Nijkerk motorzaak afgebrand

Ben vanmiddag nog even geweest...

En ik denk dat ik wel weet welke Blade dat was -O-




[afbeelding]

mijn vorige

Opmerkelijk, wel een gesmolten frame, zo te zien ligt de vork er zelfs helemaal af maar de band is nog oke? Terwijl geheel rechts het complete binnenwerk van een band te zien is (verroest staaldraad)

Dat is dan wel een heel lokaal brandje geweest bij deze blade!! of zie ik iets over het hoofd.

groeten
 
ok, ff bellen dus... :Y

Die monster is erg mooi, maar ook erg koud aangezien ze het hele jaar door gaat rijden.
Ze heeft een CBR op het oog en die wil ze dan laten verlagen en op 25 kw zetten...


Bedankt voor je reactie, morgen bel ik ze op om volgende week wanneer ze dr rijbewijs eindelijk heeft eens langs te gaan :W
 
Opmerkelijk, wel een gesmolten frame, zo te zien ligt de vork er zelfs helemaal af maar de band is nog oke? Terwijl geheel rechts het complete binnenwerk van een band te zien is (verroest staaldraad)

Dat is dan wel een heel lokaal brandje geweest bij deze blade!! of zie ik iets over het hoofd.
groeten



De 34 andere verbrande motoren -O-
 
ik zou eerst even bellen als ik jou was alvorens die kant op te reizen. Dan kan je meteen alles vragen. De rookschade is mijns inziens goed weg te poetsen ad (vader van john) liet ook zien hoe. is die monster niks voor haar? supermooi dingetje, als ik geld over had gehad had ik die zeker ook nog gekocht. Maarja geen geld en ruimte meer....



Goed wassen, en daarna goed in de was zetten :Y

Heb je een mooie fiets voor weinig geld :]
 
ja kijk dus even op

motorfietsen.net

en help john van zn handel af,

beetje poetsen en voor een leuke prijs een mooie bike....!!

kan die jongen ook weer verder met zn zaak!!
 
Nijkerk.... wacht eens even..

PHATZAKKK!!!! :( :(

Morgen stuur ik mijn velgen op naar een motorzaak in Nijkerk!! Het is toch niet..... :o
Je hebt wat uit te leggen Phatzak. Ik hoop voor jou dat we het over een andere zaak gaat. :+
 
Nijkerk.... wacht eens even..

PHATZAKKK!!!! :( :(

Morgen stuur ik mijn velgen op naar een motorzaak in Nijkerk!! Het is toch niet..... :o
Je hebt wat uit te leggen Phatzak. Ik hoop voor jou dat we het over een andere zaak gaat. :+


Hoezo? Ze draaien gewoon door... zij het wat kleinschaliger momenteel... :Y
 
Dit is echt een super zaak! Kom dr altijd met plezier en heeft altijd tijd voor een praatje. Helaas heb ik net een motor gekocht..
 
bijna alle motoren van voor de brand zijn alweer verkocht! dus als er iemand nog een goedkoop 'rokend' motortje wil :9

nieuwe schuur/garage/hal ziet er wel ok uit trouwens :Y
 
Ben vanmiddag door John vd Bunt gebeld...

Namens hem, iedereen bedankt voor de steun en opbeurende berichten :Y
Hij gaat gewoon door met verkopen en repareren van motoren, nu even op wat kleinere schaal maar zodra alles geregeld is weer voor de volle 100%.


Bedankt dus *D


:]
 
Laatst bewerkt:
Ben vanmiddag door John vd Bunt gebeld...

Namens hem, iedereen bedankt voor de steun en opbeurende berichten :Y
Hij gaat gewoon door met verkopen en repareren van motoren, nu even op wat kleinere schaal maar zodra alles geregeld is weer voor de volle 100%.


Bedankt dus *D


:]

beter *O*

Kunnen we zometeen weer ff een bakkie bij hem doen :9
 
Ben vanmiddag door John vd Bunt gebeld...

Namens hem, iedereen bedankt voor de steun en opbeurende berichten :Y
Hij gaat gewoon door met verkopen en repareren van motoren, nu even op wat kleinere schaal maar zodra alles geregeld is weer voor de volle 100%.


Bedankt dus *D


:]

goed nieuws dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan