ninja riders, check deze site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ontzettend zieke site. Even los van het feit dat de eigenaar voorbijgaat aan de werkelijke aard van Ninjas, is de fascinatie voor het feit dat ze, volgens de site, maar lukraak doden, ziekelijk.

Ninjas waren gewoon een goed getrainde troep huurmoordenaars, die werden ingehuurd door eenieder die ze kon betalen. Later werden ze ook deel van lokale legers, en loyaal aan een bepaalde heer. Dus niet een soort van losgeslagen rambos volgens mij.
 
Wat een ontzettend zieke site. Even los van het feit dat de eigenaar voorbijgaat aan de werkelijke aard van Ninjas, is de fascinatie voor het feit dat ze, volgens de site, maar lukraak doden, ziekelijk.

Ninjas waren gewoon een goed getrainde troep huurmoordenaars, die werden ingehuurd door eenieder die ze kon betalen. Later werden ze ook deel van lokale legers, en loyaal aan een bepaalde heer. Dus niet een soort van losgeslagen rambos volgens mij.


:^

En ik maar denken dat het over Kawasaki ging :(

"Ninjas can kill anyone they want! Ninjas cut off heads ALL the time and don't even think twice about it. These guys are so crazy and awesome that they flip out ALL the time. I heard that there was this ninja who was eating at a diner. And when some dude dropped a spoon the ninja killed the whole town. My friend Mark said that he saw a ninja totally uppercut some kid just because the kid opened a window."

:r :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan