Nijkerk motorzaak afgebrand

las het net op nu.nl.

mijn cbr komt daar vandaan en onderhoud geschiet daar ook..

goed balen , hoop maar dat dit hem niet de kop kost..
 
damn... echt minder voor iemand met zo'n groot hart voor motorrijders als John is.

Sterkte John en natuurlijk ook je personeel.


edit: las net op het cbr forum dat er 148 motoren in totaal aanwezig waren. Incl. onderhoud en schadefietsen.

Dat past niet ;) 40 a 50 in showroom gaat lukken en an max 20 in werkplaats + achter het muurtje. Maak max 70. De rest zal wel in de opslag 2 huizen verderop staan ;)
 
echt niet, die man is wereldkampioen puzzelen, echt waar, je kon er nauwelijks tussendoor
 
Dat past niet ;) 40 a 50 in showroom gaat lukken en an max 20 in werkplaats + achter het muurtje. Maak max 70. De rest zal wel in de opslag 2 huizen verderop staan ;)


ik zeg toch dat ik het gelezen heb. Maar er stonden er altijd wel veel.
 
Ik ken de beste man niet maar in ieder geval heel veel sterkte en succes met de afhandeling en niet te vergeten de wederopbouw. En natuurlijk heel veel sterkte met de mensen die daar hun motor voor stalling of onderhoud hadden.
 
Dat is waar ;)

@Duncan: Serieus zoveel in de werkplaats? Damn. Ik weet wel dat ze 's aonds altijd de motoren die niet buiten mogen ovrnachten binnen in de werkplaats zetten. En tja dat was natuurlijk dit keer ook zo.
 
Damn,

hier heb ik nog niet zo lang geleden mijn eerste motor gekocht. Hopen dat de verzekering voor John net zo goed is hij voor zijn klanten !!

Sterkte.....
 
Altijd klote voor de betrokkenen zo,n brand waarbij je hele" levensverhaal"verloren is gegaan,maar stond v.d Bunt niet op de motorbeurs in Groningen??wellicht heeft hij dan idg nog een gelukkie dat een gedeelte van z'n handelsvoorraad daar staat :z
 
hoop dat van der bunt snel uitgekeerd krijgt. het is een goede man en een kleine shop. dit is dus een aardige strop voor van der bunt. aan de andere kant, als de verzekering de waarde van de motoren schat en over het hoofd zien dat het duitse zijn kan hij er nog een voordeeltje uit slaan ook!


Vraag maar eens aan Wim Ter Braake uit Nijeveen hoe snel de verzekeraars uitkeren. die heeft 2 jaar nadat zijn showroom affikte nog steeds geen pegels.
 
Net op freaks ook ff gereageerd:

Eén van de meest fatsoenlijke handelaren/garages in de omgeving, liet er altijd mijn fiets doen.

John, als je dit leest, sterkte en een spoedige herstart toegewenst, ik kom dan zekers weer naar je toe! Mocht je dit lezen en wat handjes/hulp nodig hebben bij wat herbouwklusjes, dan zijn er vast MF-ers genoeg in de buurt die een pootje bij willen steken. Eén in ieder geval.

Ciao van de rooie sevenfifty.
 
Laatst bewerkt:
klote zeg, ben daar ook een keer geweest voor een stuntmeeting jaaaaaren terug.

BTW: het is in as gelegd, en niet in DE as gelegd. dan pak je het fysiek op en leg je het in een hoop as.

iedereeen doet dat tegenwoordig fout, zelfs grote kranten. de taal leeft niet, hij gaat juist dood...
 
klote zeg, ben daar ook een keer geweest voor een stuntmeeting jaaaaaren terug.

BTW: het is in as gelegd, en niet in DE as gelegd. dan pak je het fysiek op en leg je het in een hoop as.

iedereeen doet dat tegenwoordig fout, zelfs grote kranten. de taal leeft niet, hij gaat juist dood...

Voor een taalpurist gebruik je een machtige hoop ee's :P
 
klote zeg, ben daar ook een keer geweest voor een stuntmeeting jaaaaaren terug.

BTW: het is in as gelegd, en niet in DE as gelegd. dan pak je het fysiek op en leg je het in een hoop as.

iedereeen doet dat tegenwoordig fout, zelfs grote kranten. de taal leeft niet, hij gaat juist dood...

En aa's :+
 
Las het vanmorgen ook. Kut voor John. Hopelijk wordt het verzekeringstechnisch niet zo'n lang verhaal als bij Wim ter Braake (die nu, 2 jaar later, nog steeds op geld wacht!).

Gelukkig dat z'n huis er nog staat. Zou je je kunnen voorstellen hoe het zou zijn als je DAT ook nog eens kwijt raakt!

Hopelijk wordt het voor de mensen die hun motor daar voor onderhoud en reparatie hadden staan snel opgelost en kan men voor het begin van het seizoen weer op een motor rijden.
 
Voor een taalpurist gebruik je een machtige hoop ee's :P

**en aa's***


Maar, hij heeft wel gelijk.

Ben van een jaargang dat we nog dat soort zaken moesten leren/weten en toepassen, vaak heb ik het idee dat er fonetisch geschreven wordt.
Jammer.

Back to topic.

Verzekeringsmaatschappijen zoeken altijd een uitweg om niet te hoeven betalen, het omgekeerde het tot resultaat deurwaarder!
Betaal de premie maar eens niet of te laat. Je wordt geroyeerd en hebt een deurwaarder op de stoep.
}) })
 
Echt zwaar shit voor John. Zo iets gun je helemaal niemand, zeker hem niet. Ik heb er 2 keer een motor gekocht en ben er wel eens voor onderhoud geweest. Altijd zeer correct behandeld en hier ga je tenminste niet weg met het gevoel genaaid te zijn.
Hopelijk komt hij alles snel te boven en kan mijn brommert er deze zomer weer heen voor een beurt. Succes ermee..
 
Dik balen :(


John, succes met de afhandeling en we hopen allemaal dat je verder kan gaan met je bedrijf.
 
Las het vanmorgen ook. Kut voor John. Hopelijk wordt het verzekeringstechnisch niet zo'n lang verhaal als bij Wim ter Braake (die nu, 2 jaar later, nog steeds op geld wacht!).

Gelukkig dat z'n huis er nog staat. Zou je je kunnen voorstellen hoe het zou zijn als je DAT ook nog eens kwijt raakt!

Hopelijk wordt het voor de mensen die hun motor daar voor onderhoud en reparatie hadden staan snel opgelost en kan men voor het begin van het seizoen weer op een motor rijden.
Motorcetrum Eindhoven was het meer gegund ;)
 
schijnt dat er bij die witgoed handelaar naast john iets kortsluiting heeft gemaakt. en het over geslagen is naar john. ik heb het van horen zeggen dus ik weet niet of het waar is. ik haal ook altijd mijn onderdelen bij hem. en voor onderhoud gaat mij fiets er weer naar toe. hij is erg vriendelijk en eerlijk. kan ik niet van andere zaken zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan