Nightrider Wolf

ToT

Die hard MF'er
13 jun 2004
875
0
Gewoon uit interesse: heeft er iemand hier wat informatie over het relatief nieuwe Russische merk Nightrider Wolf (of iets wat er op lijkt)?

Een paar jaar geleden waren er 2 televisie-programma's die daar over hadden en er heeft ook iets over in een blad gestaan. Het schijnt het goedekope russische antwoord op de Harley Davidson te zijn. Een groep motorrijders wilde ook op mooie ruige bikes rijden zoals veel custom made Harley's, maar aangezien ze weinig geld hadden, hebben ze zelf een bike ontwikkeld zonder chroom, maar die standaard er enorm bruut uit ziet en (voor zover ik weet) ook standaard een heerlijk geluidje geeft.

Nee, het is al weer een tijdje geleden.
Met Google kon ik ook nooit wat vinden.

Ik heb er tot een jaar of 2 geleden af en toe naar gevraagd bij motorshops, en diverse lui hadden er wel van gehoord, maar meer konden ze neit vertellen.

Ik denk dat als er wat van op het Internet staat, dat het in het russisch zal zijn.

Toen ik het onderwerp "lelijke motoren" zag met dit plaatje er bij (en "Russie's" er boven), moest ik er ineens weer aan denken:

full

(Gepost door Gizzmo)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Ja nou dit is ook niet precies wat ik in gedachten had hoor: ik zei alleen dat-ie me er aan deed denken! *D
En toch vind ik deze ook echt wel charmes hebben hoor, hoewel ik 'm echt niet zou willen ruilen voor mijn eigen bike. :P

Then again.........een klein beetje meer afwerking zou geen kwaad kunnen! :P

Moet toch erg aan Madmax denken. :)

Heeft wel wat. Maar dan moet je je baan op zeggen huis verkopen, en op je motor gaan leven vind ik. nooit meer douchen, niet meer scheren, en een sawed of aan de zijkant hangen. :)

HAHAHAHA! Inderdaad ja! :D

Nee maar die andere bikes zien er wel wat anders uit hoor. Meer chopper achtig....brute Harley's.

Weet je toevallig ook welke programma's dat waren.

Misschien dat het daar na te vragen is.

altijd leuk om eens iets anders uit Rusland te zien dan die afchrijselijke lada's en Wolga's

Oeffff.....tja dat waren van die auto & motor programma's op Veronica of SBS 6 of zo.
Ik ben alleen vergeten welke het waren. Eentje werd door een vrouw gepresenteerd.
Ze waren erg onder de indruk van de bikes.

Nee, het is al weer een tijdje geleden.
Met Google kon ik ook nooit wat vinden.

Ik heb er tot een jaar of 2 geleden af en toe naar gevraagd bij motorshops, en diverse lui hadden er wel van gehoord, maar meer konden ze neit vertellen.

Ik denk dat als er wat van op het Internet staat, dat het in het russisch zal zijn.

Toen ik het onderwerp "lelijke motoren" zag met dit plaatje er bij (en "Russie's" er boven), moest ik er ineens weer aan denken:

(Afbeelding)
(Gepost door Gizzmo)
Ik blijf het een van de vetste bikes vinden die ik heb gezien ( misschien omdat'ie zo op m'n trike lijkt ;)

Zat ik ook al aan te denken! ;)

Nee ik kan me goed voorstellen dat mensen 'm gaaf vinden, maar persoonlijk hou ik van iets meer afwerking. Hoeft natuurlijk niet tot in de puntjes; een beetje lomp staat ook wel weer mooi.

Daar is toch ook een woord voor? Hadden ze ook voor die oude Batman series! :P

Nee maar dit is niet zoals de gemiddelde Nightrider Wolf er uit ziet hoor! :) Althans voor zover ik me kan herinneren! *LOL* Herinneringen raken vaak geromantiseerd, dat wel. ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Ja nou dit is ook niet precies wat ik in gedachten had hoor: ik zei alleen dat-ie me er aan deed denken! *D
En toch vind ik deze ook echt wel charmes hebben hoor, hoewel ik 'm echt niet zou willen ruilen voor mijn eigen bike. :P

Then again.........een klein beetje meer afwerking zou geen kwaad kunnen! :P
Dat gedrocht zou ik zelfs ruilen tegen beide mijn motoren :} GEWELDIG!!!!! zaterdag 19 juni, DHR chopper & ratbikeshow IJsselstein, daar zie je wel meer van dit soort dingen })

Ja dat programma heb ik destijds ook gezien, maar heb er eigenlijk nooit meer iets van gehoord tot nu. Volgens mij was het op sbs6 of rtl 4. Stuur ze es een mailtje dan weet je gauw meer.

ben benieuwd,

Dat gedrocht zou ik zelfs ruilen tegen beide mijn motoren :} GEWELDIG!!!!! zaterdag 19 juni, DHR chopper & ratbikeshow IJsselstein, daar zie je wel meer van dit soort dingen })

SPAM SPAM SPAM! :P :P :P

Hehehem nee maar dit lijkt me ook nog best wel een fel bakkie, aan het blok te zien! })

Hee gaaf ding zeg! :D (Op dat voorwiel na)
Dat blok zo compleet los vind ik echt SUPER!!!
Waar heb je die gevonden? Is het plaatje ook groter te zien?

Maar nee, dat is geloof ik geen Nightrider Wolf. Voor zover ik het me kan herinneren zijn ze veel compacter en heel bruut.

Kan het misschien zijn dat je het russische Soviet Knight bedoelt.

Ik kwam vandaag per toeval(?!) in een boek over motoren een stukje tegen waarin een stukje stond over dit "Russische alternatief voor Harley"

Vreemd genoeg kom ik op Google alleen foto's tegen waarnij het merk Ural genoemd wordt.

full

Iig, misschien kun je er wat mee!

Soviet Knight zegt me niks, qua naam.....maar Knight lijkt natuurlijk wel weer veel op Night. Voor zover ik me kan herinneren was het echt Nightrider Wolf, en zag-ie er ook bruter uit als op dat onderste plaatje, maar het komt wel aardig in de richting. :)

Ik kon ook alleen die Ural's vinden. Hoe heb je deze onderste gevonden? Gezocht op dat Soviet Knight, neem ik aan? :)

Soviet Knight zegt me niks, qua naam.....maar Knight lijkt natuurlijk wel weer veel op Night. Voor zover ik me kan herinneren was het echt Nightrider Wolf, en zag-ie er ook bruter uit als op dat onderste plaatje, maar het komt wel aardig in de richting. :)

Ik kon ook alleen die Ural's vinden. Hoe heb je deze onderste gevonden? Gezocht op dat Soviet Knight, neem ik aan? :)

Jammer dat het niet de juiste was, '(
Ik was zoblij dat ik 'm tegenkwam, en eerlijk gezegd vond ik 'm wel geinig ook.
nouja, volgende keer beter.

Ik heb 'm inderdaad via Google op de naam soviet Knight gevonden. Stond tuissen een aantal Urals.

Die Urals zijn sowieso wel leuke motoren. Lekker ruig. Weet iemand misschien of deze motoren een beetje betrouwbaar zijn, of dat je ze juist moet mijden als de pest???

Ik heb geen idee, maar ze zien er doodsimpel uit en kijk maar naar Trabantjes waarvan de motor maar 8 draaiende onderdelen heeft: die zijn niet kapot te krijgen! ;) Zal vast wel goed zijn, maar ik ben geen kenner.

Terug
Bovenaan Onderaan