Vrouwmensch
MF'er
Mijn Honda Nighthawk 650 uit 1985 heeft onlangs 6 weken in de garage stilgestaan, droog en relatief goed geventileerd. Toen ik het beestje afgelopen maandag wilde starten gebeurde er weinig. De accu is daarop bijgeladen met druppellader v/d buurman, heb 'm laten testen met multimeter in een garage, was in orde. Als ik nu, met volle accu dus, probeer te starten draait de startmotor probleemloos rond, maar springt hij niet aan.
Ik heb de motor uitstekend lopend weggezet, met driekwart volle tank. We hebben ook geprobeerd hem aan te drukken (ik erop en 2 man erachter drukkend), motor in z'n 2 en dan koppeling laten opkomen, maar ook toen sprong hij niet aan. We hebben dit aandrukken een keer of 6 geprobeerd, zonder succes. Misschien is dat nog een indicatie van het issue? Killswitch staat niet aan en benzineknop wel.
Het leek mij als complete leek een logische stap om misschien het startrelais eens te testen (maar blijkbaar wat spul voor nodig als draadjes + kleine krokodillenklemmetjes etc), maar ik hoop hier advies van mensen te vinden die er beduidend meer kijk op hebben. Alle advies is welkom.
Achtung: Ik bevind me nog in de absolute beginfase van mijn carrière als groot sleutelaar
Ik heb de motor uitstekend lopend weggezet, met driekwart volle tank. We hebben ook geprobeerd hem aan te drukken (ik erop en 2 man erachter drukkend), motor in z'n 2 en dan koppeling laten opkomen, maar ook toen sprong hij niet aan. We hebben dit aandrukken een keer of 6 geprobeerd, zonder succes. Misschien is dat nog een indicatie van het issue? Killswitch staat niet aan en benzineknop wel.
Het leek mij als complete leek een logische stap om misschien het startrelais eens te testen (maar blijkbaar wat spul voor nodig als draadjes + kleine krokodillenklemmetjes etc), maar ik hoop hier advies van mensen te vinden die er beduidend meer kijk op hebben. Alle advies is welkom.
Achtung: Ik bevind me nog in de absolute beginfase van mijn carrière als groot sleutelaar
Laatst bewerkt: