NijmegenTopic e.o. part 34 : (nieuw) Leven in de brouwerij!

2 uurs DXCS cross country wedstrijd gereden op Veldhoven.
Kon precies op 1 tank, was pittig maar mooi.
gaaf JWH, ik had daar ook naar gekeken en voordat ik kon beslissen was alles al uitverkocht. ook de enduro sprint series.
ik ben nu sinds een maandje overgestapt van een 350 4t naar een 300 TPI.
dat is wel even wennen, maar wat klinkt het gaaf!
 
gaaf JWH, ik had daar ook naar gekeken en voordat ik kon beslissen was alles al uitverkocht. ook de enduro sprint series.
ik ben nu sinds een maandje overgestapt van een 350 4t naar een 300 TPI.
dat is wel even wennen, maar wat klinkt het gaaf!
Mooi man! Ik zit in Cuijk bij de club, kom je een keer trainen daar? We hebben nu ook het enduro baantje aangepast. Als je een dagverzeking afsluit op mon.nl kun je een keer op woensdag, zaterdag of zondag komen trainen.
 
Mooi man! Ik zit in Cuijk bij de club, kom je een keer trainen daar? We hebben nu ook het enduro baantje aangepast. Als je een dagverzeking afsluit op mon.nl kun je een keer op woensdag, zaterdag of zondag komen trainen.
Ja ik ben er sinds kort ook lid van de Offroad club cuijk.
Moet alleen nog even mijn cross licentie halen. Maar ik woon in Overasselt dus dan is het voor mij een klein stukje rijden over de weg
 
Ja ik ben er sinds kort ook lid van de Offroad club cuijk.
Moet alleen nog even mijn cross licentie halen. Maar ik woon in Overasselt dus dan is het voor mij een klein stukje rijden over de weg
Echt? Ik zit ook in de Enduro commisie.
Dan zit je ook in de groepsapp.
Zaterdag hebben we clubcross en 15 mei cross country voor leden.
 

Bijlagen

  • DFA4929D-63A7-4065-8D47-E8286CF4D11C.jpeg
    DFA4929D-63A7-4065-8D47-E8286CF4D11C.jpeg
    283,6 KB · Weergaven: 11
Echt? Ik zit ook in de Enduro commisie.
Dan zit je ook in de groepsapp.
Zaterdag hebben we clubcross en 15 mei cross country voor leden.
nee nog geen groepsapp, heb me echt net pas aangemeld en gisteren me licentie geregeld.

ik zie dat jij op een 350 rijd ipv een 300, waarom de overstap?
 
nee nog geen groepsapp, heb me echt net pas aangemeld en gisteren me licentie geregeld.

ik zie dat jij op een 350 rijd ipv een 300, waarom de overstap?
Goed bezig!
Dan zal ik wel ff kijken dat je toegevoegd wordt.

Ja ik ben van een 300 naar een 350 gegaan, had er een paar keer op gereden en vond het een hele fijne motor.
En ik ben er sneller op als op mijn 300.
 
Goed bezig!
Dan zal ik wel ff kijken dat je toegevoegd wordt.

Ja ik ben van een 300 naar een 350 gegaan, had er een paar keer op gereden en vond het een hele fijne motor.
En ik ben er sneller op als op mijn 300.
graag, voeg me maar toe.
350 is wat makkelijker te doseren vind ik en dat de 300 geen motorrem heeft is wel heel erg wennen.
maar goed ik rij denk ik niet eens half zo goed, zoals jij dat kan.
 
Ik kan morgen niet rijden. Wie gaat er mee?
 
Vrijdag 2 uur met de motor binnendoor gereden naar utrecht voor een etentje, gister en vandaag de tuin gedaan en zo naar (schoon)moeders voor sociale verplichtingen, druk druk...
 
Ik heb vandaag ook een klein rondje gedaan. Afgelopen week weer iets gekocht voor op de weg.

Na jaren elkaar niet gesproken te hebben, heb ik vd week contact met Youri (wsx) gesproken over de ins en outs van zo’n Tuono. Heb er altijd al graag een willen hebben. Zit nog wel wat werk aan, vorige eigenaar heeft er een schuifertje mee gemaakt. Heeft rijdbare schade. Wat een bom is zo’n dikke 2 cilinder zeg 😍
 

Bijlagen

  • D7514521-442A-4202-9307-04BBD480BEAB.jpeg
    D7514521-442A-4202-9307-04BBD480BEAB.jpeg
    335,7 KB · Weergaven: 16
graag, voeg me maar toe.
350 is wat makkelijker te doseren vind ik en dat de 300 geen motorrem heeft is wel heel erg wennen.
maar goed ik rij denk ik niet eens half zo goed, zoals jij dat kan.
Wil je zondag mee rijden in Cuijk?
Stuur me ff een pb dan zorg ik dat het geregeld wordt. Me neef zat vandaag te vertellen dat er achter hem in Overasselt iemand woont met een Streetfighter en een 300EXC. Ik dacht dat moet jij zijn.
 
Wil je zondag mee rijden in Cuijk?
Stuur me ff een pb dan zorg ik dat het geregeld wordt. Me neef zat vandaag te vertellen dat er achter hem in Overasselt iemand woont met een Streetfighter en een 300EXC. Ik dacht dat moet jij zijn.
Ja dat is Roel, hahaha kleine wereld.
Vandaag zou ik niet kunnen ivm de familie verplichten en de vrouw is werken!
Had wel zaterdag me licentie opgehaald bij JTX. Robin zei wel dat er de 15de iets was?

Mooie Tuono kleiner voor tandwiel en radiale rempomp voor er op en klaar ben je. Word die levendiger van en remmen gaat met veel meer gevoel.
 
Ja dat is Roel, hahaha kleine wereld.
Vandaag zou ik niet kunnen ivm de familie verplichten en de vrouw is werken!
Had wel zaterdag me licentie opgehaald bij JTX. Robin zei wel dat er de 15de iets was?

Mooie Tuono kleiner voor tandwiel en radiale rempomp voor er op en klaar ben je. Word die levendiger van en remmen gaat met veel meer gevoel.
Haha leuk!
Er zit al een andere vertanding op dat is echt top. Ik heb het ook over as zondag de 15e 😉 Roel komt ook.
 
Van de week de afdekboutjes binnen gekregen voor de spiegels, mocht het een keer regenen lopen ze tenminste niet vol.
 

Bijlagen

  • 20220511_113737.jpg
    20220511_113737.jpg
    277,4 KB · Weergaven: 14
Afgelopen zaterdag maar een nieuwe butsmuts aangeschaft. Mijn vorige integraalhelm (Arai) is inmiddels 15 jaar oud :+
Het is een Nicky Hayden tribute geworden. En ja een Arai (natuurlijk)
 

Bijlagen

  • 8FA13066-6605-45D4-BB13-44C1A73DAC1E.jpeg
    8FA13066-6605-45D4-BB13-44C1A73DAC1E.jpeg
    223,9 KB · Weergaven: 9
Ja klopt 😐
Zondag wel naar Venlo geweest voor een broekje maar dat was niet alles voor een ritje zo in de regen. Op de terugweg volgens mij m'n dynamo overleden dus nu eerst weer lekker sleutelen voordat we weer met de bird op pad kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan