Ninja of niet?

En een zxr400? Vorige eigenaar heeft bij mijn fiets namelijk wel ninja stickers erop geplakt :) Ben wel benieuwd naar wat nou de echte ninja`s zijn.
 
ZXR 400 is een ninja...in opleiding ;)
Alle supersport types zijn in principe Ninja's
dus ook de 400!!
In de states en Japan heten ze ook Ninja!!
En een zxr400? Vorige eigenaar heeft bij mijn fiets namelijk wel ninja stickers erop geplakt :) Ben wel benieuwd naar wat nou de echte ninja`s zijn.
 
Mja, ik hoor een beetje tegenstrijdige berichten eigenlijk. Zijn er idd ook meerderen die zeggen dat alle supersports Ninja's zijn, maar als je dan weer even tussen aan lijstje Ninja's kijkt dan staat de ZXR er weer niet bij. Er staat standaard ook geen Ninja op de ZXR en op alle andere ZX'jes wel.
 
DE BENAMING NINJA WERD EERST IN DE USA GEBRUIKT.OP INGEVOERDE MODELLEN UIT DE USA STAAT ALTYD NINJA .NU HEET ELKE SPORTIEVE KAWASAKI NINJA
 
En als het nou geen ninja is, wat dan (nog) Rijdt ze dan opeens slechter ofzo???
Daar gaat het niet om, ik zag toevallig een stukje over dat de Ninja 20 jaar bestaat en ik heb eigenlijk nooit een goed antwoord gehad of de ZXR 750 of 400 ook een Ninja is.
 
een ZXR 750 is officieel alleen een Ninja...als ie uit de VS komt. Maar daar noemen ze zelfs een ZZR 600 Ninja........nou ja.....daar heet ie gewoon ZX6R.


tis wat vaag allemaal, maar ZXR 750 is zeer zeker een Ninja.
 
een ZXR 750 is officieel alleen een Ninja...als ie uit de VS komt. Maar daar noemen ze zelfs een ZZR 600 Ninja........nou ja.....daar heet ie gewoon ZX6R.


tis wat vaag allemaal, maar ZXR 750 is zeer zeker een Ninja.


ZZR is in de USA ZX-6, ZX-6R is net als bij ons pas het model wat ik '95 is uitgebracht.USA modellen zijn wel allen Ninja's.
 
Tja
Het gaat om de kleur een ninja is altijd zwart of rood kijk maar in films groen is dus bijvoorbaat geen ninja!! :+ :+ dus als hij zwart of rood is dan heb je een NINJA !!! :+ :+
 
ZXR en ZZR zijn ook ninja's

want in de VS heet de ZZR 1100 een ZX11R Ninja en de ZZR 600 een ZX6R Ninja

en de ZXR 400 een ZX4R Ninja en bla bla bla

dus ja het is een volwaardige Kawa Ninja
 
Terug
Bovenaan Onderaan