.

:+


he mn oom heeft ook zo'n rooie opel kadett! ow sorry! cbr bedoel ik :X :P
volgends mij rijd 60% van de motorrijders op een cbr... niet omdat ze eruit springen qua prestaties, maar qua prijs en aantallen die er te koop staan :+
mijn motor is gelukkig uniek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan