nieuwste reactie bovenaan

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
2
Telkens als ik de jongste reacties op een tpoic wil bekijken moet ik steeds maar weer doorschakelen naar de laatste pagina of in ieder geval scrollen. Zou het niet handiger zijn de jongste reactie bovenaan te plaatsen?
Tis maar een idee.

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
Moet toch als optie te regelen zijn (ben geen expert hoor) Dit forum is volgens mij gebaseerd op sql (of zit ik er naast)

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
2
Ik ben maar een eenvoudige houthakker maar als hier een oplossing voor is , stuur maar op.

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
16.477
384
omg.Eindhoven
[ff serieus]
Als een topic meer dan 20 items bevat, staat het aantal items in een hokkie met zo'n zwart driehoekje erbij(pull-down menu). Daar kun je meteen klikken op 't gewenste paginanummer. Als je >> klikt krijg je volgens mij de laatste.
[/ff serieus]

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
1
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
Telkens als ik de jongste reacties op een tpoic wil bekijken moet ik steeds maar weer doorschakelen naar de laatste pagina of in ieder geval scrollen. Zou het niet handiger zijn de jongste reactie bovenaan te plaatsen?
Tis maar een idee.
je bent niet de eerste....

maar mischien is dit een tussen oplossing:
als je op de topic klikt, dat je dan meteen op de LAATSTE pagina terecht komt met de reacties... nu moet je vaak 3 keer ipv 1 x klikken voor je bent waar je wezen wilt.... kijk uit, of je hebt een RSI claim ;)