SuperSportNew

Rookie
22 apr 2022
1
0
Hey,

Ik ga binnenkort mijn eerste moto kopen en heb al wat opzoeking gedaan, maar kan niet kiezen tussen de vernoemde modellen:

Kawasaki Ninja650
Honda CBR650R
Yamaha R7

Ervaringen/meningen die me kunnen helpen de keuze te maken zijn welkom! :)

Het gaat over de nieuwste versies van deze modellen gezien ik een nieuwe ga kopen.

Dankjulliewel!
 
Heb je al proefgereden? Zo ja, kies dan welke jij het lekkerst vind rijden en het mooiste vind. Zo nee, ga proefrijden en beslis vanuit die ervaringen.

Succes, zijn alledrie leuke motoren!
 
Qua motorinhoud natuurlijk allemaal te vergelijken verder vrij moeilijk, zithouding van de kawa is veel relaxter dan de r7, cbr is een 4 cilinder terwijl je in de r7 gewoon een 2 cilinder naked blok hebt zitten. Dus inderdaad lekker gaan proefrijden, is ook nog is erg leuk ;).
Zelf heb ik de R7 (helaas geknepen) maar vond het de leukste van de 3.
 
Ik rij met een R7 en dit is veruit de meest sportieve van opzet.

Qua pk's biedt Honda met z'n 4 cyl het meest, maar de Honda is net als de Kawasaki wat comfortabeler dan de Yamaha.


Ik zou dus in eerste plaats eens gaan proefzitten (-rijden) met die motoren om aan te zien waar je je het best op voelt.

Kiezen zou bij mij gaan tussen de Honda en de Yamaha.
De Honda als ik ook wat comfort zou wensen, de Yamaha als het allemaal wat extremer mag zijn. Zeker als je ook wel eens een circuitdag wil meepikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan