ninja feest

welke dag gaan we ?

  • zaterdag de vijfde

    Stemmen: 3 17,6%
  • zondag de zesde

    Stemmen: 11 64,7%
  • allebei de dagen

    Stemmen: 3 17,6%

  • Totaal aantal stemmers
    17

erik gsx-r

Die hard MF'er
16 feb 2003
823
0
westerhaar
hallo allemaal wie gaat dr nog meer naar assen ?
Tijdens het jaarlijkse KNMV weekend van 5 en 6 juni
Oproep aan alle Ninja rijders
In het kader van het 20-jarig bestaan van Ninja is Kawasaki op zoek naar eigenaren van Kawasaki Ninja motoren, die hun motoren willen tonen tijdens deze KNMV-dagen.
vrouwlief heeft een zx6r en ze heeft zich ingeschreven nou was ik benieuwd of er van hier nog mer zich hebben ingeschreven en gaan


groeten uut twente
 
Moet je je inschrijven :?

Je kunt toch gewoon komen :?

Mijn broer en ik doen wel mee met die kenteken-actie en die foto-actie *D
 
En moet je dan je schatje helemaal alleen achter laten, of mag je bij hem/haar blijven. Ik zou hem best daar willen showen, maar laat hem niet alleen O-)
 
ik hier ook aangemeld. gelijk na het verschijnen van het bericht op motorfreaks.
maar verder geen reactie meer gekregen. jullie wel?
 
Ik heb me vorige week ook opgegeven met nog wel diverse vragen en dus nog niet een echte dag maar heb net als jullie ook nog niets gehoord. Is ondertussen alweer 7 dagen geleden dus ik weet niet wat ze van plan zijn maar een klein berichtje terug was wel netjes geweest toch??

Het lijkt me in ieder geval wel heel erg gaaf!!
 
heb naar die knakker gemailt maar nog niks terug ontvangen mooie actie valt me zwaar tegen ik bedoel je moet toch wat meer info van hoe of wat
 
Ik heb hem gisteravond ook nogmaals gemaild met het vriendelijke verzoek om een reactie of wat dan ook te geven maar heb nog steeds niets terug.

Of ze zijn heel erg druk (jeh right!!) of ze vinden ons niet interessant genoeg of zo?? Ik hoop dat er wel snel een reactie komt anders hadden ze ook dit stukje niet hoeven plaatsen toch?

Is het wel zeker dat het door gaat??????????
 
ja dat dacht ik dus ook al zal em ook nog ff wat mailtjes sturen om em wakker te maken ze moeten wel weten wat ze willen toch ik bedoel het minste wat je kan verwachten is toch een antwoordt terug
zij organiseren wat wij niet
 
Ben zondag 6 juni ook van de partij
en ja een zxr400 is ook een ninja:x
en ga a.u.b. die discussie niet nog een keer aan...!!!(wel of geen ninja)
 
Terug
Bovenaan Onderaan