Ninja meeting!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil niet lullig doen ofzo hoor... maar wat moeten al die andere merken op een Kawa Ninja-meeting? O-)
 
wil niet lullig doen ofzo hoor... maar wat moeten al die andere merken op een Kawa Ninja-meeting? O-)


moet ik dan nog maar een kawa erbij kopen voor de gelegenheid? |(


mag je alleen maar mensen meenemen als ze op een ninja rijden ofzo? B|
 
moet ik dan nog maar een kawa erbij kopen voor de gelegenheid? |(


mag je alleen maar mensen meenemen als ze op een ninja rijden ofzo? B|
neuh, ze mogen alleen niet op de foto :+
als iedereen iemand meeneemt zonder Ninja kan je het evengoed een MF-meet noemen ipv een Ninja-meet, vind ik
als je zo gaat denken komen alle mensen die aanhang hebben die niet op ninja's rijden denk ik gewoon niet...
je hebt wel gelijk, maar de meeste andere motoren die meekomen zijn van aanhang van wel-ninjarijders, dus dan zie ik het probleem niet zo, zolang ze maar niet op de foto willen :+
 
Heerlijk gereden, afgelopen zondag. Route is volgens mij goed te doen, en verkeerslicht-arm, wat ook wel handig is met een grote groep.

Jammer natuurlijk dat we uiteindelijk met z'n 3en hebben gereden, maar goed, dat was te verwachten. We willen de route deze week of volgende week nogmaals rijden om ook wat aantekeningen te kunnen maken en de route goed vast te leggen. Het zal denk ik een woensdagavond worden. Mensen die dan alsnog een rondje mee willen kunnen dan natuurlijk alsnog meerijden. Het eerste deel van de route is alsvolgt:

Verterek vanaf de strandboulevard

de rest komt nog :P

wat mij betreft mogen vrienden, aanhang e.d. zonder ninja ook wel mee rijden, als ze de ninja's maar bij kunnen houden...
 
Heerlijk gereden, afgelopen zondag. Route is volgens mij goed te doen, en verkeerslicht-arm, wat ook wel handig is met een grote groep.

Jammer natuurlijk dat we uiteindelijk met z'n 3en hebben gereden, maar goed, dat was te verwachten. We willen de route deze week of volgende week nogmaals rijden om ook wat aantekeningen te kunnen maken en de route goed vast te leggen. Het zal denk ik een woensdagavond worden. Mensen die dan alsnog een rondje mee willen kunnen dan natuurlijk alsnog meerijden. Het eerste deel van de route is alsvolgt:

Verterek vanaf de strandboulevard

de rest komt nog :P

wat mij betreft mogen vrienden, aanhang e.d. zonder ninja ook wel mee rijden, als ze de ninja's maar bij kunnen houden...

aangezien d'r ook 25 kw ninja's bij komen is dat wel te doen :X
 
als iedereen iemand meeneemt zonder Ninja kan je het evengoed een MF-meet noemen ipv een Ninja-meet, vind ik
ik vind dat het geen ene fuck uitmaakt op wat voor brik je komt, omdat hij/zij op een honda/suz/duc etc wilt komen zijn ze opeens niet waardig genoeg....wtf ,zal de warmte wel zijn :Z :z
 
ik vind dat het geen ene fuck uitmaakt op wat voor brik je komt, omdat hij/zij op een honda/suz/duc etc wilt komen zijn ze opeens niet waardig genoeg....wtf ,zal de warmte wel zijn :Z :z



neuh, ze mogen alleen niet op de foto :+als je zo gaat denken komen alle mensen die aanhang hebben die niet op ninja's rijden denk ik gewoon niet...
je hebt wel gelijk, maar de meeste andere motoren die meekomen zijn van aanhang van wel-ninjarijders, dus dan zie ik het probleem niet zo, zolang ze maar niet op de foto willen :+

:} :} :} :} :} :} _O-

helemaal met deze heren eens *D *D
 
Ook helemaal eens.

Komende woensdag ga ik samen met mijn zwager (in de auto) de route opschrijven (of intikken in de laptop). Later gaan we 'm nog es rijden op de motor, kijken of alles klopt en of het te volgen is...

lijkt me het handigst om dan op 21 juni (woensdag daarop) de route met de mensen te rijden die weer mee willen rijden (oh nee, dan is er weer voetbal) |( dan maandag 19 juni...rond 20:00?
 
neuh, ze mogen alleen niet op de foto :+als je zo gaat denken komen alle mensen die aanhang hebben die niet op ninja's rijden denk ik gewoon niet...
je hebt wel gelijk, maar de meeste andere motoren die meekomen zijn van aanhang van wel-ninjarijders, dus dan zie ik het probleem niet zo, zolang ze maar niet op de foto willen :+


:^

dan laat je ze toch ergens anders de motor parkeren :9


bedoel, niet iedereen heeft 2 ninja's thuis staan O-)
 
Klotuhhhhh !!

Ik moet helaas afmelden...

Snif :N

M'n Kawa is stuk en heb door een niet al te leuke belasting grap. ff geen geld voor een reparatie...

Helaas pindakaas...

Wens jullie allemaal veel plezier en lekker weer...
 
Klotuhhhhh !!

Ik moet helaas afmelden...

Snif :N

M'n Kawa is stuk en heb door een niet al te leuke belasting grap. ff geen geld voor een reparatie...

Helaas pindakaas...

Wens jullie allemaal veel plezier en lekker weer...

Kom je toch ff buurten met een van je andere motoren?

Wel ff op de andere hoek van de straat zetten he :X
 
Ik vind wel dat als er een Ninja Meeting is van Kawasaki liefhebbers je effe bij je eigen moet afvragen wat je er zoal wilt gaan doen als je geen Kawa hebt.
Persoonlijk zal ik niet naar een Meeting gaan van ,Suzuki,Yamaha of Honda of Ducati of wat dan ook,ja spreek nu even voor me eigen ,zou me eigen voor lul voelen staan.
Maar dat moet ieder maar voor z,n eigen weten ,ik lig er niet wakker van.
 
Klotuhhhhh !!

Ik moet helaas afmelden...

Snif :N

M'n Kawa is stuk en heb door een niet al te leuke belasting grap. ff geen geld voor een reparatie...

Helaas pindakaas...

Wens jullie allemaal veel plezier en lekker weer...

Wat hebbie gesloopt dan?
 
Ook helemaal eens.

Komende woensdag ga ik samen met mijn zwager (in de auto) de route opschrijven (of intikken in de laptop). Later gaan we 'm nog es rijden op de motor, kijken of alles klopt en of het te volgen is...

lijkt me het handigst om dan op 21 juni (woensdag daarop) de route met de mensen te rijden die weer mee willen rijden (oh nee, dan is er weer voetbal) |( dan maandag 19 juni...rond 20:00?


ik zal er weer zijn(hopelijk).
want ik zie in dit forum dat er wel eens het een en ander stuk gaat.......
behalve bij een zx7r hihihihi( hoop ik ) :?

greez van leduke

p.s. twillight ik heb stickers besteld thnx....
 
ik zal er weer zijn(hopelijk).
want ik zie in dit forum dat er wel eens het een en ander stuk gaat.......
behalve bij een zx7r hihihihi( hoop ik ) :?

greez van leduke

p.s. twillight ik heb stickers besteld thnx....

ach zxr en zx7r zijn toch het zelfde :Y :Y :Y :Y :Y of niet soms alleen het leeftijds verschil O-) O-) O-) O-) en ja de een houd van de moeder en de ander van de dochter
:9 :9 :9
 
je hebt gelijk het zijn allebei super ninja's ;) ;)

oke oke voor er nog meer reageren alle kawa's zijn mooi en goed O-) O-) O-)

greez van leduke
 
ik vind dat het geen ene fuck uitmaakt op wat voor brik je komt, omdat hij/zij op een honda/suz/duc etc wilt komen zijn ze opeens niet waardig genoeg....wtf ,zal de warmte wel zijn :Z :z
Wie de neuk zegt dat andere motorrijders minder waard zijn?!?! :( :(
Een beetje mn woorden verdraaien!
Vind het alleen belachelijk dat er op een NINJA-meeting andere merken bij komen, noem het dan gewoon een MF meeting!!!

jeezes |( :X B|
 
Mensen, mensen, rustig aan ;)

Ik vind dat iedereen die wil komen gewoon moet kunnen komen. Ook al heb je geen Kawasaki. Maar zet je motor dan niet tussen de Kawa's ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan