NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Hallo! Voor een vriendin ben ik op zoek naar suggesties voor een goede rijschool in Nijmegen! Wie heeft goede ervaringen met welke rijschool?

Ter info: ze is gestart bij Cosma, en dat is volledig klote.
Westeraam Elst.
Goede relaxte instructeurs. Hoog slagingpercentage.
Geen Keizer Karel Plein met het examen.
Nette motoren. Ik heb daar echt met veel plezier gelest.
 
Hoi, vorig jaar les gehad van rijschool Speed uit Nijmegen. Is prima bevallen.
Instructeur geeft goed les en kent mooie route's in de omgeving van Nijmegen.
 
Ik heb les gehad bij Route 66 van Ali Salur. Hele toffe vent die niet op de klok rijdt. Zelfs tijdens de lessen rondje IJsselmeer gedaan. Weet alleen niet of hij nog steeds les geeft.
 
MOTC wijchen.
in mijn ogen een van de beste rijscholen in de buurt.
de man heeft de marechaussee(motor opleiding) opgeleid. Maar is nu met pensioen.
wat ik ook gezellig vind is dat hij altijd jaarlijkse bbq geeft voor de rijschool, En ook oud leerlingen komen altijd weer mee doen.
Maar buiten dat geeft die zeer goed rijles, geeft ook van die hele kleine handige tips. Bij langzaam rijden bijvoorbeeld, vingertje op de remhendel.
echt een aanrader
 
Screenshot_20201031_132946_nl.marktplaats.android.jpg


Is hier ene Ryan Evers bekend ? heb van hem een set R1 velgen gekocht een maand geleden , geen verzendbewijs ontvangen en velgen zijn ook nog niet ontvangen , tot gisteren kon ik Ryan nog bellen of whatsapp sturen maar meneer heeft mij geblokkeerd . En ik zou graag willen weten waar de wielen zijn en of ze überhaupt zijn verstuurd. Als iemand enige informatie heeft dan hoor ik dat graag

Mvg Dennis Gerritzen
 
Als het zolang heeft geduurd en je nu geblokkeerd bent vermoed ik oplichting. Je zou hier eens kunnen kijken:
ja dat vermoed ik helaas ook , maar toch maar rond vragen . niet geschoten altijd mis .
Heb zelf geen FB maar vrienden hebben t ook al op fb geplaatst , morgen maar aangifte doen -O-

Bedankt voor de link :t
 
Ik heb les gehad bij Route 66 van Ali Salur. Hele toffe vent die niet op de klok rijdt. Zelfs tijdens de lessen rondje IJsselmeer gedaan. Weet alleen niet of hij nog steeds les geeft.
Ali Salur geeft geen lessen meer.

Door Ali ben ik in de zomer van 2019 doorverwezen naar de Motorschool in Arnhem (De Motorschool Arnhem - De Motorschool Rijschoolnummer: 5097H8), waar ik toen mijn doorstroom examen van A2 naar A heb gedaan.
Dit is mij toen erg goed bevallen, de instructeurs zijn motorrijders in hart en nieren en leren je graag de benodigde tips en tricks.

Dit is mijn eerste reactie in dit topic trouwens, dus hoi allemaal. Ik ben vaak in Nijmegen te vinden op een rood met grijze NC700XD, maar woon er momenteel niet.
 
Het motorvirus; daar is geen vaccin tegen te ontwikkelen :t
Blijkbaar, zelfs als je weet dat je eigenlijk geen tijd hebt om te rijden, laat staan sleutelen want dat moet ook bij een oud hok.

Hoe is het verder met iedereen hier? Rjjdt hornet nog op een hornet, is prutser nog een prutser en heeft lordluud(?) Zn motor al total loss gereden?
 
Dat zijn namen uit de tijd dat ik niet actief was in MFN......kan er weinig over zeggen, Peter zal het wel weten misschien.

Topic hier is zo dood als een pier. Ik rijd rond de 5K per jaar met een vrij vaag groepje ;)waar een maatje bij zit waar ik al ruim 30 jaar mee rijdt. Maar ook regelmatig alleen. Kan ik lekker mijn tempo aanhouden. En sinds 2 jaar na hele lange tijd weer een paar track days per jaar :]
 
Blijkbaar, zelfs als je weet dat je eigenlijk geen tijd hebt om te rijden, laat staan sleutelen want dat moet ook bij een oud hok.

Hoe is het verder met iedereen hier? Rjjdt hornet nog op een hornet, is prutser nog een prutser en heeft lordluud(?) Zn motor al total loss gereden?
Haha dat is vergaande glorie volgens mij.
Ik ben ook niet meer zo actief op MF, als je zag hoe druk het "vroeger" was in het Nijmegen topic.

Gouden tijden :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Nee hornet heeft een Tuono,
Alleen nu minder tijd om te rijden.
maar we moeten toch volgend jaar wel een ritje plannen met zijn alle.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Het begin is er. :Y :]*D

Rij jij nog op de weg? Of alleen cross?
Toevallig in maart een Transalp gekocht, maar niet veel mee gereden.
Verder rij ik wel veel enduro/offroad en op de crossbaan.

Enduro's dit jaar overigens maar 1 gereden want door Corona zijn alle wedstrijden afgelast.
 
Toevallig in maart een Transalp gekocht, maar niet veel mee gereden.
Verder rij ik wel veel enduro/offroad en op de crossbaan.

Enduro's dit jaar overigens maar 1 gereden want door Corona zijn alle wedstrijden afgelast.
Hee, ik doe tegenwoordig ook een beetje off road rijden. Heb een KTM 350 exc gekocht
Kan er geen zak van, lig meer zand te happen dan dat ik kan rijden. Maar vind het super leuk om het te doen, zo anders dan asfalt.
Doe jij wedstrijden rijden met enduro of alleen die off road ritten?
En rij je nog wel is hier in de omgeving?
 
Hee, ik doe tegenwoordig ook een beetje off road rijden. Heb een KTM 350 exc gekocht
Kan er geen zak van, lig meer zand te happen dan dat ik kan rijden. Maar vind het super leuk om het te doen, zo anders dan asfalt.
Doe jij wedstrijden rijden met enduro of alleen die off road ritten?
En rij je nog wel is hier in de omgeving?
Leuk man!
Gewoon niet opgeven en blijven rijden, het is zo mooi :)

Ja ik rij het ONK enduro, maar ook offroadritjes met een groepje kameraden. Dat blijft ook leuk.

In de buurt rij ik eigenlijk nooit meer, heel af en toe. Aankomende tijd misschien ook maar beter om niet te rijden rondom Nmgn.
Laatste paar weken staat de Gelderlander vol met artikelen over het offroadrijden in de buurt. Iedereen kijkt nu door een vergrootglas als ze iemand op een enduro zien rijden. En die boswachters zijn zo blij als een klein kind als ze je een boete oid kunnen geven.

Even een opsomming van wat artikelen van de Gelderlander '(




En eindelijk een weerwoord:

 
Terug
Bovenaan Onderaan