NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Goedemorgen mannen,

Misschien kennen sommigen mij nog wel. Back in the day, in 2004, reed ik een groene ZX-6R bouwjaar 2000 en was ik heel actief op MF en vooral in het Nijmegen topic. Die Kawa is toen gestolen waarna er een RSV Mille R kwam.
Daarna in 2008 kwam er een ZX-6R 2003, die een paar maanden later ook gestolen werd.
Weer daarna kwam er een Yamaha R1, die ik een paar jaar later verkocht nadat ik bijna mijn rijbewijs kwijt was wegens te hard rijden :X

Nu ben ik zo'n 3 jaar motorloos, en heb ik lang getwijfeld of er weer een motor moest komen en zo ja, wat voor een. Eigenlijk wilde ik weer voor een R1 gaan, maar de ZX-6R is me zo goed bevallen en ziet er zo goed uit, en gaat iets minder hard dan een R1 O-) , dat ik besloten heb om weer een ZX-6R 2004 aan te schaffen. Morgen ga ik kijken en hem ophalen 8-)

Heb vroeger altijd leuk gereden met een aantal mensen uit dit topic, hopelijk zijn ze er nog. En anders kom ik vast een van jullie ooit tegen :]


Welkom terug :]
 
Goedemorgen mannen,

Misschien kennen sommigen mij nog wel. Back in the day, in 2004, reed ik een groene ZX-6R bouwjaar 2000 en was ik heel actief op MF en vooral in het Nijmegen topic. Die Kawa is toen gestolen waarna er een RSV Mille R kwam.
Daarna in 2008 kwam er een ZX-6R 2003, die een paar maanden later ook gestolen werd.
Weer daarna kwam er een Yamaha R1, die ik een paar jaar later verkocht nadat ik bijna mijn rijbewijs kwijt was wegens te hard rijden :X

Nu ben ik zo'n 3 jaar motorloos, en heb ik lang getwijfeld of er weer een motor moest komen en zo ja, wat voor een. Eigenlijk wilde ik weer voor een R1 gaan, maar de ZX-6R is me zo goed bevallen en ziet er zo goed uit, en gaat iets minder hard dan een R1 O-) , dat ik besloten heb om weer een ZX-6R 2004 aan te schaffen. Morgen ga ik kijken en hem ophalen 8-)

Heb vroeger altijd leuk gereden met een aantal mensen uit dit topic, hopelijk zijn ze er nog. En anders kom ik vast een van jullie ooit tegen :]
Ik ken je niet, maar welkom :) maatje van me heeft ook een 636 gehad, leuk apparaat hoor!
 
24kxixi.jpg


:]
 
Hey guys,

Vandaag de bike opgehaald. Uiteindelijk toch voor een andere gekozen. He-le-maal origineel, hoe vaak zie je dat nog?! :]

@itsLochii, dat is een zeer mooi apparaat! Veel plezier mee!

full
 
Laatst bewerkt:
Roep maar een datum!

Zolang het zo warm is: Als het even kan elke zondagmorgen rond 08:00u - 08:30u om dan voor de warmte weer terug te zijn. Je mag me een PM sturen om het verder af te spreken.
 
Hier heb ik ook wel interesse in! Ik was voorheen erg actief in het Den Haag en Delft topic, maar inmiddels woon ik alweer een goeie 7 jaar hier. Ik doe vaak zelf een rondje om de kerk, maar samen rijden is natuurlijk gezelliger. Ik ben de afgelopen jaren wel wat gasten tegen gekomen die ook een sportmotor rijden, maar die lappen zoveel verkeersregels aan hun laars dat ik daar niet graag mee samen rij. Ik hou wel van sportief rijden, maar het moet wel op een verantwoorde manier waar je niemand tot last bent.
Dus mocht er nog gereden gaan worden dan kom ik graag een keer kennis maken!

:t :]

Heb ik al. Wanneer wordt dit topic weer eens gebruikt waar het ooit voor bedoeld was: Afspreken om samen te gaan rijden in plaats van alleen maar te posen met plaatjes van gekochte brommers?
 
Hier heb ik ook wel interesse in! Ik was voorheen erg actief in het Den Haag en Delft topic, maar inmiddels woon ik alweer een goeie 7 jaar hier. Ik doe vaak zelf een rondje om de kerk, maar samen rijden is natuurlijk gezelliger. Ik ben de afgelopen jaren wel wat gasten tegen gekomen die ook een sportmotor rijden, maar die lappen zoveel verkeersregels aan hun laars dat ik daar niet graag mee samen rij. Ik hou wel van sportief rijden, maar het moet wel op een verantwoorde manier waar je niemand tot last bent.
Dus mocht er nog gereden gaan worden dan kom ik graag een keer kennis maken!

Welkom op MFN! Lang geleden dat ik het geprobeerd heb hier, maar bij deze een poging: Morgen verzamelen we rond 08:15u bij het tankstation boven aan de 7 Heuvelenweg te Groesbeek. De temperatuur is dan nog goed en we zijn dan op tijd terug voor de MotoGP. We houden van een redelijk tempo tot goed doorrijden. En proberen waar het kan, rekening te houden met overig verkeer. Rond 08:30u vertrekken we. Als je mee wilt, geef het dan hier aub even aan. Dan kunnen we er morgenochtend rekening mee houden.
 
Lijst tot nu toe:

-65x45.2
-NR34

Zet even je naam erbij, als je mee gaat morgen.
 
Ik ben bang dat we morgen verkeersregelaars nodig hebben :+

Ja ons systeem ligt wederom plat door het grote aantal aanmeldingen. En een vergunning zal ook noodzakelijk zijn _O-

Maar we hebben het weer eens geprobeerd sinds ruim een jaar ;)
 
Hier heb ik ook wel interesse in! Ik was voorheen erg actief in het Den Haag en Delft topic, maar inmiddels woon ik alweer een goeie 7 jaar hier. Ik doe vaak zelf een rondje om de kerk, maar samen rijden is natuurlijk gezelliger. Ik ben de afgelopen jaren wel wat gasten tegen gekomen die ook een sportmotor rijden, maar die lappen zoveel verkeersregels aan hun laars dat ik daar niet graag mee samen rij. Ik hou wel van sportief rijden, maar het moet wel op een verantwoorde manier waar je niemand tot last bent.
Dus mocht er nog gereden gaan worden dan kom ik graag een keer kennis maken!


Dat hebben we afgelopen Zondag letterlijk gedaan :) en toen we op het terras tegenover de kerk gingen zitten hoorden we het gezang _O-

Ze zullen ons ook vast gehoord hebben maar daar doen ze in Hengelo GLD niet moeilijk over :t
full
 
Dat hebben we afgelopen Zondag letterlijk gedaan :) en toen we op het terras tegenover de kerk gingen zitten hoorden we het gezang _O-

Ze zullen ons ook vast gehoord hebben maar daar doen ze in Hengelo GLD niet moeilijk over :t
[afbeelding]

:Y

Was een mooi ritje en erg relaxte sfeer daar inderdaad. En ook nog ff zelf op de Varsselring gereden :]

DiMW0En.jpg

WiMbakD.jpg

hz7aRIl.jpg

ksHr0cL.jpg

BPR2rrE.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan