Nijmegen karting 2009

THE POSER

MF veteraan
1 dec 2007
1.319
0
Gelderland
~
Wie gaan er 14 november mee karten in de ANAC.



Het is besproken 7 tot 8 personen

Tussen 13:00 en 13:15 aanwezig zijn !

13:45 eerste heat
14:30 tweede heat


Vorige winter zijn we ook geweest, dus waarom deze winter niet nog eens *D
Wederom op een Zaterdag, dat komt voor de meeste van jullie uit.
Verzamelen dacht ik doen we rond een uur 13:00 zodat we tegen 13:30 kunnen rijden.
De bedoeling is 2 HEATS te rijden ~(of iedereen wil er mee rijden, geef maar aan)~
Graag aanmelden wanneer je zeker bent dat je komt, anders staan er straks 15 op de lijst en komen er maar enkele opdraven. Wil wel een week van te voren iets bespreken anders staan we daar straks voor niks omdat andere de boel volgepland hebben.
Vorige keer waren er een stuk of 7/8 man, ik hoop op hetzelfde ;)

Kosten zijn 26 euro voor 2 heats~




Wanneer iemand betere ideeen heeft meld ze! Februari/Maart gaan we al paintballen
;)

Wie gaan er:
- THE POSER :+
- Harr
- Jordy (OVB)
- Bozzie
- ABCman
- BartVK
- Drinky + 2
- Supermoto88
 
Laatst bewerkt:
Hey Poser op 2 wielen houd ik je niet bij... dus nu ga ik het eens proberen met 4 wieltjes

Count me in!!

:W
 
Laatst bewerkt:
De kampioen van west- alblasserwaard doet ook mee *D

'(
 
Laatst bewerkt:
als ik maar ff de kans krijgt om te komen kom ik (A)
(alleen al om te kijken hoe goed jij rij :P )
 
jongens, ik moet mijzelf even onder voorbehoud zetten...mijn vriendinnetje is vrijdags jarig en die viert zaterdag waarschijnlijk dr verjaardag...ik kan dr natuurlijk ook een middagje karten kado doen....
 
Heb me al veels te lang niet op het forum laten zien :$ zodra het kouder word trek ik me terug :P ben een mooiweerrijder, sorry, heb niet voor niets een auto..

mag ik ook op het lijstje,? zal wel als laatste eindigen, kart echt nooit maar goed :P
 
Laatst bewerkt:
heb er 1 op de motor die ook mee wil, en 1 die nog overtuigd moet worden dat motorrijden leuk is, mogen die ook mee? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan