Ninja op de bank.. vlammuh....!

DjoeZty

Die hard MF'er
22 jan 2003
572
0
Gister was het dan eindelijk zo ver... mn Duitse Kawa (ZX-6R uit 98) op de Dynobank om te checken of alle begrenzingen eruit waren. En dat was idd zo, 69.8 kW aan het achterwiel = 106.3 pk aan de krukas.

full


Het was maar een simpele test; 1x oplopend in de 6, maar goed. Wel cool hoor, van die vlammen uit je uitlaat (Viper Racing Oval) bij gas los... :} Jammer dat me camera nie mee was...

Kan iemand me wel ff uitleggen hoe erg die 'kronkels' in die curve zijn? Is dit een kwestie van fijnafstelling? Ik zag dat wel meer motoren dat hadden, enkele uitzondering daargelaten. Maar dat waren me bikes... RSV Mille Haga, getunde Hayabusa :9~
 
Was wel lachen ja ik ben er ook nog effe geweest maar wat heeft die RSV Mille Haga getunde :9~ :9~ :9~ gedaan ik heb niet zo lang gewacht... ( er moetsen nog een stuk of 6,7 voor hem) maar het zal wel een spetakel zijn geweest.
 
Op maandag 07 april 2003 11:56 schreef GuZ het volgende:ksnap nooit dat ze onderin km/h neerzetten...
toerentallen wil je zien!

Juist, dat zie ik ook teveel......wat heb je daar nou aan?
Zet het er dan allebei onder, maar in ieder geval de toeren, dan weet je ook wanneer je op je topvermogen zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan