DjoeZty
Die hard MF'er
- 22 jan 2003
- 572
- 0
Gister was het dan eindelijk zo ver... mn Duitse Kawa (ZX-6R uit 98) op de Dynobank om te checken of alle begrenzingen eruit waren. En dat was idd zo, 69.8 kW aan het achterwiel = 106.3 pk aan de krukas.
Het was maar een simpele test; 1x oplopend in de 6, maar goed. Wel cool hoor, van die vlammen uit je uitlaat (Viper Racing Oval) bij gas los... Jammer dat me camera nie mee was...
Kan iemand me wel ff uitleggen hoe erg die 'kronkels' in die curve zijn? Is dit een kwestie van fijnafstelling? Ik zag dat wel meer motoren dat hadden, enkele uitzondering daargelaten. Maar dat waren me bikes... RSV Mille Haga, getunde Hayabusa
Het was maar een simpele test; 1x oplopend in de 6, maar goed. Wel cool hoor, van die vlammen uit je uitlaat (Viper Racing Oval) bij gas los... Jammer dat me camera nie mee was...
Kan iemand me wel ff uitleggen hoe erg die 'kronkels' in die curve zijn? Is dit een kwestie van fijnafstelling? Ik zag dat wel meer motoren dat hadden, enkele uitzondering daargelaten. Maar dat waren me bikes... RSV Mille Haga, getunde Hayabusa