Nighthawk + Rebel meetings

Plexat,

Ik heb zowel een paneel rechts (ook een linker) als een tank liggen, ze zijn zo goed als onbeschadigd afgezien van wat gebruiks krasjes. Wat waarschijnlijk een groter probleem gaat worden is de kleur, de onderdelen zijn wat fletser geworden.

Ik hoor het wel.

Ik heb je een PM gestuurd ;)

Wat is er met je avatar?
 
Bovenin bij lijstje Index/Mijn m-f etc staat Voorkeuren daar bij "Ja, andere gebruikers kunnen mij een privé bericht sturen"aanvinken.

Als je dan een pb krijgt zie je dat bovenin bij de tekst waar je je op dat moment begeeft, in dit geval Motor-Forum > Waar is wat te doen? . Nighthawk +Rebel meetings. Daar kan je hem ook openen.

Wil je het later nog eens teruglezen dan staat het bij overige acties... onder privédiscussies
 
Laatst bewerkt:
Toch nog wat tegengekomen wat niet werkt : het stuurslot, de pen wil niet naar buiten komen. Lijkt erop dat ie lekker vastgeroest zit. Iemand nog 1 over? Uiteraard met sleutel :+

En uiteraard voor weinig, :+ :+ :+

groeten
Albert

Ik heb vandaag pas gelegenheid gehad om in mijn onderdelenvoorraad te neuzen, maar omdat dit soort technische zaken voor topicvervuiling zorgt, lijkt het me beter om hier: Opknappen honda cbx 650e Nighthawk er mee verder te gaan :W
 
ff spammen mag wel he... :X

Mijn zoon heeft me beloofd als hij geld gaat verdienen in de muziek dat ik een andere motor van hem krijg.. dus euh.. stemmen graag.. (en behalve dat omdat ze gewoon zo heerlijk bezig zijn en het verdienen zei een ietswat trotse moeder :$ )

www.groteprijsvan.nl

dan naar "stem je favoriet de finale in"en dan naar

Sheriff of hong kong

www.sheriffofhongkong.nl

*O* *O*
 
Sunny gestemd!! Wat voor schakelaar had Sander nodig had ik ergens gelezen maar weet niet meer waar ik heb nog schakel materiaal op een los stuur zitten van een rebel mogelijk zit daar iets bij
full
 
Laatst bewerkt:
Hmmm,

Berichtje is me ontgaan.....

Ik heb niet echt een schakelsetje "Nodig", het setje dat nu op het stuur zit is van een ouder type (< 1985) het setje dat Plexat heeft liggen is van een 1985 type en dat ziet net ff wat moderner uit (tis persoonlijk).
Ik moet alleen nog even de gelegenheid creëren het op te halen...

S.
 
Terug
Bovenaan Onderaan