Nijverdal .

IndianScout

Tot ziens , klimaat freaks !
11 mei 2011
2.272
2.154
Hey
Wellicht wat een raar topic maar :

Ik ben bezig met een oude BSA leger motor te restaureren .
En ik heb een advertentie gevonden maar deze man reageerd niet op email / heeft geen telefoonnummer
Emails komen rechtstreeks in de spambox en deze man leest ze niet waarschijnlijk ??
Is hier iemand uit Nijverdal die deze man kent / wellicht meer info weet . ik heb nu al 3 weken een email gestuurd maar krijg maar geen bericht ;

Als je iemand weet in nijverdal met een BSA die er een crossmotor van wil maken neem aub contact met mij op via PB of ik stuur je mijn nummer .
alvast heel erg bedankt .
BSA_B40_pic2.JPG
 
Dat advertentiex is volgens mij een nepsite. Ik heb daar ook weleens contact met een verkoper proberen te krijgen. Nooit gelukt.... Staan soms ook advertenties op die te mooi voor woorden zijn. Was toen op zoek naar een kano.
 
Hey
Wellicht wat een raar topic maar :

Ik ben bezig met een oude BSA leger motor te restaureren .
En ik heb een advertentie gevonden maar deze man reageerd niet op email / heeft geen telefoonnummer
Emails komen rechtstreeks in de spambox en deze man leest ze niet waarschijnlijk ??
Is hier iemand uit Nijverdal die deze man kent / wellicht meer info weet . ik heb nu al 3 weken een email gestuurd maar krijg maar geen bericht ;

Als je iemand weet in nijverdal met een BSA die er een crossmotor van wil maken neem aub contact met mij op via PB of ik stuur je mijn nummer .
alvast heel erg bedankt .
Bekijk bijlage 1617160
Deze foto lijkt overduidelijk in een museum te zijn gemaakt. Moet de foto ter illustratie dienst doen? Of... is er een andere bedoeling.

Ik ken trouwens niemand in Nijverdal die aan je beschrijving voldoet.
 
Heb er ook maar een adv. op gezet , je weet maar nooit , heb een testberichtje naar mezelf gestuurd en de site 'werkt' wel .
We wachten het af , kan een oudere man zijn die gewoon een foto van internet geplukt heeft maar die wel 1 aan het ombouwen is .
Zijn niet echt gewilde motoren , als je wil scammen pak je toch een populairdere motorfiets ?
 
Dat advertentiex is volgens mij een nepsite. Ik heb daar ook weleens contact met een verkoper proberen te krijgen. Nooit gelukt.... Staan soms ook advertenties op die te mooi voor woorden zijn. Was toen op zoek naar een kano.
Klopt dat het een nepsite is.

Kwam er zelfs een eigen advertentie tegen die als geintje op Marktplaats stond.
Deze site kopieert dus advertenties van mp maar wat daar nu de bedoeling van is?????

Staan wel leuke advertenties op die al maanden oud zijn.
Reageren op advertenties heeft geen enkele zin.
Wat wel te zien is dat de prijzen van motoren behoorlijk gestegen zijn.
 
Inderdaad!
Er staat nu ook nog een advertentie van mij op die ongevraagd van Marktplaats, of Feestboek gejat is. Daar is die advertentie ondertussen al weg, maar op AdvertentieNIX staat ie nog.
Ik denk dat ze daar gegevens mee willen verzamelen, je moet een account aanmaken om te kunnen reageren.
 
Ik heb inderdaad nogal wat oplichtersverhalen van die site gelezen met dreigmails als je niet je abo betaalt enzo. Ik had me niet eerst ingelezen en dus een account aangemaakt, maar toen het richting betalen ging, ben ik afgehaakt. Nog wel een dwingende mail gekregen om mijn aanmelding af te maken, maar nooit gedaan. Daarna niks meer van gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan