Nijmegen, motor huren

indeed

Rookie
11 aug 2004
2
0
Nijmegen
Wie weet waar ik ergens in Nijmegen een leuke motor kan huren? Heb wel een beetje gezocht op Google, maar kon niet echt iets bruikbaars vinden. Misschien iemand van jullie een leuk adresje? Hoeft niet per sé 25kw te zijn, wel goedkoop ;)
 
Nou, daar ben ik al geweest, maar zie echt geen bedrijf in de buurt van Nijmegen of in Nijmegen zelf.
 
Motoport in Druten??

Verder heb ik gelest bij Paul Lam in Nijmegen en als ik het goed herinner deden ze daar ook verhuren van motorfietsen, maar ja of je op een lesmotor wil gaan rijden :?
 
Shit....beter moeten lezen.... sorry voor de dubbel!! Ik dacht eindelijk een waardevolle bijdrage aan het forum te kunnen leveren. O-)
 
ik heb zelf ook nix in nijmegen gevonden, en ik ben in oss uitgekomen bij
voss-oss.
 
Tja, heb even wat gesurft voor je...

Niet iets in Nijmegen gevonden, wel in Oss...
Vos-Oss Motorservice (WBS)

Adres Obrechtstraat 23

Plaats 5344 AT OSS

Telefoon 0412-667722

Website http://www.vos-oss.nl
 
Tja, heb even wat gesurft voor je...

Niet iets in Nijmegen gevonden, wel in Oss...
Vos-Oss Motorservice (WBS)

Adres Obrechtstraat 23

Plaats 5344 AT OSS

Telefoon 0412-667722

Website http://www.vos-oss.nl
vos oss doet meen ik niet meer aan verhuren

ik heb ene jaartje geleden ook erg gezocht erna en steeds minder zaken doen aan verhuren alleen om het feit dat de laatste tijd veel mesnen zoon motor huren om ze af te raggen en ze regelmatig met schade ofzo terug kwamen
tenmiste heb ik van enkele dealers gehoort

maar ik zou zeggen bel gewoon ene paar bedrijven op die weten misschien ook wel zaken die verhuren

succes greetz het menneke
 
v. sleeuwen in volkel verhuurt motoren.
Is wel een stukje van nijmegen vandaan, maar volgens mij minder ver als oss
 
Ze hebben ook andere motoren als de les motoren, weet niet precies welke,maar weet zeker dat ze er zijn!

Ik ken de onderhoudsmonteur daar vrij redelijk, en voor zover ik weet hebben ze alleen de lesmotoren ook in verhuur. Ze hebben een paar maanden geleden nieuwe motoren gekocht, en ik weet niet precies wat voor motoren het zijn (sinds dat ik het gehaald heb kom ik daar toch minder :P ). "Vroegah" hadden ze ER-5jes (al dan niet geknepen) en CB 750's (niet geknepen). Verder heb ik daar nooit andere motoren gezien dan die van de instructeurs, en het lijkt me vrij sterk dat je die mee krijgt ;)

Groeten, Maarten
 
tjo, die onderhoudsmonteur ben ik!, die motoren die we verhuren zijn idd alleen de lesmotoren, omdat er simpelweg op alles gelest wordt!!

het mooiste motortje wat wel nu op de rijschool in de verhuur hebben , is een cb600f van mei 2004. die rijdt als een trein en ligt echt strak in de bochten. voor de mensen die de maas en waal weg kennen, de uitvoegstrook naar bergharen vanuit druten, met ruim 100 km/ uur.

die is te huur voor maar 85 euro per dag. en 100 km vrij. daarna een paar cent per kilometer.

als je hem reserveerd, zet ik hem zaterdags bijvoorbeeld voor je klaar, kan je hem om 5 uur halen, en zondags om 2100 terug brengen.
bel ze maar eens.

groeten elmo
 
Ik heb laatst zelf een motor gehoord bij Paul Lam verkeersschool. Keuze uit drie types, en goedkoop is het niet, maar inderdaad de enige in de buurt.
max: 75 euro voor een dag
100 km vrij
daarna 0,15 euro per km.

Misschien heb je er wat aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan