ninja sticker

full
 
Na een mooie zx-6r te hebben gekocht, wil ik toch het een en ander veranderen. De ninja sticker achterop is aan een kant erg lelijk geworden en aangezien ik de hele sticker toch geen aanwinst vind, zou ik hem willen verwijderen.

De vraag is niet hoe, maar weet iemand (met een zx6r '99) of de zwarte/grijze streep achter doorloopt onder de sticker, omdat deze namelijk niet doorschijnt door de ninja sticker, maar erop getekend staat.

http://www.monotrysia.nl/motor/3.JPG <-- link, foto is wat groot daarom alleen een link.

Heel verhaal, maar misschien dat iemand hier eerder tegenaan gelopen is en dus weet of ik hem met een gerust hart kan verwijderen.

Alvast bedankt.


Is het niet zo dat die Ninja sticker geplakt is, en die zwarte streep gespoten?
In dat geval zou het dus geen probleem zijn om de sticker te verwijderen.
 
Zo ziet het er wel uit, maar ik wist niet zeker of hij helemaal door gespoten is en niet halverwege ophoud, omdat er toch een sticker zit. Het is wel aannemelijk inderdaad dat hij er gewoon af kan.
 
Zo ziet het er wel uit, maar ik wist niet zeker of hij helemaal door gespoten is en niet halverwege ophoud, omdat er toch een sticker zit. Het is wel aannemelijk inderdaad dat hij er gewoon af kan.

Het is sowieso zeker dat bij de oudere modellen de sticker eraf gehaald kan worden. Het lijkt me beetje vreemd als ze precies onder die sticker niet meer gespoten hebben, zo zuinig zal Kawasaki toch niet zijn? :P
 
Hmm het losmaken ging prima, maar na een klein hoekje bleek dat ze inderdaad erg krenterig zijn bij kawasaki, de streep houd halverwege op. Eerst maar eens fotosoepen hoe het eruit ziet zonder streep...
 
Hmm het losmaken ging prima, maar na een klein hoekje bleek dat ze inderdaad erg krenterig zijn bij kawasaki, de streep houd halverwege op. Eerst maar eens fotosoepen hoe het eruit ziet zonder streep...


Hmm, vreemd. Een buurman van 4 huizen verderop heeft de sticker ook verwijderd. De streep liep echter gewoon door :S
 
Vreemd bij mij niet, maar het verwijderen was een eitje en het ziet er al een stuk beter uit dan met sticker, misschien zelf een keertje een nieuwe sticker erop zetten.
 
op mijn (al lang verwijderde kuip) liep ook de gespoten striping door onder de stickers. is er niet omheen gespoten ivm schade/krasjes of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan