Niezen in je helm..

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Als je last van hooikoorts hebt zo als ik dan wil het nog wel eens gebeuren dat je moet niezen op de motor. Je kan het proberen in te houden maar dat werkt ook niet altijd. En dan: wat een smerige teringbende geeft dat zeg... :r

Kan je je helm zowel van binnen als van buiten schoonmaken :+

Je moet oefenen op inhouden dan. ik houd het bijna altijd in tenzij ik geen zin heb (als er niemand in de buurt is etc.)Ik vind niezen asociaal. Je kan er niet altijd iets aan doen maar toch...
Als je in de trein zit - hopelijk NOOIT MEER! - en der zit zo'n stinker naast je die ongegeneerd een wolk blaast heb ik wel zin om de tweeloop bove te halen...

Met een integraalhelm op een lekker bochtig weggetje je hand voor je mond doen? Vergeet het maar... En al zou het toch lukken, wat doe je dan met de troep op je hand?

't klinkt bekend iig. Dadelijk maar weer eens met wat zeepsop en alcohol het neusstuk van m'n helm onder handen nemen....

Je moet oefenen op inhouden dan. ik houd het bijna altijd in tenzij ik geen zin heb (als er niemand in de buurt is etc.)Ik vind niezen asociaal. Je kan er niet altijd iets aan doen maar toch...
Als je in de trein zit - hopelijk NOOIT MEER! - en der zit zo'n stinker naast je die ongegeneerd een wolk blaast heb ik wel zin om de tweeloop bove te halen...

waar slaat dat nou weer op :?
niezen is asociaal?
kan je toch geen reet aan doen, gewoon je hand voor je mond houden. proberen in te houden is trouwens ontzettend slecht.
ik heb ook last van hooikoorts, en nies me soms een ongeluk inde helm, maja tis nie anders. heb er trouwens nu wel zo'n foggymask in, die kan je er zo uithalen en schoonmaken

Bezig met de marathon van belachelijke reply's?

Goed bezig dan :}

Als je last van hooikoorts hebt zo als ik dan wil het nog wel eens gebeuren dat je moet niezen op de motor. Je kan het proberen in te houden maar dat werkt ook niet altijd. En dan: wat een smerige teringbende geeft dat zeg... :r

Kan je je helm zowel van binnen als van buiten schoonmaken :+
Niezen op de moto is k't inderdaad. Ook omdat je dan -willen of niet- je ogen dichtknijpt en je dus eventjes niet ziet waar je rijdt. Meestal probeer ik het in te houden maar ja....dat gaat niet altijd eh....

Systeemhelpmje? Werkt voor mij prima. Klepje open, hatsjoe kledder d'r uit, klepje dicht. Wel ff naar de zijkant niezen, anders vang je het zelf op.

waar slaat dat nou weer op
niezen is asociaal?

ALs je onder de mensen bent en je hand niet voor je mond houdt. Zou me ook nix verbazen dat inhouden slecht is maar het is bij mij een automatisme geworden ( yups... :? )
Staat idd los van niezen in je helm (wat je bezwaarlijk aso kan noemen aangezien je er alleen zelf last van hebt) en was dus ff een excusietje off-topic.

Bezig met de marathon van belachelijke reply's?

Goed bezig dan

Marathon...Je doelt op die "belgische euroos" veronderstel ik?
Mijn schuld niet dat jij te achterlijk bent om ff te redeneren over wat dat zou kunnen betekenen als het topic over de prijs van een motor gaat. |(
En anders moet je maar eens tonen - via mail mag ook altijd - waar die marathon precies begonnen is. (als je flink je best doet vind je heus nog wel een paar belachelijke reacties van mij '( )

Laatst bewerkt:
Nee niet zo logisch voor vele treinreizigers die lekker uit hun bek stinken.
Ga maar eens vier jaar elke dag met de trein naar werk of school...Ik denk niet dat je het dan nog zo vanzelfsprekend vind dat iedereen z'n hand voor de mond houdt (ik heb er iig een grondige afkeer van niezen aan overgehouden)

En nu mag je op de edit ook eens reageren BGL.

Laatst bewerkt:
Marathon...Je doelt op die "belgische euroos" veronderstel ik?
Mijn schuld niet dat jij te achterlijk bent om ff te redeneren over wat dat zou kunnen betekenen als het topic over de prijs van een motor gaat. |(
En anders moet je maar eens tonen - via mail mag ook altijd - waar die marathon precies begonnen is. (als je flink je best doet vind je heus nog wel een paar belachelijke reacties van mij '( )

Die belgische euro's zie ik nu pas, en begreep het ook wel.

En denk niet dat ik verder zin heb om in je reacties te gaan zoeken en ze te mailen :z

Mooi zo. Dan begrijp ik meteen ook wat je met die marathon bedoelde ( niets...zoals zo vaak het geval is)

Dus...terug ontopic. Je kan echt wel een nies ( :? ) inhouden. Of het gezond is weetik niet maar liever dat als 30 km slijm op je bek en een speekselgeur in je helm.

Veel succes ermee

Ik kan niet niezen als ik motorrijd.. heel vreemd :)
Dus geen last van snot aan de binnenkant van mn helm.

Nee niet zo logisch voor vele treinreizigers die lekker uit hun bek stinken.
Ga maar eens vier jaar elke dag met de trein naar werk of school...

Dan moet je ook met de motor gaan.... doh... *D

Maar goed, blij dat ik niet de enige ben. Stond laatst naast een wagen en moest (nogal hard) niezen... Kut... Lachen uit die auto uiteraard... :o

Misschien vreemde suggestie maar een tijdje terug zag ik bij Jambers, jawel die, een man die nosecaps heeft uitgevonden... Dat zijn een soort vleugeltjes die je in je neus kan stoppen met een soort filtertjes erin.....Nee dit is geen sprookje.... Die kerel had zelf heel veel last van hooikoorts en heeft daarom dei dingen ontwikkelt...Als je zoekt op nosecaps. be zal je heus wel wat vinden...ik zal ff kijken of ik een linkje kan toveren.....

Heb ook last van hooikoorts maar hoef eigenlijk nooit te niezen op de motor. Komt omdat ik dan zo intensief bezig ben en gewoon geen tijd heb om te niezen ofzo..

Als je moet niezen moet je met je tong over je gehemelte "strelen" als het ware.. Dus het bovenste gedeelte achter je tanden zeg maar..

Helpt echt, dan kan je het als het ware uitstellen..

je kan ook tabletjes slikken om de allergische reactie te drukken.... Zat van dat spul te krijgen, en als je mazzel hebt werkt het nog ook!!!

Dan heb je weer wat meer lucht, zijn je ogen weer eens goed open, en hoef je ook niet zo veel meer te niezen!!!

Terug
Bovenaan Onderaan