Niks meer gehoord van GSX 1300 R?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zippo

MF'er
8 jun 2005
148
0
Bunde
Zo vaak genoten van zijn oeverloos gezwam over de Busa.
Waar is ie?

Ik heb altijd goed kunnen lachen om zijn antwoorden.
Maar de laatste tijd zie ik hem niet meer,

Iemand nog iets van hem vernomen?
:W
 
hahaha zou kunnen

maar het is idd jammer want ik genoot altijd van zijn topics

net zoals appie smoke die zie je ook niet meer
 
Zo vaak genoten van zijn oeverloos gezwam over de Busa.
Waar is ie?

Ik heb altijd goed kunnen lachen om zijn antwoorden.
Maar de laatste tijd zie ik hem niet meer,

Iemand nog iets van hem vernomen?
:W

Ik wil best wel een soortgelijk topic openen over mn Blade als je dat leuk
vindt hoor, als vervanging. Tenslotte is het vrijdagmiddag, warm ben ik melig en slap ouwehoeren heb ik altijd goed gekund. :P
 
we zouden eigenlijk een poll aan moeten maken om te kijken wie er in de top 5 van meest vage / trieste gasten hoort

kdenk dat douwer 1300 in het rijtje komt...

:+

maar kmis hem wel idd....
 
Eigenlijk is die Hayabusa maar een hersenspinsel , doorboorduursel op doordachte reeds bestaande techniek.

Een mens heeft Zuurstof,Water en Koolhydraten nodig om te leven. Zo simpel!!!
Het draait namelijk allemaal om basics.

Mijn mooie GSX 1127 R met z'n 1127CC door 4.2 liter oliegekoelde motorblok is DE
basis van de Hayabusa geweest!! Het oersterke blok stamt bijna uit de oertijd toen mensen wijn nog uit houten vaten dronken.

Even over veelvuldigheid, toen ik de eigenaar werd was het een sportmotor, nu is het een nakedbike. Kost me 1 dag arbeid en ik rijdt totaal anders. Puur emotie vanaf het openmaken van de schuurduur tot het op slot draaien en zelfs daarna nog !!

Een motor heeft geen plastic, ingewikkelde ECU of injectie nodig om te rijden !!! Zuurstof benzine en een vonk !!Basics!!!!

Is de Hayabusa "HET" -----> NEE,

Emotie, gevoel, liefde, angst, geluk, trots, het zit allemaal in 1 pakket !!
De Suzuki GSX 1127 R "back to the basics of domination"

Zo, 100% Onno!! :)
 
Eigenlijk is die Hayabusa maar een hersenspinsel , doorboorduursel op doordachte reeds bestaande techniek.

Een mens heeft Zuurstof,Water en Koolhydraten nodig om te leven. Zo simpel!!!
Het draait namelijk allemaal om basics.

Mijn mooie GSX 1127 R met z'n 1127CC door 4.2 liter oliegekoelde motorblok is DE
basis van de Hayabusa geweest!! Het oersterke blok stamt bijna uit de oertijd toen mensen wijn nog uit houten vaten dronken.

Even over veelvuldigheid, toen ik de eigenaar werd was het een sportmotor, nu is het een nakedbike. Kost me 1 dag arbeid en ik rijdt totaal anders. Puur emotie vanaf het openmaken van de schuurduur tot het op slot draaien en zelfs daarna nog !!

Een motor heeft geen plastic, ingewikkelde ECU of injectie nodig om te rijden !!! Zuurstof benzine en een vonk !!Basics!!!!

Is de Hayabusa "HET" -----> NEE,

Emotie, gevoel, liefde, angst, geluk, trots, het zit allemaal in 1 pakket !!
De Suzuki GSX 1127 R "back to the basics of domination"

Zo, 100% Onno!! :)
:^
ook oliekoeler 1100R uit '92 of '93 (weet het niet meer exact) gereden.
 
Eigenlijk is die Hayabusa maar een hersenspinsel , doorboorduursel op doordachte reeds bestaande techniek.

Een mens heeft Zuurstof,Water en Koolhydraten nodig om te leven. Zo simpel!!!
Het draait namelijk allemaal om basics.

bla bla

Is de Hayabusa "HET" -----> NEE,

Emotie, gevoel, liefde, angst, geluk, trots, het zit allemaal in 1 pakket !!
De Suzuki GSX 1127 R "back to the basics of domination"

Zo, 100% Onno!! :)


:N 100%EGO was toch beter :X



:+
 
Over 10 jaar kom je bij een vage kennis z'n garage binnen lopen.

Daar staat de nieuwste/snelste/duurste motor der tijden = onbetaalbaar Qua (betaalmiddel)

Daarnaast staat een nette Suzuki Hayabusa = Oh ja dat was toen zo'n snelle motor.

Daarnaast staat een GSX 1127 R = WOW is dat zo'n oliegekoelde met dat oersterke motorblok ??? jaaaa dat klopt !!! Zo'n ding zou ik ooit nog eens willen hebben maar de meesten hebben al een vertrouwde thuisbasis.


Tadaaa !! zo werkt het !

:Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan