niewe bike

Jesus Christus

Banned User
25 jun 2002
23
0
Hemel
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/misc/3694]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/3694[/url] [img]

Hoop dat het plaatje te zien is.
Van mij is alleen zwart.
 
full
 
Is dat een GSX1200?? (kan het niet goed zien). Als het de 1200 is wens ik je heel veel plezier, ik weet hoe fijn dat ding kan rijden (mijn vader heeft een zwarte)
 
Ja is mijn nieuwe bike en is gsx750.
Ik had de topic geplaats, had misschien beter
anders kunnen doen.Sorry.

Maar nog wat gegevens,
is `99 en heeft 11.000 op de teller en rijd perfect.Volgens mij dan (heb nog niet zoveel fietsen gereden)
 
Op dinsdag 25 juni 2002 14:39 schreef nitromax het volgende:
Collega van me heeft er eentje en hij is er erg tevreden mee, nooit problemen ( alleen dat iedereen altijd denkt dat het een Bandit is ;) )


Is toch niet erg dat ze zo positief zijn ;)
 
Als het de 1200 is wens ik je heel veel plezier, ik weet hoe fijn dat ding kan rijden (mijn vader heeft een zwarte)

in dit geval wens je hem geen plezier ??? omdat het geen 1200 is :9 :9 :9 :9

ik wens het wel veel plezier, bij deze

VEEL PLEZIER MET JE MOTOR
 
Tuurlijk wens ik hem wel plezier, maar aangezien ik ervaring met de 1200 heb weet ik hoeveel plezier je daarmee kan beleven.

Tsja, ik weet dat ik me niet altijd even duidelijk uitdruk :+
 
Dat mensen denken dat het een bandit is heb ik ook al gemerkt, maar dit is ook een mooie fiets en lijkt er idd veel op.
Met stunten begin ik pas als ik wat ervaring heb
(maar goed te weten dat het kan), als ik al ooit eens ga stunten.Ik laat dat liever over aan mensen die het kunnen/durven.
Heb alleen gehoort dat mijn model fiets slechte lak zouden hebben.Of het waar is zal ik wel na verloop van tijd zien.Zit gelukkig niet veel aan om opniew te spuiten.
 
Waarom brengt suzuki eigenlijk modellen uit die zoveel op elkaar lijken?
Hiermee bedoel ik dus de Bandit en de GSX.
Ik moest ook 2 keer kijken, met als grootste verschil tussen de modellen de tank......
 
Terug
Bovenaan Onderaan