NijmegenTopic 29: sweaty summer evenings

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt in de weg staan doet die nog niet, het is meer vervelend om zoiets te hebben staan maar er geen tijd voor kunt maken ;)

He grote Nick wat lees ik nou , ja zonde als je geen tijd hebt om te rijden , had het zelfde probleem, het valt me wel op dat er weer diverse leden hier de bike te koop zetten.
 
Nope... Net de DDR hier op sommige momenten

Bernauerstrasse3.jpg


Als ze die forensentaks echt in gaan voeren, dan ben ik best wel een beetje klaar in dit land. Hoewel ik niet zou weten, waar het veel beter is :)
 
doe er dan nog maar een paar procent btw bij, maakt het uit joh :X

Inderdaad en dan hebben we het nog niet over de afschaffing van de hypotheekrente aftrek onder valse voorwendselen.

"De huizenmarkt zit op slot en daarom moeten we iets doen aan de aftrek van hypotheekrente"

Fuck off! De huizenmarkt zit op slot omdat banken gewoonweg geen geld meer uitlenen!
E 160k lenen voor een appartement van 2 ton, gaat niet lukken hoor. Heeft niets met aftrek te maken :(
 
"Het trio werd op de Van Heemstraweg in Beneden-Leeuwen aan de kant gezet. Ze waren gevolgd vanaf de Hogelandseweg in Nijmegen."

hmm.... is dat niet erg ver uit elkaar?

goh :')

net zoals thorsten gepusht werd om meer gas te geven met t inhalen tot die over het limiet zat om z'n pasje in te leveren..

t is gewoon forceren en zoeken :')
 
He grote Nick wat lees ik nou , ja zonde als je geen tijd hebt om te rijden , had het zelfde probleem, het valt me wel op dat er weer diverse leden hier de bike te koop zetten.

Hey ouwe dwarsliggert!
Ja het is wel zonde maar goed ik ree al weinig en nu nagenoeg niks meer.
Het papiertje hou ik dus wie weet in de toekomst weer een leuk fietsje :Y
 
goh :')

net zoals thorsten gepusht werd om meer gas te geven met t inhalen tot die over het limiet zat om z'n pasje in te leveren..

t is gewoon forceren en zoeken :')

Idd typisch gevalletje doorgaan tot ze het padje mogen inleveren. Als het echt een gevaar zou zijn zouden ze wel eerder ingrijpen, maar goed jongens van 20-25 jaar de les lezen is natuurlijk veel leuker dan enkel een bekeuring uitschrijven :/
 
D00fis...

over je onderschrift...

volgens mij ben je ons nog een taart verschuldigd ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan